Het is altijd afwachten. Voetbal wordt niet op papier gespeeld.quote:Op donderdag 30 juli 2026 16:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Of het wat wordt gaan we zien, maar het is wel heel leuk dat het lukt.
Wat staat hier?quote:Op donderdag 30 juli 2026 16:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
https://x.com/MatteMoretto/status/2082837777511542802
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik zou zeggen dat je met een duidelijke visie en idee en daarbij behorende duidelijke patronen en structuren met Ajax altijd de top drie haalt.quote:Op donderdag 30 juli 2026 17:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is altijd afwachten. Voetbal wordt niet op papier gespeeld.
Hetzelfde als wat er al 3 weken staat. Dat het nu echt opgelost zou zijn en een kwestie van tijd. Tot het morgen weer anders blijkt te liggenquote:
dat is onder andere het mooie, terug komen we altijdquote:Op donderdag 30 juli 2026 17:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Komt wel weer, of dat dit seizoen al gaat lukken weet ik niet, maar Ajax komt altijd terug.
Wordt wel weer tijd ook, je kan niet altijd kampioen worden, maar niet meedoen om het kampioenschap kan niet.quote:Op donderdag 30 juli 2026 17:42 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat is onder andere het mooie, terug komen we altijd
Geen transferkosten... Had je dat meegenomen in je oordeel?quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zelfs als het minder zou zijn dan 4 miljoen vind ik nog altijd veel te veel geld voor n tweede spits
quote:Op donderdag 30 juli 2026 18:57 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Geen transferkosten... Had je dat meegenomen in je oordeel?
Ja, dat is dus mijn punt. Bedankt dat je het uitlegt.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:03 schreef De_Pel het volgende:
[..]![]()
Transferkosten voor een huurspeler.
Dat noemen we de huursom.
Daarna is er een koopoptie.
Jammer van Wijndal, Regeer, Dolberg en Berghuis. Verder logische opstelling gezien de afwezigen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 18:56 schreef marcb1974 het volgende:
Paes; Rosa, Bouwman, Blind, Wijndal; Regeer, Klaassen, Gloukh; Berghuis, Dolberg, Godts.
Welke afwezigen? Wie zou je laten spelen?quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Jammer van Wijndal, Regeer, Dolberg en Berghuis. Verder logische opstelling gezien de afwezigen.
Nouja Baas, Itakura en Sutalo zijn afwezig. Die eerste zou ik wel laten spelen. En Henrique ook.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke afwezigen? Wie zou je laten spelen?
Ik denk dat ze op termijn wel uit gaan komen bij Baas én Blind. Maar goed, in deze fase van het seizoen is opbouw ook heel belangrijk natuurlijk. Wel fijn dat je deze luxe hebt nu in dit soort potjes.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:45 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nouja Baas, Itakura en Sutalo zijn afwezig. Die eerste zou ik wel laten spelen. En Henrique ook.
Zeker. Wat mij betreft wel Sutalo of Itakura verkopen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op termijn wel uit gaan komen bij Baas én Blind. Maar goed, in deze fase van het seizoen is opbouw ook heel belangrijk natuurlijk. Wel fijn dat je deze luxe hebt nu in dit soort potjes.
Beiden grootverdieners dus idd lozen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:52 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Zeker. Wat mij betreft wel Sutalo of Itakura verkopen.
Absoluut dat zal ook wel gebeuren. Beide mag ook.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:52 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Zeker. Wat mij betreft wel Sutalo of Itakura verkopen.
Hopelijk wacht Michel niet te lang met Leonardo brengen, laat hem maar wat vertrouwen opbouwen dat moet lukken tegen deze matige lui.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
T is wel een goede, niet scorende, spits, die dolberg ......
Die deed het in de vorige wedstrijd ook al goed ...quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:19 schreef Black-Death het volgende:
We hebben Ter Stegen niet nodig, we kopen gewoon die keeper van Vonvodina
Kunnen er beiden geen kloot van.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:32 schreef Ramboetan het volgende:
Waarom gaan we Fitz-Jim verkopen en houden we Regeer?
Waarom speelt Henrique dan niet ?quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Alleen al vanwege Wijndal moet Michel geklapt worden.
Desnoods flikker je daar maar een jeugdspeler neer of een middenvelder. Wijndal moet je behandelen als Jan van Halst en Verlaat bij Adriaanse : Als een niemand , iemand die niet bestaat.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:45 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Waarom speelt Henrique dan niet ?
Zal met de fitheid te maken hebben, zondag ook al 90 minuten gemaakt. Maar had hem liever vandaag gezien ja.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:45 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Waarom speelt Henrique dan niet ?
Ja beetje vreemde prioriteiten danquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal met de fitheid te maken hebben, zondag ook al 90 minuten gemaakt. Maar had hem liever vandaag gezien ja.
Hand van de trainer.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens, die heeft wel echt stappen gemaakt.
Gloukhgod.
Alvarez, Gloukh en Ouazanequote:Op donderdag 30 juli 2026 21:46 schreef Wotte het volgende:
Als je nou echt een beest van controlerende middenvelder haalt kan je met Ouazane en Gloukh spelen.
Och 1 gemiste kansquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:03 schreef DeeBee het volgende:
Bonnetje van Leonardo nog? Sterk voor de goal in blessuretijd
quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:57 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik nu zwakzinniger vindt.
niet hoopgevend tot nu toe. maar laten we even afwachten.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik had wel verwacht dat onze nieuwe Braziliaan wat fitter zou zijn eigenlijk
quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:52 schreef Urquhart het volgende:
Sinds tijden weer eens met plezier naar een wedstrijd van Ajax gekeken
Het zag er goed uit.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:52 schreef Urquhart het volgende:
Sinds tijden weer eens met plezier naar een wedstrijd van Ajax gekeken
Wel een gevalletje appels en peren toch. Dit is echt een wedstrijd tegen bouwvakkers uit de krochten van Europa.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:12 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
[ x ]
Ik heb het niet gecontroleerd, maar als dit klopt is het wel bijzonder treurig en fijn tegelijk.
Dit soort potjes gingen met mannen als Heitinga, Steijn en Grim aan het roer gewoon veel moeizamer. Ook onder Farioli trouwens, omdat die meer op de verdediging leunde. Ik kan me in ieder geval weinig potjes met Farioli herinneren waarin we meer dan 3/4 doelpunten maakten.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:23 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wel een gevalletje appels en peren toch. Dit is echt een wedstrijd tegen bouwvakkers uit de krochten van Europa.
Je hebt in 2024 toevallig tegen dezelfde tegenstander gespeeld met tien schoten over de hele wedstrijd.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:23 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wel een gevalletje appels en peren toch. Dit is echt een wedstrijd tegen bouwvakkers uit de krochten van Europa.
Hier kijk ik ook wel naar uit.quote:
Jij bent een verstandige jongen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:03 schreef Bofjijff het volgende:
Ik geloof de komst van ter stegen pas als het zover is.
Fitz jim is officieel weg
Laatste dag dat je deze act kunt opvoeren makker.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:27 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ter.Stegen.Komt.Niet.
Zandbakclub gaat hem ophalen
Ik heb alvast een opzet voor het adoratietopic.quote:
Eensquote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:27 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Prima, beste voor alle partijen.
Ter.Stegen.Komtquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tussen 18:30 en 19:00 hossen bij de gate voor Ter Stegen.
https://x.com/QueThiJugues/status/2083153924337377713
Hopelijk is Ter Stegen zijn sprint snelheid en scherpte voor het doel niet verloren.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:31 schreef CR7 het volgende:
Over Sterling: "lololol 3 maanden niet gespeeld, wordt helemaal niks".
Over Ter Stegen: "2 jaar niet gespeeld, achja boeien het is Ter Stegen!!!!".
Matige vergelijking.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:31 schreef CR7 het volgende:
Over Sterling: "lololol 3 maanden niet gespeeld, wordt helemaal niks".
Over Ter Stegen: "2 jaar niet gespeeld, achja boeien het is Ter Stegen!!!!".
Paes lijkt me ook een geschikte tweede doelman.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:23 schreef maxi-mus het volgende:
Nu bidden dat hij fit blijft. Al valt Paes mij de laatste tijd ook niet tegen dus fijn dat je iets van een back-up hebt.
Precies, toen we de CL wonnen hadden we gigant Fred Grim als tweede doelman.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:51 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Vroeger had je zo'n figuur hooguit als derde keeper onder contract.
Wat mij betreft het liefst Sutalo weg. Daarmee moet een goede 6 worden gehaald want Regeer kan echt niet meer.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:02 schreef Wotte het volgende:
Waarom moet Itakura eigenlijk weg. Dat is toch best een degelijke verdediger.
Degelijk ja, helaas niet meer.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:02 schreef Wotte het volgende:
Waarom moet Itakura eigenlijk weg. Dat is toch best een degelijke verdediger.
Maakt niet uit hoor, iedereen begrijpt die roze wolk.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:39 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Matige vergelijking.
[..]
Paes lijkt me ook een geschikte tweede doelman.
quote:Sources with knowledge of the situation say it’s been way more complicated than predicted, given the legal framework in Spain and the Netherlands. Those within Barcelona mention the distribution of the additional charges produced by paying taxes in two different countries, while those close to the player’s camp say that it’s taken time because they wanted to do things well in a context that was more complicated than initially envisaged.
https://www.nytimes.com/a(...)-ta&source=twitteruk
Heel vergelijkbaar ook, iemand die het van zijn snelheid moest hebben en dat kwijt is geraakt en een keeper.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:39 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hopelijk is Ter Stegen zijn sprint snelheid en scherpte voor het doel niet verloren.
Je snapt toch wel dat ik dit met dezelfde insteek postte toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heel vergelijkbaar ook, iemand die het van zijn snelheid moest hebben en dat kwijt is geraakt en een keeper.
Jazeker!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:40 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat ik dit met dezelfde insteek postte toch?
Ah zie de like nu. Had niet anders van je verwacht
Fred Grim was een prima keeper. Hiddink heeft hem zelfs eens bij Oranje gehaald, ondanks dat hij maar reserve was.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:52 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Precies, toen we de CL wonnen hadden we gigant Fred Grim als tweede doelman.
Toen Sar weg was en Fredje eindelijk zijn kans kreeg was het echt hemeltergendquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:48 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Fred Grim was een prima keeper. Hiddink heeft hem zelfs eens bij Oranje gehaald, ondanks dat hij maar reserve was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |