abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 28 juli 2026 @ 23:00:04 #51
441859 crew  Lenny77
pi_221454285
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 22:48 schreef Elan het volgende:

[..]
De enige reden is dat je die verantwoordelijk niet uit handen wil geven. Want een hoop mannen boeit jouw zwangerschap niet. Gonorroe is volgens mij voor vrouwen veel schadelijker maar ontwikkelen mannen eerder klachten. Maar misschien doen vrouwen eerder een soatestje als vrijelijk ze om zich heen neuken.
Nee ik zou die verantwoordelijkheid idd niet afgeven omdat dat idd ook mijn probleem is.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator dinsdag 28 juli 2026 @ 23:01:40 #52
5428 crew  miss_sly
pi_221454288
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 22:19 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ze geven het alleszins aan elkaar door.
Maar nu zal je wel het volgende antwoord krijgen: Jaaaaaa dat zijn die 20% topmannen die de 100% van de vrouwen besmet want met de andere 80% gaan ze niet in bed liggen.
Mooi toch hoe goed die vrouwen voor die mannen zorgen. Door niet met ze te neuken, behoeden ze hen voor soa’s. Geweldig toch!

En dan een beetje dankbaar zijn, die kerels? Mooi niet!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 28 juli 2026 @ 23:02:24 #53
441859 crew  Lenny77
pi_221454296
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 22:51 schreef Chandler het volgende:

[..]
Ok ok!, ook niet geheel onveilig maar toch iets..

Maar dan blijft idd de vrouwencondoom over. :+ lekker dan. (geen ervaring mee overigens)
Enkel tegen zwangerschap en zelfs dan vrij onbetrouwbaar :P (pessarium)

Vrouwencondoom lijkt mij al helemaal niets in de praktijd :@ Wie heeft dat zelfs ooit getest
pi_221454297
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 22:44 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
De mannenpil zou bijwerkingen hebben die mannen niet willen (alsof wij op onze bijwerkingen zitten te wachten) en ik denk eerlijk gezegd dat de doorsnee man niet echt veel zin heeft in deze pil? Of behoefte?
En dan vermoed ik dat veel vrouwen het misschien niet echt zouden vertrouwen? Tenslotte zijn het niet de mannen die zwanger worden en loopt de vrouw dan alsnog het risico als die pil niet netjes en op tijd wordt ingenomen.
De mannenpil kan alleen maar een mislukking worden. Je moet namelijk een man echt goed kunnen vertrouwen om te vertrouwen op dat hij de pil goed slikt (zelfs als iemand van goede wil is, is therapietrouw niet altijd simpel).

Hoe dan ook: nog altijd in testfase.
  Moderator dinsdag 28 juli 2026 @ 23:03:09 #55
5428 crew  miss_sly
pi_221454299
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 22:51 schreef Chandler het volgende:

[..]
Ok ok!, ook niet geheel onveilig maar toch iets..

Maar dan blijft idd de vrouwencondoom over. :+ lekker dan. (geen ervaring mee overigens)
Pessarium is geen bescherming tegen soa’s. Alleen tegen zwangerschap, bij voorkeur samen met zaaddodend middel.
  Moderator dinsdag 28 juli 2026 @ 23:04:19 #56
441859 crew  Lenny77
pi_221454302
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 22:53 schreef Elan het volgende:

[..]
Ja dikke doei.
Jij draait de hele boel om. Het begint met mensen die geen relatie meer willen omdat ze teleurgesteld zijn en individualisering. Antisociaal gedrag en onhandigheid zijn een gevolg, geen oorzaak.
Kan het niet samen lopen?
De doorsnee 15 jarige wil wel nog een relatie EN zit op social media maar niet meer op fuifjes enz
  Moderator dinsdag 28 juli 2026 @ 23:05:02 #57
5428 crew  miss_sly
pi_221454308
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:02 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
De mannenpil kan alleen maar een mislukking worden. Je moet namelijk een man echt goed kunnen vertrouwen om te vertrouwen op dat hij de pil goed slikt (zelfs als iemand van goede wil is, is therapietrouw niet altijd simpel).

Daar is die ongelijkheid heel duidelijk zichtbaar. Mannen geloven gemakkelijker een vrouw als ze zegt dat ze aan de pil is en een condoom niet nodig is, omdat ze niet direct met de gevolgen zitten. Omgekeerd loopt een vrouw meer risico.

Hoe zou je die ongelijkheid toch wat kunnen wegwerken?
  dinsdag 28 juli 2026 @ 23:05:17 #58
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221454310
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 21:56 schreef Elan het volgende:

[..]
Oh de gemiddelde kerel dondersgoed en op jonge leeftijd vaak dat hij veel beter af is met een leuk vrouwtje aan zijn zijde dan met zijn bierzuipende vriendengroep van de voetbal.

Dat stukje zelfreflectie mist helaas bij veel vrouwen.
Een mannetje aan je zijde of een bierdrinkende vriendengroep van de voetbalclub? Dat is idd een lastig stukje zelfreflectie voor mij. Ik ga er eens rustig over nadenken.

Ik mis geen zelfreflectie bij mannen. Ga dus ook niet geforceerd ongevraagd advies lopen geven. Zo ben ik dan ook wel weer.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  Moderator dinsdag 28 juli 2026 @ 23:10:39 #59
441859 crew  Lenny77
pi_221454331
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:02 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Zelfs bij vrouwen is de therapietrouw vaker bedroevend :')
Hoe dan... het is jouw zwangerschap :')
pi_221454333
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:04 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Kan het niet samen lopen?
De doorsnee 15 jarige wil wel nog een relatie EN zit op social media maar niet meer op fuifjes enz
Omdat ze tegenwoordig niet meer mogen zuipen, wij gingen op onze 15e zuipen en dan kwam dat contact met het andere geslacht vanzelf wel.

In Nederland that is in België hebben jullie nog wel die luxe.
blablablabla
  Moderator dinsdag 28 juli 2026 @ 23:11:50 #61
441859 crew  Lenny77
pi_221454334
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Daar is die ongelijkheid heel duidelijk zichtbaar. Mannen geloven gemakkelijker een vrouw als ze zegt dat ze aan de pil is en een condoom niet nodig is, omdat ze niet direct met de gevolgen zitten. Omgekeerd loopt een vrouw meer risico.

Ik denk niet dat dit mogelijk is.
En dat dit mss ook niet hoeft. Wij blijven uiteindelijk degenen die zwanger worden.
pi_221454339
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:05 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Een mannetje aan je zijde of een bierdrinkende vriendengroep van de voetbalclub? Dat is idd een lastig stukje zelfreflectie voor mij. Ik ga er eens rustig over nadenken.

Ik mis geen zelfreflectie bij mannen. Ga dus ook niet geforceerd ongevraagd advies lopen geven. Zo ben ik dan ook wel weer.
Op je vijfendertigste wijntjes drinken met je vriendinnen in plaats van een serieuze relatie.

Je weet best wat ik bedoel.
blablablabla
  Moderator dinsdag 28 juli 2026 @ 23:14:50 #63
441859 crew  Lenny77
pi_221454344
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:11 schreef Elan het volgende:

[..]
Omdat ze tegenwoordig niet meer mogen zuipen, wij gingen op onze 15e zuipen en dan kwam dat contact met het andere geslacht vanzelf wel.

In Nederland that is in België hebben jullie nog wel die luxe.

Misschien daarom dat ik dat hier niet zo zie gebeuren?
Hopelijk geen voorbode voor ons dan ;(
pi_221454346
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:14 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Misschien daarom dat ik dat hier niet zo zie gebeuren?
Hopelijk geen voorbode voor ons dan ;(
Nederlandse jongeren gaan naar Oostende en zo om dat ze daar gewoon mogen zuipen. Hier zal het ook wel gebeuren maar dan moet t stiekem. In een keet en bij vrienden thuis of zo. Niet de plekken waar je veel leeftijdsgenootjes van het andere geslacht ontmoet.
blablablabla
pi_221454366
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 20:32 schreef Elan het volgende:

[..]
Voor veel vrouwen zou dat wel beter zijn. Die kunnen niet met hun verworven vrijheden omgaan.
En die vrouwen neuken met wie?
  Moderator dinsdag 28 juli 2026 @ 23:29:13 #66
441859 crew  Lenny77
pi_221454383
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:17 schreef Elan het volgende:

[..]
Nederlandse jongeren gaan naar Oostende en zo om dat ze daar gewoon mogen zuipen. Hier zal het ook wel gebeuren maar dan moet t stiekem. In een keet en bij vrienden thuis of zo. Niet de plekken waar je veel leeftijdsgenootjes van het andere geslacht ontmoet.
Jammer..
pi_221454385
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:22 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
En die vrouwen neuken met wie?
Met de 5% topdogs van Tinder. Die neuken op hun beurt zoveel vrouwen dat het lopende soa-fabrieken zijn.
blablablabla
  Moderator dinsdag 28 juli 2026 @ 23:33:00 #68
5428 crew  miss_sly
pi_221454399
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:11 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik denk niet dat dit mogelijk is.
En dat dit mss ook niet hoeft. Wij blijven uiteindelijk degenen die zwanger worden.
Ik denk dat er misschien toch wat meer gedaan moet worden aan mannen medeverantwoordelijk maken voor zwangerschap. Dat zijn ze immers ook. Middels wettelijk verplichte vaderschapstesten en alimentatie, ook na een ons. Dat ze zich er meer van bewust zijn dat ze hun leven lang kunnen opdraaien voor nu even neuken zonder condoom.
pi_221454422
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik denk dat er misschien toch wat meer gedaan moet worden aan mannen medeverantwoordelijk maken voor zwangerschap. Dat zijn ze immers ook. Middels wettelijk verplichte vaderschapstesten en alimentatie, ook na een ons. Dat ze zich er meer van bewust zijn dat ze hun leven lang kunnen opdraaien voor nu even neuken zonder condoom.
Krijgen we dan ook inspraak op een eventuele abortus? Of is het dan allemaal ineens weer baas in eigen buik en je kunt de tering krijgen _O_
blablablabla
pi_221454507
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:30 schreef Elan het volgende:

[..]
Met de 5% topdogs van Tinder. Die neuken op hun beurt zoveel vrouwen dat het lopende soa-fabrieken zijn.
Maar de lelijke Sid's en andere kalende kneuzen doen aan dreadgames. Dit zijn mannen die zelden dates hebben.
pi_221454583
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Niet. Want dit is nu eenmaal een fact of life.

Maar zo hebben we over en weer ongelijkheden. De ene keer komen vrouwen er beter af, dan weer mannen (in onze samenleving dan, mondiaal gezien heb je het als vrouw een stuk zwaarder).
pi_221454591
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:10 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Zelfs bij vrouwen is de therapietrouw vaker bedroevend :')
Hoe dan... het is jouw zwangerschap :')
Het is nu eenmaal voor sommigen lastig. Ik ben ook rampzalig in dit soort zaken.
pi_221454636
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:37 schreef Elan het volgende:

[..]
Krijgen we dan ook inspraak op een eventuele abortus? Of is het dan allemaal ineens weer baas in eigen buik en je kunt de tering krijgen _O_
De man mag best een mening hebben maar de vrouw beslist. Zij draagt immers het kind.
pi_221454666
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 18:13 schreef Apotheose het volgende:
denk eerder dat veel mannen geen vrouw meer willen want veel vrouwen kunnen enorm zeiken. En dan gaan die vrouwen lekker een potje cognitieve dissonantie opentrekken en zichzelf op de tieten slaan met ' jA mAaR wIj WiLlEn GeEn MaN wAnT sTrOnG wOmAn"
Dit somt het wel netjes op.
  woensdag 29 juli 2026 @ 10:06:37 #75
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221456105
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:12 schreef Elan het volgende:

[..]
Op je vijfendertigste wijntjes drinken met je vriendinnen in plaats van een serieuze relatie.

Je weet best wat ik bedoel.
Serieuze relatie is ook geen oplossing voor een niet bestaand probleem. Prima dat er meer singles komen. Enkel vervelend voor de mensen die dit nodig hebben. Niet voor de mensen die verteld worden dat ze het nodig zouden moeten hebben.
  woensdag 29 juli 2026 @ 10:28:17 #76
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221456355
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 12:41 schreef Lulu888 het volgende:
Ik accepteer geen competitieframes.
Amen zuster. En ik accepteer ook niet dat men zich op bepaalde plekken gaat positioneren om dmv een fatsoenlijk gesprekje versierd te worden en ik accepteer het ook niet als ik inhoudsloos en oppervlakkig word genoemd. Ook accepteer ik het niet als mij de emotionele leeftijd van een kind van 3 wordt toegedicht. Dan maar narcist zijn, maar mijn aandacht krijg je niet.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  woensdag 29 juli 2026 @ 10:34:48 #77
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221456394
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 21:16 schreef alternatif het volgende:

[..]
wetenschap past niet in de ideologie van het gros van de mensen

mensen zijn echt dom worden

[ afbeelding ]
Leuke gaslighting tactiek weer. Willen schermen met je wetenschap :') sodemieter op joh
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221456551
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:48 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Maar de lelijke Sid's en andere kalende kneuzen doen aan dreadgames. Dit zijn mannen die zelden dates hebben.
Wat ik las maar pin me er niet op vast is dat 10% van alle mannen op Tinder likes krijgen van 90% van de vrouwen. Dus de poel waarin je als niet topdog vist is in beginsel al vrij beperkt, het zijn niet alleen de kalende kneuzen die buitenspel blijven staan. Veel mannen die vroeger (15 jaar geleden) gewoon zonder al teveel problemen een leuke vrouw konden vinden staan nu gefrustreerd aan de zijlijn. Omdat een vrouwelijk zesje geen mannelijk zesje neukt maar minimaal een 7 of een 8.

En de manier waarop dat doorgaans gaat verdient al helemaal geen schoonheidsprijs.

Nu klagen vrouwen ook wel over die apps maar dat zijn toch vooral luxeproblemen zoals keuzestress of swipemoe.
blablablabla
pi_221476646
tiktok

Op naar nog meer zelfstandige vrouwen, is goed voor ze *O*
blablablabla
  vrijdag 31 juli 2026 @ 23:03:50 #80
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221476859
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 22:20 schreef Elan het volgende:
[ tiktok ]

Volmondig mee eens.
pi_221477557
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 22:20 schreef Elan het volgende:
[ tiktok ]

Heb het hele interview gezien, best een goed en toch wel aardig genuanceerd gesprek geworden, een stuk sterker dan de gemiddelde nrc column
pi_221479310
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 09:03 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Heb het hele interview gezien, best een goed en toch wel aardig genuanceerd gesprek geworden, een stuk sterker dan de gemiddelde nrc column
Het liet vooral zien dat het vroeger niet per se slechter geregeld was. En arbeidsparticipatie anno 2026 is in de meeste gevallen totaal niet vrijblijvend omdat je die 2 inkomens keihard nodig hebt om überhaupt een huis te kunnen kopen.
blablablabla
pi_221484742
Man has money = I can provide a better life for my family and loved ones... Woman has money = "I don't need no man"
pi_221485511
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 10:07 schreef alternatif het volgende:
Man has money = I can provide a better life for my family and loved ones... Woman has money = "I don't need no man"
Ach welnee.

Wat je gewoon merkt als je wat gaan doomscrollen dat social media ragebait nu eenmaal vol in de schijnwerpers zet. En voor veruit de meesten is het volgens mij een verdienmodel (al zal er vast ook wel een frustie tussen zitten).

In de reacties zie je dan de gekken. En echt hele grote idioten die zo ver in de fuik zitten dat ik vermoed dat ze niet meer normaal in de samenleving kunnen meedraaien.

Meestal lachwekkend, vaak meelijwekkend en soms zelf ben je blij dat je niet in de buurt woont, want wat voor bedreigingen je al naar je hoofd krijgt voor een nuancering… pfff…

Neem het allemaal niet te serieus. Mensen zijn sociale dieren en veruit de meesten zijn dus gewoon geïnteresseerd in een leuke partner. Ja, ook de schreeuwlelijken die zogenaamd geen man of vrouw nodig hebben.
  Moderator zondag 2 augustus 2026 @ 13:44:07 #85
5428 crew  miss_sly
pi_221486196
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 11:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ach welnee.

Wat je gewoon merkt als je wat gaan doomscrollen dat social media ragebait nu eenmaal vol in de schijnwerpers zet. En voor veruit de meesten is het volgens mij een verdienmodel (al zal er vast ook wel een frustie tussen zitten).

In de reacties zie je dan de gekken. En echt hele grote idioten die zo ver in de fuik zitten dat ik vermoed dat ze niet meer normaal in de samenleving kunnen meedraaien.

Meestal lachwekkend, vaak meelijwekkend en soms zelf ben je blij dat je niet in de buurt woont, want wat voor bedreigingen je al naar je hoofd krijgt voor een nuancering… pfff…

Neem het allemaal niet te serieus. Mensen zijn sociale dieren en veruit de meesten zijn dus gewoon geïnteresseerd in een leuke partner. Ja, ook de schreeuwlelijken die zogenaamd geen man of vrouw nodig hebben.
Precies.
Belangrijk in deze is ‘leuke partner’. Er hoeft niet gesetteld te worden om het settelen, maar omdat die ene persoon leuk is en je daarmee wat wil opbouwen. Lijkt me voor mannen en vrouwen alleen maar een positieve ontwikkeling.
pi_221487115
Denk dat de wereld binnen 50 jaar volledig naar de klote is, dus neuk gewoon lekker wat los en vast zit, ga lekker vreemd op je partner want het is binnenkort toch allemaal voorbij
  zondag 2 augustus 2026 @ 18:28:02 #87
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_221487794
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 12:25 schreef Elan het volgende:

[..]
Het liet vooral zien dat het vroeger niet per se slechter geregeld was. En arbeidsparticipatie anno 2026 is in de meeste gevallen totaal niet vrijblijvend omdat je die 2 inkomens keihard nodig hebt om überhaupt een huis te kunnen kopen.
Als je iemand nodig hebt om een klein huisje van pak en beet 5 miljoen te kopen zonder hypotheek weet je dat gewoon een beneden modaal inkomen hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_221488372
quote:
99s.gif Op zondag 2 augustus 2026 18:28 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
Als je iemand nodig hebt om een klein huisje van pak en beet 5 miljoen te kopen zonder hypotheek weet je dat gewoon een beneden modaal inkomen hebt.
Een klein huisje van 5 miljoen zonder hypotheek nog wel
Ok WimLex. ^O^
blablablabla
pi_221488668
quote:
10s.gif Op zondag 2 augustus 2026 16:36 schreef MultiBanaan het volgende:
Denk dat de wereld binnen 50 jaar volledig naar de klote is, dus neuk gewoon lekker wat los en vast zit, ga lekker vreemd op je partner want het is binnenkort toch allemaal voorbij
Nou ja, voor mij wel (meest waarschijnlijk). Maar om in de 50 jaar mijn vrouw te bedriegen en eventueel veel pijn te doen… Die zie ik even niet.
  Moderator zondag 2 augustus 2026 @ 21:01:06 #90
5428 crew  miss_sly
pi_221489030
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 20:06 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nou ja, voor mij wel (meest waarschijnlijk). Maar om in de 50 jaar mijn vrouw te bedriegen en eventueel veel pijn te doen… Die zie ik even niet.
Het leven kan alleen maar leuk zijn als je erop los neukt en vreemdgaat, kennelijk.
pi_221489264
quote:
7s.gif Op zondag 2 augustus 2026 21:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het leven kan alleen maar leuk zijn als je erop los neukt en vreemdgaat, kennelijk.
Dat ligt iets genuanceerder zou ik zeggen…
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 12:56:25 #92
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221498950
quote:
Het geboortecijfer daalt wereldwijd - hoe komt dat?

AI-criticus Connor Leahy gelooft dat technologie en internet hierin een belangrijke rol spelen.

Als samenleving hebben we technologie behandeld als een soort Wilde Westen, en de jonge generatie voelt zich gedesillusioneerd door de gebroken beloftes.
Fragment van de Nexus Conference 2025.

Bekijk het volledige rondetafelgesprek op onze website! https://nexus-instituut.nl/en/video/what-have-you-seen-what-is
Bekijk deze YouTube-video
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221499235
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 20:26 schreef Elan het volgende:

[..]
[..]
Je kon die link niet zelf leggen? :')
Ik snap er niets meer van. Want nog niet zo lang geleden was er juist onderzoek dat jongeren geen seks meer hebben.

Wat is het nu? of wordt de verdeling gewoon nog sterker. Grote groep auti's, en klein groepje die succesvol is op de datingmarkt en seks heeft.
pi_221499250
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 13:13 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ik snap er niets meer van. Want nog niet zo lang geleden was er juist onderzoek dat jongeren geen seks meer hebben.

Wat is het nu? of wordt de verdeling gewoon nog sterker. Grote groep auti's, en klein groepje die succesvol is op de datingmarkt en seks heeft.
Niet geen seks, minder seks. En dan voornamelijk in Amerika. https://tagmag.news/feed/(...)t-een-ander-verhaal/
blablablabla
pi_221499328
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 13:16 schreef Elan het volgende:

[..]
Niet geen seks, minder seks. En dan voornamelijk in Amerika. https://tagmag.news/feed/(...)t-een-ander-verhaal/
Ja precies. Maar de verdeling wordt hierdoor wel nog groter. Een beetje sociaal vermogen hebben is nu nog lastiger. Want het is niet dat de behoefte tot seks ineens aan het verdwijnen is. Die jongens (en meisjes) die geen seks meer hebben raken vervreemd, worden incels.

Terwijl de baasjes nog steeds neuken en later lief hebben. Best zorgwekkend.
pi_221499576
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 13:19 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ja precies. Maar de verdeling wordt hierdoor wel nog groter. Een beetje sociaal vermogen hebben is nu nog lastiger. Want het is niet dat de behoefte tot seks ineens aan het verdwijnen is. Die jongens (en meisjes) die geen seks meer hebben raken vervreemd, worden incels.

Terwijl de baasjes nog steeds neuken en later lief hebben. Best zorgwekkend.
Dat lost de natuur zelf wel op.
De hoeveelheid testosteron (de primaire drijfveer achter seksuele lusten bij mannen) neemt door de veranderende levensstijl al jaren af.
Jonge mensen zoeken ook gewoon nog een partner blijkt uit de data. Die willen in elk geval in beginsel helemaal niet alleen blijven.

Het grotere probleem is er voor de 40+ man wiens huwelijk of relatie eindigde. Want in bij die leeftijdsgroep en ouder geven vrouwen er massaal de brui aan en blijven liever alleen. Casual seks vinden voor hun is geen probleem en de emotionele verbinding halen ze wel uit vriendschappen en of hun (klein)kinderen..
blablablabla
pi_221499635
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 13:32 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat lost de natuur zelf wel op.
De hoeveelheid testosteron (de primaire drijfveer achter seksuele lusten bij mannen) neemt door de veranderende levensstijl al jaren af.
Jonge mensen zoeken ook gewoon nog een partner blijkt uit de data. Die willen in elk geval in beginsel helemaal niet alleen blijven.

Het grotere probleem is er voor de 40+ man wiens huwelijk of relatie eindigde. Want in bij die leeftijdsgroep en ouder geven vrouwen er massaal de brui aan en blijven liever alleen. Casual seks vinden voor hun is geen probleem en de emotionele verbinding halen ze wel uit vriendschappen en of hun (klein)kinderen..
Dat laatste is zeker een probleem. Maar ik zal het eerste niet bagatalliseren. We eindigen op die manier met veel mensen die graag een partner hadden gehad, maar alleen eindigen. Simpelweg omdat ze de datingmarkt niet aankunnen.
pi_221499658
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 13:42 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dat laatste is zeker een probleem. Maar ik zal het eerste niet bagatalliseren. We eindigen op die manier met veel mensen die graag een partner hadden gehad, maar alleen eindigen. Simpelweg omdat ze de datingmarkt niet aankunnen.
Niet mensen, mannen. Voor vrouwen zijn die datingapps een speeltuin. Die ervaren niet of veel minder eenzaamheid.
blablablabla
pi_221499675
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 13:47 schreef Elan het volgende:

[..]
Niet mensen, mannen. Voor vrouwen zijn die datingapps een speeltuin. Die ervaren niet of veel minder eenzaamheid.
Zo sterk zou ik dat niet stellen. Punt is wel dat dames veel meer te kiezen hebben.

Maar goed...
pi_221499702
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 13:50 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Zo sterk zou ik dat niet stellen. Punt is wel dat dames veel meer te kiezen hebben.

Maar goed...
Ze hebben niet alleen meer te kiezen, ze hebben relaties in beginsel ook veel minder nodig :) Mannen kunnen veel slechter alleen zijn omdat ze minder verdieping hebben en vaak een kleiner sociaal netwerk..
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')