Alvarez, Gloukh en Ouazanequote:Op donderdag 30 juli 2026 21:46 schreef Wotte het volgende:
Als je nou echt een beest van controlerende middenvelder haalt kan je met Ouazane en Gloukh spelen.
Och 1 gemiste kansquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:03 schreef DeeBee het volgende:
Bonnetje van Leonardo nog? Sterk voor de goal in blessuretijd
quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:57 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik nu zwakzinniger vindt.
niet hoopgevend tot nu toe. maar laten we even afwachten.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik had wel verwacht dat onze nieuwe Braziliaan wat fitter zou zijn eigenlijk
quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:52 schreef Urquhart het volgende:
Sinds tijden weer eens met plezier naar een wedstrijd van Ajax gekeken
Het zag er goed uit.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:52 schreef Urquhart het volgende:
Sinds tijden weer eens met plezier naar een wedstrijd van Ajax gekeken
Wel een gevalletje appels en peren toch. Dit is echt een wedstrijd tegen bouwvakkers uit de krochten van Europa.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:12 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
[ x ]
Ik heb het niet gecontroleerd, maar als dit klopt is het wel bijzonder treurig en fijn tegelijk.
Dit soort potjes gingen met mannen als Heitinga, Steijn en Grim aan het roer gewoon veel moeizamer. Ook onder Farioli trouwens, omdat die meer op de verdediging leunde. Ik kan me in ieder geval weinig potjes met Farioli herinneren waarin we meer dan 3/4 doelpunten maakten.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:23 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wel een gevalletje appels en peren toch. Dit is echt een wedstrijd tegen bouwvakkers uit de krochten van Europa.
Je hebt in 2024 toevallig tegen dezelfde tegenstander gespeeld met tien schoten over de hele wedstrijd.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:23 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wel een gevalletje appels en peren toch. Dit is echt een wedstrijd tegen bouwvakkers uit de krochten van Europa.
Hier kijk ik ook wel naar uit.quote:
Jij bent een verstandige jongen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:03 schreef Bofjijff het volgende:
Ik geloof de komst van ter stegen pas als het zover is.
Fitz jim is officieel weg
Laatste dag dat je deze act kunt opvoeren makker.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:27 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ter.Stegen.Komt.Niet.
Zandbakclub gaat hem ophalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |