Volgens mij niet, als de grens wordt opengebroken, lopen ze zo Spanje in. Dat was paar jaar terug aan de hand.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:15 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ja niet dus. Kortste is iets van 25km
Als het idd onze Marokkaanse vrienden zijn mag daar ook wel wat van gevonden worden. Ik kan het aan de hand van de filmpjes niet met zekerheid zeggen. Zijn volgens mij geen Oekraïners in ieder geval.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:17 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ik vind dat Marokko ook wel eens op mag treden.
Ja het oude wettelijke punt is misschien verder weg maar ze lopen gewoon over no-go areas.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:19 schreef Jippie het volgende:
[..]
Volgens mij niet, als de grens wordt opengebroken, lopen ze zo Spanje in. Dat was paar jaar terug aan de hand.
[ afbeelding ]
https://nos.nl/artikel/26(...)rt-zestig-militairenquote:Zeker negen mensen die probeerden de kust van Ceuta te bereiken zijn overleden. Zij behoorden tot de duizenden migranten die vandaag de Spaanse exclave bestormden.
Terecht punt, maar ja hun zijn liever dood dan niet in Europa (lol).quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:22 schreef the-eye het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/26(...)rt-zestig-militairen
Op een gewone kermis was zo'n attractie allang stilgezet maar in de EU kijken we lekker weg en maken we onszelf wijs dat we de wereld aan het redden zijn
Ik versta geen Marokkaans en begeef me niet in dergelijke kringen, waardoor ik jou niet de naam kan geven van de persoon of personen die het volk opruien of ophitsen.quote:
En Spanje roept ook op tot militaire inzet. Dat benoemen is genoeg.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hoe wil jij landsgrenzen beschermen tegen een invasie, heb het niet over willekeurige mensen neerschieten. Heb het over mensen die onrechtmatig toegang willen verkrijgen tot een land. De politie schiet ook wanneer je niet luister en er gevaarzetting is in de context van landen en het leger is hier niets extreems aan. We doen dit al duizenden jaren.
Bart van den Brink mag binnenkort weer extra bedjes gaan regelen.quote:Spanje legt de schuld voor de plotselinge toestroom bij mensensmokkelbendes. Die zouden misbruik maken van een recente uitspraak van het Spaanse Hooggerechtshof. Dat oordeelde begin deze maand dat migranten die zwemmend of per boot Ceuta proberen te bereiken, niet zonder procedure mogen worden teruggestuurd.
Ah, ik dacht dat je de oversteek Straat van Gibraltar bedoelde.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:19 schreef Jippie het volgende:
[..]
Volgens mij niet, als de grens wordt opengebroken, lopen ze zo Spanje in. Dat was paar jaar terug aan de hand.
[ afbeelding ]
Nee, het is ook verwarrend. Ik wist tot een paar jaar terug niet eens dat Spanje daar een enclave hadquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:27 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je de oversteek Straat van Gibraltar bedoelde.
Ben ook wel benieuwd naar jouw zienswijze in deze. Wat zou volgens jou de correctie escalatieladder zijn voor situaties als deze en op welk punt kies jij capitulatie boven perseveratie van grenzen?quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
En Spanje roept ook op tot militaire inzet. Dat benoemen is genoeg.
Nooit capitulatie tenzij Spanje arbeidsmigranten wil binnenhalen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd naar jouw zienswijze in deze. Wat zou volgens jou de correctie escalatieladder zijn voor situaties als deze en op welk punt kies jij capitulatie boven perseveratie van grenzen?
Het is echt gekmakend. Waarom is westelijk Europa toch zo ontzettend, onverbeterlijk lethargisch geworden? Is dit het Spanje dat eeuwen geleden zo hard gestreden heeft om de Mohammedaanse heersers weg te jagen?quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:29 schreef HowardRoark het volgende:
Ik zit even wat die videos te bekijken, maar dit zijn echt rechtstreekse taferelen uit The Camp of the Saints.
Laten we beginnen met niet standrechtelijk executeren. En daarna zien we wel verder. Maar het liefst flikker ik ze rechtstreeks terug. Misschien een vissersboot om ze te vangen in het waterquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd naar jouw zienswijze in deze. Wat zou volgens jou de correctie escalatieladder zijn voor situaties als deze en op welk punt kies jij capitulatie boven perseveratie van grenzen?
Waar zijn we mee bezig. Passief, slap, angstig, onderdanig, lui.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het is echt gekmakend. Waarom is westelijk Europa toch zo ontzettend, onverbeterlijk lethargisch geworden? Is dit het Spanje dat eeuwen geleden zo hard gestreden heeft om de Mohammedaanse heersers weg te jagen?
Och dat lijkt me zo heerlijk. Ergens op pampus ofzo.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:38 schreef TigerXtrm het volgende:
Misschien moeten we eens af van die domme regel dat voet zetten op Europees grondgebied je automatisch in aanmerking laat komen voor asiel
Omdat politieke correctheid overheerst en er gevoel is dat we tegen iedereen lief moeten blijven.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het is echt gekmakend. Waarom is westelijk Europa toch zo ontzettend, onverbeterlijk lethargisch geworden? Is dit het Spanje dat eeuwen geleden zo hard gestreden heeft om de Mohammedaanse heersers weg te jagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |