Zie het ze doen. Het zijn wel the usual suspects dat soort groepjes.quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:09 schreef Tengano het volgende:
SPANJE ZET LEGER! IN TEGEN VLUCHTELINGEN
AMNESTY INTERNATIONAL GESCHOKT!
Ze doen een Cubatje?quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:47 schreef HeatWave het volgende:
Met korrel zout, maar las dat er gisteren iets van 1700 criminelen gratie zouden hebben gekregen in Marokko en de afgelopen maanden in totaal iets van 3000....
[ x ]
Ik loop weer te kloten met X embeddenquote:
Leuk, maar irrelevant, op beelden zijn talloze kinderen, jonge meiden, vrouwen, gezinnen etc. te zien. Niet de typische criminelen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:47 schreef HeatWave het volgende:
Met korrel zout, maar las dat er gisteren iets van 1700 criminelen gratie zouden hebben gekregen in Marokko en de afgelopen maanden in totaal iets van 3000....
[ x ]
Niet op de beelden die ik zie, 100% jonge mannen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:49 schreef Badada het volgende:
[..]
Leuk, maar irrelevant, op beelden zijn talloze kinderen, jonge meiden, vrouwen, gezinnen etc. te zien. Niet de typische criminelen.
Die beelden van vandaag? Dat zijn echt alleen maar jonge mannen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:49 schreef Badada het volgende:
[..]
Leuk, maar irrelevant, op beelden zijn talloze kinderen, jonge meiden, vrouwen, gezinnen etc. te zien. Niet de typische criminelen.
Ik zie 2 mensen met een spanje vlag bovenaan. Hoe weten we wie wie slaat? Ik sluit niet uit dat het een groep Marokkanen vs 2 Spanjaarden is, maar waarom zouden het niet een groep Spanjaarden vs 2 Marokkanen kunnen zijn?quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:34 schreef Tengano het volgende:
Hier nog een stukje AI doomfictie![]()
[ x ]
Wat bedoel je nu te zeggen? het is geen potje memoryquote:Op donderdag 30 juli 2026 23:52 schreef Abdullah2 het volgende:
[..]
Ik zie 2 mensen met een spanje vlag bovenaan. Hoe weten we wie wie slaat? Ik sluit niet uit dat het een groep Marokkanen vs 2 Spanjaarden is, maar waarom zouden het niet een groep Spanjaarden vs 2 Marokkanen kunnen zijn?
Volgens mij is mijn vraag duidelijk.quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:54 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Wat bedoel je nu te zeggen? het is geen potje memory
Moet je youtube shorts even openen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet op de beelden die ik zie, 100% jonge mannen.
Dan ben je blind of zit je in een specifieke algoritmefuik..quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:52 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Die beelden van vandaag? Dat zijn echt alleen maar jonge mannen.
Of je post even al dat tegenbewijs. of een kleine selectie.quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:59 schreef Badada het volgende:
[..]
Dan ben je blind of zit je in een specifieke algoritmefuik..
Je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 00:01 schreef Mubassie het volgende:
Ik heb nog geen enkele vrouw of kind gezien trouwens. Alleen maar gasten tussen de pakweg 16 en 40
Dat weten we niet. Wat we wel weten is dat "vluchtelingen" massaal de grens oversteken wat natuurlijk bizar is en kan zo niet doorgaan. Vluchtelingen tussen aanhalingstekens.quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:52 schreef Abdullah2 het volgende:
[..]
Ik zie 2 mensen met een spanje vlag bovenaan. Hoe weten we wie wie slaat? Ik sluit niet uit dat het een groep Marokkanen vs 2 Spanjaarden is, maar waarom zouden het niet een groep Spanjaarden vs 2 Marokkanen kunnen zijn?
Ik denk dat er iets anders speeltquote:Op donderdag 30 juli 2026 23:59 schreef Badada het volgende:
[..]
Dan ben je blind of zit je in een specifieke algoritmefuik..
De mannen koloniseren, de rest komt daar achteraan.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 00:01 schreef Mubassie het volgende:
Ik heb nog geen enkele vrouw of kind gezien trouwens. Alleen maar gasten tussen de pakweg 16 en 40
Daar gaven we ze ooit subsidie voorquote:Op vrijdag 31 juli 2026 00:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
De mannen koloniseren, de rest komt daar achteraan.
Het is ook een beetje lastig om volop in de sluiers te zwemmen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 00:01 schreef Mubassie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |