Nou ja, niet als ze dus uit een naburig land komen per se. Ik doe niets voor niet dequote:Op donderdag 30 juli 2026 23:16 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik geef het er niet voor op. AL dat tuig zou dan wapens hebben lol.
Maar laten we hopen dat dit een paar ogen opent die moedwillig dicht gehouden werden her en der. Meer mag je niet meer op hopen blijkbaar.
Strijders van allah!quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:14 schreef HeatWave het volgende:
Zag net beelden van Ceuta waarin de vijandige soldaten huizen van burgers binnendringen etc...
Als ik dat zie kijk ik soms toch echt een tikje jaloers naar de Amerikanen met hun 2nd amendment.
Laten we niet net doen of er niet zo'n beetje geloof niet triomfantelijk zijn vijanden afslacht in hun gekke boekjes.quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:21 schreef Tengano het volgende:
[..]
Strijders van allah!![]()
![]()
![]()
Net zoals Mohammed het met zijn leger deed, joehoe!!!
Maar als ze eenmaal hier tussen ons beschaafde mensen wonen houden ze wel op met de strijd die ze al 1400 jaar voeren, echt waar hoor!!!!quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:21 schreef Tengano het volgende:
[..]
Strijders van allah!![]()
![]()
![]()
Net zoals Mohammed het met zijn leger deed, joehoe!!!
Jij haalt de Ottomanen er bekant bij. laten we maar eens zien hoe Spanje dit aanpakt. Het is maar een halve rots vol. Als ze willen moeten ze daar zo korte metten mee kunnen makenquote:Op donderdag 30 juli 2026 23:28 schreef HeatWave het volgende:
Het gebeurt, op dit moment, live voor je ogen!
"Doemfictie".
quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:29 schreef vul_maar_in het volgende:
Jij haalt de Ottomanen er bekant bij. laten we maar eens zien hoe Spanje dit aanpakt. Het is maar een halve rots vol. Als ze willen moeten ze daar zo korte metten mee kunnen maken
Dat zal meer zijn om alles enigzins in goede orde de laten verlopen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:09 schreef Tengano het volgende:
SPANJE ZET LEGER! IN TEGEN VLUCHTELINGEN
AMNESTY INTERNATIONAL GESCHOKT!
Wat jij wil hoor, maar het slaat echt nergens opquote:Op donderdag 30 juli 2026 23:29 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Jij haalt de Ottomanen er bekant bij. laten we maar eens zien hoe Spanje dit aanpakt. Het is maar een halve rots vol. Als ze willen moeten ze daar zo korte metten mee kunnen maken
Dan lezen jullie niet. De posts die ik weghaalde bevatte nul verslaggeving. En nu is het wel klaar.quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat jij wil hoor, maar het slaat echt nergens op.
Al decennia horen we "het zijn er maar X, ze doen alleen maar dit en dat" en inmiddels is er de eerste daadwerkelijke invasie bezig.
Maar als de live verslaggeving "doemfictie" is weet ik het ook even niet
waarom doe je alsof beelden fictie zijn dat is heel gek.quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:34 schreef Tengano het volgende:
Hier nog een stukje AI doomfictie![]()
[ x ]
Nee joh, hij moet het allemaal nog leren.quote:
Die worden ergens opgepikt door elders al gevestigde statushouders ( of hoe ze dat in het Frans, Spaans noemen ), dat kan niet anders. Deze zogenaamde 'vluchtelingen' hebben niets aan bagage bij zich immers.quote:
Was het maar fictie.quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:34 schreef Tengano het volgende:
[ x ]
De kloothommels, maar je hebt ws gelijk.quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:41 schreef HeatWave het volgende:
Moet Nederland ook onmiddellijk doen. Maar het omgekeerde zal wel weer de werkelijkheid zijn hier.
Zie het ze doen. Het zijn wel the usual suspects dat soort groepjes.quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:09 schreef Tengano het volgende:
SPANJE ZET LEGER! IN TEGEN VLUCHTELINGEN
AMNESTY INTERNATIONAL GESCHOKT!
Ze doen een Cubatje?quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:47 schreef HeatWave het volgende:
Met korrel zout, maar las dat er gisteren iets van 1700 criminelen gratie zouden hebben gekregen in Marokko en de afgelopen maanden in totaal iets van 3000....
[ x ]
Ik loop weer te kloten met X embeddenquote:
Leuk, maar irrelevant, op beelden zijn talloze kinderen, jonge meiden, vrouwen, gezinnen etc. te zien. Niet de typische criminelen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:47 schreef HeatWave het volgende:
Met korrel zout, maar las dat er gisteren iets van 1700 criminelen gratie zouden hebben gekregen in Marokko en de afgelopen maanden in totaal iets van 3000....
[ x ]
Niet op de beelden die ik zie, 100% jonge mannen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:49 schreef Badada het volgende:
[..]
Leuk, maar irrelevant, op beelden zijn talloze kinderen, jonge meiden, vrouwen, gezinnen etc. te zien. Niet de typische criminelen.
Die beelden van vandaag? Dat zijn echt alleen maar jonge mannen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:49 schreef Badada het volgende:
[..]
Leuk, maar irrelevant, op beelden zijn talloze kinderen, jonge meiden, vrouwen, gezinnen etc. te zien. Niet de typische criminelen.
Ik zie 2 mensen met een spanje vlag bovenaan. Hoe weten we wie wie slaat? Ik sluit niet uit dat het een groep Marokkanen vs 2 Spanjaarden is, maar waarom zouden het niet een groep Spanjaarden vs 2 Marokkanen kunnen zijn?quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:34 schreef Tengano het volgende:
[ x ]
Wat bedoel je nu te zeggen? het is geen potje memoryquote:Op donderdag 30 juli 2026 23:52 schreef Abdullah2 het volgende:
[..]
Ik zie 2 mensen met een spanje vlag bovenaan. Hoe weten we wie wie slaat? Ik sluit niet uit dat het een groep Marokkanen vs 2 Spanjaarden is, maar waarom zouden het niet een groep Spanjaarden vs 2 Marokkanen kunnen zijn?
Volgens mij is mijn vraag duidelijk.quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:54 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Wat bedoel je nu te zeggen? het is geen potje memory
Moet je youtube shorts even openen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet op de beelden die ik zie, 100% jonge mannen.
Dan ben je blind of zit je in een specifieke algoritmefuik..quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:52 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Die beelden van vandaag? Dat zijn echt alleen maar jonge mannen.
Of je post even al dat tegenbewijs. of een kleine selectie.quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:59 schreef Badada het volgende:
[..]
Dan ben je blind of zit je in een specifieke algoritmefuik..
Je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 00:01 schreef Mubassie het volgende:
Ik heb nog geen enkele vrouw of kind gezien trouwens. Alleen maar gasten tussen de pakweg 16 en 40
Dat weten we niet. Wat we wel weten is dat "vluchtelingen" massaal de grens oversteken wat natuurlijk bizar is en kan zo niet doorgaan. Vluchtelingen tussen aanhalingstekens.quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:52 schreef Abdullah2 het volgende:
[..]
Ik zie 2 mensen met een spanje vlag bovenaan. Hoe weten we wie wie slaat? Ik sluit niet uit dat het een groep Marokkanen vs 2 Spanjaarden is, maar waarom zouden het niet een groep Spanjaarden vs 2 Marokkanen kunnen zijn?
Ik denk dat er iets anders speeltquote:Op donderdag 30 juli 2026 23:59 schreef Badada het volgende:
[..]
Dan ben je blind of zit je in een specifieke algoritmefuik..
De mannen koloniseren, de rest komt daar achteraan.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 00:01 schreef Mubassie het volgende:
Ik heb nog geen enkele vrouw of kind gezien trouwens. Alleen maar gasten tussen de pakweg 16 en 40
Daar gaven we ze ooit subsidie voorquote:Op vrijdag 31 juli 2026 00:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
De mannen koloniseren, de rest komt daar achteraan.
Het is ook een beetje lastig om volop in de sluiers te zwemmen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 00:01 schreef Mubassie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |