Als je ruim een uur Pieter Zwart aankan. Al is dat mogelijk enkel voor betalende mensen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er al ergens een uitgebreide voorbeschouwing op het nieuwe seizoen die alle 18 teams doorspreekt in podcast of YT vorm?
Gratis hier.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:45 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als je ruim een uur Pieter Zwart aankan. Al is dat mogelijk enkel voor betalende mensen.
https://www.vi.nl/pro/ron(...)klassieke-driestrijd
Ongemakkelijke Pieter BLACKEDgod.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:45 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als je ruim een uur Pieter Zwart aankan. Al is dat mogelijk enkel voor betalende mensen.
https://www.vi.nl/pro/ron(...)klassieke-driestrijd
Mollema won de massasprint zeker?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:49 schreef Pino112 het volgende:
Aanwezig bij het lokale wielerrondje, de enige van Picnic op de startlijst is niet aanwezig. Typisch weer.
Meneer Antwanet nog gespot?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:49 schreef Pino112 het volgende:
Aanwezig bij het lokale wielerrondje, de enige van Picnic op de startlijst is niet aanwezig. Typisch weer.
Jij hebt een heel zwaar leven?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:44 schreef franklop het volgende:
Ondertussen zit ik op de camping naar de mini disco te kijken. Het kan verkeren
Met of zonder Bollo de Beer?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:44 schreef franklop het volgende:
Ondertussen zit ik op de camping naar de mini disco te kijken. Het kan verkeren
Solo gewonnenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mollema won de massasprint zeker?
Een koala hierquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:34 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Met of zonder Bollo de Beer?
Daar had ik tijdens mijn vakantie mee te dealen
Ik mag hopen dat je dit onder het genot van een biertje bent ondergaan.quote:
@Alaphilippe_ wederom in the mudquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:32 schreef Szura het volgende:
FC Schreuder doet het prima
Op naar de 1-0 in de 87e minuut
Boh.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Druk met darten
@:wimderon na poulefase nog geen leg verloren en 80 gemiddeld.
Stijn Littlerquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Druk met darten
@:wimderon na poulefase nog geen leg verloren en 80 gemiddeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |