Je doucht zeker ook niet meer sinds de basisschool.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:24 schreef Cockwhale het volgende:
Ook niet zo raar dat je als (zand)neger zo vaak douchet, die zweten letterlijk knoflook en andere zure troep.
Wel bijzonder dat volwassen mensen deze discussie nog voeren. Doe ik al niet meer sinds de basisschool, ben die aanstellerige houding van een kleuter inmiddels wél ontgroeid.
Wil je mijn smegma randje van mijn eikel knagen?quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:31 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Je doucht zeker ook niet meer sinds de basisschool.
Alsof jij je eikel nog kan zien.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:33 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Wil je mijn smegma randje van mijn eikel knagen?
Belachelijk. Nergens voor nodig en sowieso zwaar belastend voor het milieu; ik neem aan dat alles ook dagelijks in de wasmand beland.quote:
Dat gejank over het milieu werkt hier niet.quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:07 schreef YoopY het volgende:
[..]
Belachelijk. Nergens voor nodig en sowieso zwaar belastend voor het milieu; ik neem aan dat alles ook dagelijks in de wasmand beland.
Een tshirt met dit weer is maximaal 1 dag maar broeken of een zomerjurkje ofzo kan makkelijk 3-5 keer gedragen worden.
Dit lijkt me een fabeltje.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Van 2x per dag douchen ga je ook gewoon veel sneller stinken doordat je huid gewoon beschadigd raakt.
Nederlanders zijn vaak gierig en willen water besparen. Liever stinken dan 1 euro meer betalen.quote:
Ga je toch terug naar Tunesië.quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:37 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Nederlanders zijn vaak gierig en willen water besparen. Liever stinken dan 1 euro meer betalen.
Een hele week met een zomerjurkje? Ik vind dat niet normaal.quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:07 schreef YoopY het volgende:
[..]
Belachelijk. Nergens voor nodig en sowieso zwaar belastend voor het milieu; ik neem aan dat alles ook dagelijks in de wasmand beland.
Een tshirt met dit weer is maximaal 1 dag maar broeken of een zomerjurkje ofzo kan makkelijk 3-5 keer gedragen worden.
Dat lijkt me ook. Als man ga ik dan ook niet in een zomerjurkje rondlopen. Gewassen of niet.quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:35 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Dat gejank over het milieu werkt hier niet.
Ik ga mijn gedrag dan ook niet veranderen, en zal je gek aankijken als je een hele werkweek een jurkje draagt. Bah.
Ik ben een hobbyverzamelaar van (vintage) voetbalshirts en ik blijf dat lekker doenquote:Op donderdag 30 juli 2026 11:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
maar als je je kleding te lang draagt gaat dat niks uithalen
uhuh daarom noemen we mensen die vies zijn vieze turk en deo spuiten ipv douchen een marokkaanse douchequote:Op donderdag 30 juli 2026 13:15 schreef locoG het volgende:
Hygiëne kenden ze 50 jaar geleden sowieso nog niet in Nederland. Jezelf wassen hebben ze van ons geleerd. En dan het lef om te klagen over buitenlanders
Erm, ik bedoel te lang as in dagen achter elkaar.quote:Op donderdag 30 juli 2026 17:16 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik ben een hobbyverzamelaar van (vintage) voetbalshirts en ik blijf dat lekker doen![]()
Voetbalshirts uit de jaren 80
Toen Lotto, old school Adidas, Diadora en Kappa de shit waren
1 klein voorbeeld van 90 jaar geleden.quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:15 schreef locoG het volgende:
Hygiëne kenden ze 50 jaar geleden sowieso nog niet in Nederland. Jezelf wassen hebben ze van ons geleerd. En dan het lef om te klagen over buitenlanders
quote:Op donderdag 30 juli 2026 17:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 klein voorbeeld van 90 jaar geleden.
[ afbeelding ]
Ander voorbeeld:
. Een iconisch voorbeeld is zeepfabriek De Duif, opgericht in 1889 in Amersfoort
Anno 2026 wassen ze zich in India nog in de stront van hun buurman in de rivier.
quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:15 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je hebt er ook geen baat bij. Artsen raden al heel lang aan om niet elke dag te douchen (iig met zeep) omdat het gewoon slecht voor je is.
Kopkaas is ook natuurlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2026 18:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik denk dat mensen door de jaren heen een eigen draai hebben gegeven aan wat hygiënisch is en wat niet. Hetzelfde met lichaamsbeharing. Heel veel mensen zeggen dat het onhygiënisch en vies is. Hoe kan iets wat bij het lichaam hoort onhygiënisch en vies zijn? Als je dat gewoon schoon houdt is er niks aan het handje.
Nee hoor. Alles geproduceerd door het lichaam is natuurlijk. Zelfs zweet heeft een functie.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo simpel of doe je alsof?
Ok walma.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:53 schreef Rozevla het volgende:
[..]
En domme kut verhalen maken op een forum.
Oh nee! Niet koken!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:39 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Oke dom wijf.
Ga koken of schoonmaken ofzo.
Dat is een beetje het probleem tegenwoordig, mensen zijn echt stronteigenwijs.quote:Op maandag 3 augustus 2026 07:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik zal mijn dermatoloog melden dat lulu888 zijn kennis onzin vind
Geef ze 'ns ongelijk. We krijgen te horen dat we in zaken als feiten en wetenschap moeten geloven, maar als het de beheerder uitkomt zie je gewoon zaken die alle natuurwetten tarten.quote:Op maandag 3 augustus 2026 08:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem tegenwoordig, mensen zijn echt stronteigenwijs.
TS zegt het zelf al dat ze allerlei zooi moet gebruiken om de huid goed te houden, dan luister je niet naar je eigen lichaamquote:Op maandag 3 augustus 2026 08:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Geef ze 'ns ongelijk. We krijgen te horen dat we in zaken als feiten en wetenschap moeten geloven, maar als het de beheerder uitkomt zie je gewoon zaken die alle natuurwetten tarten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |