Hij heeft dus een foto van zichzelf gestuurd?quote:
https://www.destentor.nl/(...)apeldoorn~a4d6a5e6b/quote:
En de nieuwe collaborerende politie ook!quote:Achteraan de stoet reed een busje van de politie.De politie was bekend met de actie, maar gaf aan dat de woordvoering van de demonstratie bij de gemeente ligt. Een zegsvrouw van de gemeente Apeldoorn gaf aan dat, voor zover bekend, geen demonstraties zijn aangemeld voor vanavond.
quote:
Met domme kracht Nigel de Jong achter het stuur ziet iedereen toe hoe we lekker door boemelen richting het allesomvattende niets. En de overheid doet NIETS. We kijken allemaal slaafs toe naar de aankomende treinramp.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De fanfare voert het muziektempo op, terwijl we op topsnelheid richting het ravijn rijden.
https://www.voetbalprimeu(...)willen-reiziger.html
@:Deebee @:maxi-mus
Ik durf de stelling wel aan. Het is schandaliger dan het EK16 en WK18 missen. Je kon nog zeggen dat we het probeerden met Guus Hiddink, met Dick Advocaat en een op zijn minst degelijke assistent van Louis van Gaal. Dit is echt de bodem die we aan gaan raken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met domme kracht Nigel de Jong achter het stuur ziet iedereen toe hoe we lekker door boemelen richting het allesomvattende niets. En de overheid doet NIETS. We kijken allemaal slaafs toe naar de aankomende treinramp.
100 procent.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik durf de stelling wel aan. Het is schandaliger dan het EK16 en WK18 missen. Je kon nog zeggen dat we het probeerden met Guus Hiddink, met Dick Advocaat en een op zijn minst degelijke assistent van Louis van Gaal. Dit is echt de bodem die we aan gaan raken.
Qua aanstelling is dit verschrikkelijk inderdaad. Met de huidige selectie moet je wel echt je best doen om de slechte resultaten van toen te evenaren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik durf de stelling wel aan. Het is schandaliger dan het EK16 en WK18 missen. Je kon nog zeggen dat we het probeerden met Guus Hiddink, met Dick Advocaat en een op zijn minst degelijke assistent van Louis van Gaal. Dit is echt de bodem die we aan gaan raken.
Ik bedoelde het aanstellingstechnisch ja. Het gegeven op zich.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Qua aanstelling is dit verschrikkelijk inderdaad. Met de huidige selectie moet je wel echt je best doen om de slechte resultaten van toen te evenaren.
Maar Reiziger doet ook niks goed, want hij bakt er namelijk ook geen klote van als onervaren jeugdtrainer. Het altijd napratende klootjesvolk gooit maar weet eens wat lachwekkende teksten de ether in.quote:"Heel Nederland heeft een mening over hem, die niet heel positief is, maar hij doet zelf helemaal niets verkeerd. Het is helemaal geen uitgemaakte zaak dat een goede clubtrainer het wél goed gaat doen bij Oranje."
Twijfel jij nou aan de kwaliteiten van top student Nigel de J. ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Maar Reiziger doet ook niks goed, want hij bakt er namelijk ook geen klote van als onervaren jeugdtrainer. Het altijd napratende klootjesvolk gooit maar weet eens wat lachwekkende teksten de ether in.
De KNVB is verder een lachwekkende organisatie, Nigel de J. is een voetbalterrorist, dat hij nu toevallig af en toe een pak aan heeft maakt hem nog geen gekwalificeerde bestuurder...
Het einde van de Europese beschaving is in zicht. We hebben niets om ons te verweren tegen de VS en China. De internationale supply chain staat op ploffen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het begint er al bij dat we denken dat iemand met het IQ van zijn rugnummer hier geschikt voor is omdat hij toevallig redelijk tegen een bal (of in het geval van Nigel lichaam) kon trappen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Maar Reiziger doet ook niks goed, want hij bakt er namelijk ook geen klote van als onervaren jeugdtrainer. Het altijd napratende klootjesvolk gooit maar weet eens wat lachwekkende teksten de ether in.
De KNVB is verder een lachwekkende organisatie, Nigel de J. is een voetbalterrorist, dat hij nu toevallig af en toe een pak aan heeft maakt hem nog geen gekwalificeerde bestuurder...
quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 22:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik lees dat vriend van de show - Barney - zich topfit voelt doordat ie gestopt is met Ozempic. Dit kan nu niet meer misgaan voor Raya.
Ik weet niet of de Jong dom is, hij heeft gewoon geen enkele serieuze ervaring in een bestuursfunctie gehad voor hij bij de KNVB kwam. Terwijl het in essentie een ervaringsvak is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het begint er al bij dat we denken dat iemand met het IQ van zijn rugnummer hier geschikt voor is omdat hij toevallig redelijk tegen een bal (of in het geval van Nigel lichaam) kon trappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |