Waarom, migratie is toch van alle tijden?quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nooit capitulatie tenzij Spanje arbeidsmigranten wil binnenhalen.
Zou er onpasselijk van worden als dit je dorp overkomt.
D-day en Pointe du Hoc in het zuur als je de stranden bekijkt en muren met puntdraad. Maar dan niet om ons te bevrijden.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:29 schreef HowardRoark het volgende:
Ik zit even wat die videos te bekijken, maar dit zijn echt rechtstreekse taferelen uit The Camp of the Saints.
Maar wat is de ladder, want dit is niet de eerste keer en er is geen afschrikkend effect. Sterker nog door beleid dat gevoerd wordt houd je ze allemaal een vette wortel voor door grootschalig wortels weg te geven. Beleid dat nu gevoerd wordt heeft dus geen afschrikkend affect.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nooit capitulatie tenzij Spanje arbeidsmigranten wil binnenhalen.
Zou er onpasselijk van worden als dit je dorp overkomt.
In bepaalde Islamitische contreien ziet men Spanje nog altijd als onderdeel van de 'Ummah'.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:40 schreef PowerLoungen het volgende:
Ze zijn er weer om Al-Andalus in volle misselijkmakende glorie te herstellen .
Dit is ook wel weer een verdere escalatie van een issue wat we toch al niet onder controle hebben.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Maar wat is de ladder, want dit is niet de eerste keer en er is geen afschrikkend effect. Sterker nog door beleid dat gevoerd wordt houd je ze allemaal een vette wortel voor door grootschalig wortels weg te geven. Beleid dat nu gevoerd wordt heeft dus geen afschrikkend affect.
Jij laat het lijken alsof ik in die reactie vul_maar_in dat het schieten met scherp geen stap is op een escalatieladder waarbij eerdere en mindere dodelijke treden al lang en breed zijn genomen en natuurlijk geef je mensen de kans om terug te zwemmen. Daarnaast is het ook geen oproep aan mensen op FOK! of mensen in Spanje om dit te doen; Het leger aangestuurd door een gekozen regering zou de noodzaak moeten zien dat het veilig houden van je grezen ten koste van alles prio 1 moet zijn.
Dat is ook wat ik bedoelde met zachte handen maken stinkende wonden. Want als hier geen reactie op komt en als het toekijken de laatste trede is op die ladder dan is het toch game over? De volgende 250.000 die nog twijfelden zien dat er enkel beloningen tegenover staan.
Je kan het die mensen ook niet eens kwalijk nemen op een bepaald moment dat ze voor gegarandeerd geluk gaan. Het zijn onze eigen regeringen die verzaken en ten koste van ons niet de middelen inzetten die ze wel gewoon in kunnen zetten.
Omdat de politiek het wenselijk acht, als de migratiestroom vanaf 2015 uit oerconservatieve Russisch Orthodoxe Christenen had bestaan had de EU onmiddelijk de Goalkeepers in stelling gebracht.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:44 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dit is ook wel weer een verdere escalatie van een issue wat we toch al niet onder controle hebben.
Nederland? Da's een ander topicquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:46 schreef RipCity het volgende:
Jaren 90 waren de laatste mooie jaren in Nederland. Na 15 miljoen mensen is alles verkeerd gegaan
Het lijkt wel alsof Hassanibi eindelijk een chat gtp pro account heeft genomen.quote:
Ja maar....zolang ze maar niet in mijn buurt komen zijn ze allemaal welkomquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:56 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof Hassanibi eindelijk een chat gtp pro account heeft genomen.
Jaa we zijn er vrienden!quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:59 schreef Tengano het volgende:
Ik vond dat eerste filmpje wel typerend. Invaders komen binnen en schoppen gelijk een local helemal aan gort.
Niemand verwacht dat natuurlijk van deze 'mensen' cq 'vluchtelingen'.
Dombo's
nietquote:Op donderdag 30 juli 2026 23:00 schreef Haringkop2 het volgende:
Een invasie zou je toch gewoon met geweld moeten afstoppen?
Wanneer gaat Europa z’n grenzen wel beschermen?
Ben wel benieuwd naar het journaal morgen. Kijken wat voor wonderlijke framing het nu weer gaat zijn.quote:
Doe eens een voorzet.quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:01 schreef vul_maar_in het volgende:
Ben wel benieuwd naar het journaal morgen. Kijken wat voor wonderlijke framing het nu weer gaat zijn.
"Wanhopige vluchtelingen verdrinken terwijl de Spaanse kustwacht toekijkt en niets doet... "quote:
wishful thinkingquote:Op donderdag 30 juli 2026 23:09 schreef Tengano het volgende:
SPANJE ZET LEGER! IN TEGEN VLUCHTELINGEN
AMNESTY INTERNATIONAL GESCHOKT!
Ik geef het er niet voor op. AL dat tuig zou dan wapens hebben lol.quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:14 schreef HeatWave het volgende:
Zag net beelden van Ceuta waarin de vijandige soldaten huizen van burgers binnendringen etc...
Als ik dat zie kijk ik soms toch echt een tikje jaloers naar de Amerikanen met hun 2nd amendment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |