Ik heb alvast een opzet voor het adoratietopic.quote:
Eensquote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:27 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Prima, beste voor alle partijen.
Ter.Stegen.Komtquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tussen 18:30 en 19:00 hossen bij de gate voor Ter Stegen.
https://x.com/QueThiJugues/status/2083153924337377713
Hopelijk is Ter Stegen zijn sprint snelheid en scherpte voor het doel niet verloren.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:31 schreef CR7 het volgende:
Over Sterling: "lololol 3 maanden niet gespeeld, wordt helemaal niks".
Over Ter Stegen: "2 jaar niet gespeeld, achja boeien het is Ter Stegen!!!!".
Matige vergelijking.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:31 schreef CR7 het volgende:
Over Sterling: "lololol 3 maanden niet gespeeld, wordt helemaal niks".
Over Ter Stegen: "2 jaar niet gespeeld, achja boeien het is Ter Stegen!!!!".
Paes lijkt me ook een geschikte tweede doelman.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:23 schreef maxi-mus het volgende:
Nu bidden dat hij fit blijft. Al valt Paes mij de laatste tijd ook niet tegen dus fijn dat je iets van een back-up hebt.
Precies, toen we de CL wonnen hadden we gigant Fred Grim als tweede doelman.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:51 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Vroeger had je zo'n figuur hooguit als derde keeper onder contract.
Wat mij betreft het liefst Sutalo weg. Daarmee moet een goede 6 worden gehaald want Regeer kan echt niet meer.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:02 schreef Wotte het volgende:
Waarom moet Itakura eigenlijk weg. Dat is toch best een degelijke verdediger.
Degelijk ja, helaas niet meer.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:02 schreef Wotte het volgende:
Waarom moet Itakura eigenlijk weg. Dat is toch best een degelijke verdediger.
Maakt niet uit hoor, iedereen begrijpt die roze wolk.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:39 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Matige vergelijking.
[..]
Paes lijkt me ook een geschikte tweede doelman.
quote:Sources with knowledge of the situation say it’s been way more complicated than predicted, given the legal framework in Spain and the Netherlands. Those within Barcelona mention the distribution of the additional charges produced by paying taxes in two different countries, while those close to the player’s camp say that it’s taken time because they wanted to do things well in a context that was more complicated than initially envisaged.
https://www.nytimes.com/a(...)-ta&source=twitteruk
Heel vergelijkbaar ook, iemand die het van zijn snelheid moest hebben en dat kwijt is geraakt en een keeper.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:39 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hopelijk is Ter Stegen zijn sprint snelheid en scherpte voor het doel niet verloren.
Je snapt toch wel dat ik dit met dezelfde insteek postte toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heel vergelijkbaar ook, iemand die het van zijn snelheid moest hebben en dat kwijt is geraakt en een keeper.
Jazeker!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:40 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat ik dit met dezelfde insteek postte toch?
Ah zie de like nu. Had niet anders van je verwacht
Fred Grim was een prima keeper. Hiddink heeft hem zelfs eens bij Oranje gehaald, ondanks dat hij maar reserve was.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:52 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Precies, toen we de CL wonnen hadden we gigant Fred Grim als tweede doelman.
Toen Sar weg was en Fredje eindelijk zijn kans kreeg was het echt hemeltergendquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:48 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Fred Grim was een prima keeper. Hiddink heeft hem zelfs eens bij Oranje gehaald, ondanks dat hij maar reserve was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |