Dit gaat niet eens om grenzen die gaat om het ludieke plan om iedereen met een big bang "legaal" te maken. En deze sprinkhanen plaag wil daar nog net even van profiteren.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:57 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Als je zegt dat linkse partijen de grenzen wagenwijd willen opengooien is het antwoord altijd dat het lulkoek is. Ziehier, de linkse Spaanse regering doet precies waar altijd voor gewaarschuwd wordt. Hier zal je precies hetzelfde krijgen met een PRO aan de macht.
Welk begrip uit mijn reactie begrijp jij dan niet?quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:56 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Het zijn de jaren 70 niet meer, niemand zit nog aan de LSD.
Je zult toch iets minder wartaal uit moeten slaan.
welke rechtsen, vanuit welk mandaat, welke volksmenners? je blijft expres vaag of je raaskalt.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:08 schreef torentje het volgende:
[..]
Welk begrip uit mijn reactie begrijp jij dan niet?
We gaan geen geweld verheerlijken zoals 'met scherp schieten' , dat gaat wegquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:07 schreef TwenteFC het volgende:
He waar is mijn post heen? Wat is dit nou weer voor een geouwehoer.
Oei, daar ga ik denk ik niet op stemmen als ik ooit naar Spanje emigreer.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:09 schreef HowardRoark het volgende:
Laten we niet vergeten, eerder dit jaar:
[ twitter ]
En denk maar niet dat er niet meer partijen in Europa zijn die dit graag zouden willen.
'T is maar net hoe je het brengt.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:10 schreef TwenteFC het volgende:
Bizar dat het niet is toegestaan om een standpunt te hebben dat je als land, als zone je grenzen militair moet bewaken en alle gepaste inzet voor onze zone tegen hen die ons kwaad willen doen.
Deze opmerking kan toch prima?quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:10 schreef TwenteFC het volgende:
Bizar dat het niet is toegestaan om een standpunt te hebben dat je als land, als zone je grenzen militair moet bewaken en alle gepaste inzet voor onze zone tegen hen die ons kwaad willen doen.
Hoe wil jij landsgrenzen beschermen tegen een invasie, heb het niet over willekeurige mensen neerschieten. Heb het over mensen die onrechtmatig toegang willen verkrijgen tot een land. De politie schiet ook wanneer je niet luister en er gevaarzetting is in de context van landen en het leger is hier niets extreems aan. We doen dit al duizenden jaren.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
We gaan geen geweld verheerlijken zoals 'met scherp schieten' , dat gaat weg
Weet jij dan niet wat volksmenners doen?quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:08 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
welke rechtsen, vanuit welk mandaat, welke volksmenners? je blijft expres vaag of je raaskalt.
Alsof ze ergens een rits zeecontainers opengetrokken hebben ik heb werkelijk geen idee. Is het geen AIquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:11 schreef tesssssssss het volgende:
Maar snappen jullie dan wel waar als die mensen vandaan komen precies vandaag?
Ik niet, eigenlijk.
Namen en rugnummers maat.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:11 schreef torentje het volgende:
[..]
Weet jij dan niet wat volksmenners doen?
Correct. En inderdaad is dat geen toeval. De huidige Spaanse regering die radicaal progressief en links is, heeft een duidelijk signaal afgegeven dat migranten welkom zijn en een kans maken op een snelle verblijfsvergunning. Het spreekt voor zich dat er dan veel mensen komen. Dit zagen we in de VS ook onder Biden.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:10 schreef CryptoPunk het volgende:
Het zal geen toeval zijn dat er nu massaal zoveel de grens oversteken, Het Spaanse hof heeft begin juli bepaald dat migranten die via zee of zwemmend de Spaanse enclaves (zoals Ceuta) of het Spaanse grondgebied bereiken, niet meer direct over de grens mogen worden teruggezet zonder een formaliteitenprocedure
Marokko. Ceuta is een Spaanse enclave in Marokko.100 meter zwemmen en je bent vanuit Marokko in Spanje.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:11 schreef tesssssssss het volgende:
Maar snappen jullie dan wel waar als die mensen vandaan komen precies vandaag?
Ik niet, eigenlijk.
Wat willen ze eigenlijk bereiken door naar Ceuta door te stoten? Ik mag hopen dat ze toch niet met bootjes overgevaren worden?quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:10 schreef CryptoPunk het volgende:
Het zal geen toeval zijn dat er nu massaal zoveel de grens oversteken, Het Spaanse hof heeft begin juli bepaald dat migranten die via zee of zwemmend de Spaanse enclaves (zoals Ceuta) of het Spaanse grondgebied bereiken, niet meer direct over de grens mogen worden teruggezet zonder een formaliteitenprocedure
Nee maar het is wel een stukje intimidatie. Ze plunderen daar nu al de boel.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:13 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Wat willen ze eigenlijk bereiken door naar Ceuta door te stoten? Ik mag hopen dat ze toch niet met bootjes overgevaren worden?
Ja niet dus. Kortste is iets van 25kmquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Marokko. Ceuta is een Spaanse enclave in Marokko.100 meter zwemmen en je bent vanuit Marokko in Spanje.
[ afbeelding ]
Ik vind dat Marokko ook wel eens op mag treden.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:15 schreef vul_maar_in het volgende:
Beter sluiten ze die arme enclave gewoon uit van dat pardon en parkeren ze een fregat voor de kust. Gewoon als intimidatie uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |