miss_sly mocht ik eerst ook niet maar nu wel heel erg juist, denk dat we ff aan elkaar moesten wennen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 07:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
@:miss_sly
@:dotteke
@:wantie
Die ene Armani FA
Fijn dat het voor jou wel goed is gekomen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 07:57 schreef incel het volgende:
[..]
miss_sly mocht ik eerst ook niet maar nu wel heel erg juist, denk dat we ff aan elkaar moesten wennen.
Ja sommige mensen zijn gewoon tegenpolen van elkaar. Maar het mooie vind ik aan discussieplatformen zoals deze dat ook al zijn we het niet met elkaar eens we blijven altijd respectvol naar elkaar toequote:Op woensdag 29 juli 2026 07:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Fijn dat het voor jou wel goed is gekomen.
Ow als dat het criterium was dan voldoet GGMM niet.quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:05 schreef incel het volgende:
[..]
Ja sommige mensen zijn gewoon tegenpolen van elkaar. Maar het mooie vind ik aan discussieplatformen zoals deze dat ook al zijn we het niet met elkaar eens we blijven altijd respectvol naar elkaar toe
Dat was een kloon van Barry van dam toch?quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:11 schreef yvette1982 het volgende:
De persoon die verantwoordelijk is voor de ban van makaken
Statistisch gezien onmogelijk tenzij je er altijd een andere mening op nahoudt puur om mensen te pampen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:25 schreef de_boswachter het volgende:
Vijanden hebben op een forum
Niet door iedereen aardig gevonden worden
Jij hebt misschien geen vijanden, maar wel concurrentie!quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:25 schreef de_boswachter het volgende:
Vijanden hebben op een forum
Niet door iedereen aardig gevonden worden
quote:Op woensdag 29 juli 2026 07:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
@:miss_sly
@:dotteke
@:wantie
Die ene Armani FA
Je komt er wel overheen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dat gaat altijd fout bij hem. Dan denk ik dat het underscore moet zijn en dat werkt dan niet en dan maak ik er maar XXL van. Het is een aartsvijand, maar ik vergeet zijn naam wel steeds.quote:
Kom vechten.quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:28 schreef incel het volgende:
[..]
Statistisch gezien onmogelijk tenzij je er altijd een andere mening op nahoudt puur om mensen te pampen.
Heb ik geen respect voor dat soort mensen. Derhalve vind ik jou bij deze niet aardig omdat je niet integer bent.
Waarom dan.quote:Op woensdag 29 juli 2026 11:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat gaat altijd fout bij hem. Dan denk ik dat het underscore moet zijn en dat werkt dan niet en dan maak ik er maar XXL van. Het is een aartsvijand, maar ik vergeet zijn naam wel steeds.
Nou dan niet.quote:
D'r zijn een hoop waar je niks van vindt maar een goede antagonist die een beetje uit zijn woorden kan komen is altijd welkom.quote:
Gedaan. Groetjes terug.quote:
Lievquote:
Wtf is niels?quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:30 schreef FlippingCoin het volgende:
ik vind niels een ouwe bokkenlul maar die is te seniel om als aartsvijand te fungeren
die ouwe bokkenlul die wel eens in nws komt tierenquote:
Dramaqueen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 15:28 schreef incel het volgende:
yvonne mag mij ook echt niet voel ik. Weet niet waarom. Ze begrijpt me gewoon niet goed
Huilie.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 15:28 schreef incel het volgende:
yvonne mag mij ook echt niet voel ik. Weet niet waarom. Ze begrijpt me gewoon niet goed
Dat soort dingen gebeuren. Een uitgesproken karakter kan per definitie niet door iedereen leuk gevonden worden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 15:28 schreef incel het volgende:
Hoeft toch ook niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 16:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat soort dingen gebeuren. Een uitgesproken karakter kan per definitie niet door iedereen leuk gevonden worden.
Voorkeur in eten hoeft geen belangenverstrengeling te veroorzaken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet.
Ik hou van boerenkool en jij van Nasi en toch vind ik jou keileuk.
Heb je echt een hekel aan users?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:28 schreef blomke het volgende:
Het zou m'n langste post hier worden .... dus nee ik ga geen users noemen.
Ja, er zijn users die complete onzin over mij uitstortten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je echt een hekel aan users?
Ik zou aan meer mensen een hekel moeten hebben. Maar dan haal ik m'n schouders maar weereens op. Heilzame beweging.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 15:28 schreef incel het volgende:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |