miss_sly mocht ik eerst ook niet maar nu wel heel erg juist, denk dat we ff aan elkaar moesten wennen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 07:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
@:miss_sly
@:dotteke
@:wantie
Die ene Armani FA
Fijn dat het voor jou wel goed is gekomen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 07:57 schreef incel het volgende:
[..]
miss_sly mocht ik eerst ook niet maar nu wel heel erg juist, denk dat we ff aan elkaar moesten wennen.
Ja sommige mensen zijn gewoon tegenpolen van elkaar. Maar het mooie vind ik aan discussieplatformen zoals deze dat ook al zijn we het niet met elkaar eens we blijven altijd respectvol naar elkaar toequote:Op woensdag 29 juli 2026 07:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Fijn dat het voor jou wel goed is gekomen.
Ow als dat het criterium was dan voldoet GGMM niet.quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:05 schreef incel het volgende:
[..]
Ja sommige mensen zijn gewoon tegenpolen van elkaar. Maar het mooie vind ik aan discussieplatformen zoals deze dat ook al zijn we het niet met elkaar eens we blijven altijd respectvol naar elkaar toe
Dat was een kloon van Barry van dam toch?quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:11 schreef yvette1982 het volgende:
De persoon die verantwoordelijk is voor de ban van makaken
Statistisch gezien onmogelijk tenzij je er altijd een andere mening op nahoudt puur om mensen te pampen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:25 schreef de_boswachter het volgende:
Vijanden hebben op een forum
Niet door iedereen aardig gevonden worden
Jij hebt misschien geen vijanden, maar wel concurrentie!quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:25 schreef de_boswachter het volgende:
Vijanden hebben op een forum
Niet door iedereen aardig gevonden worden
quote:Op woensdag 29 juli 2026 07:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
@:miss_sly
@:dotteke
@:wantie
Die ene Armani FA
Je komt er wel overheen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |