Nee ik zou die verantwoordelijkheid idd niet afgeven omdat dat idd ook mijn probleem is.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:48 schreef Elan het volgende:
[..]
De enige reden is dat je die verantwoordelijk niet uit handen wil geven. Want een hoop mannen boeit jouw zwangerschap niet. Gonorroe is volgens mij voor vrouwen veel schadelijker maar ontwikkelen mannen eerder klachten. Maar misschien doen vrouwen eerder een soatestje als vrijelijk ze om zich heen neuken.
Mooi toch hoe goed die vrouwen voor die mannen zorgen. Door niet met ze te neuken, behoeden ze hen voor soa’s. Geweldig toch!quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ze geven het alleszins aan elkaar door.
Maar nu zal je wel het volgende antwoord krijgen: Jaaaaaa dat zijn die 20% topmannen die de 100% van de vrouwen besmet want met de andere 80% gaan ze niet in bed liggen.
Enkel tegen zwangerschap en zelfs dan vrij onbetrouwbaarquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:51 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ok ok!, ook niet geheel onveilig maar toch iets..
Maar dan blijft idd de vrouwencondoom over.lekker dan. (geen ervaring mee overigens)
De mannenpil kan alleen maar een mislukking worden. Je moet namelijk een man echt goed kunnen vertrouwen om te vertrouwen op dat hij de pil goed slikt (zelfs als iemand van goede wil is, is therapietrouw niet altijd simpel).quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:44 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
De mannenpil zou bijwerkingen hebben die mannen niet willen (alsof wij op onze bijwerkingen zitten te wachten) en ik denk eerlijk gezegd dat de doorsnee man niet echt veel zin heeft in deze pil? Of behoefte?
En dan vermoed ik dat veel vrouwen het misschien niet echt zouden vertrouwen? Tenslotte zijn het niet de mannen die zwanger worden en loopt de vrouw dan alsnog het risico als die pil niet netjes en op tijd wordt ingenomen.
Pessarium is geen bescherming tegen soa’s. Alleen tegen zwangerschap, bij voorkeur samen met zaaddodend middel.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:51 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ok ok!, ook niet geheel onveilig maar toch iets..
Maar dan blijft idd de vrouwencondoom over.lekker dan. (geen ervaring mee overigens)
Kan het niet samen lopen?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dikke doei.
Jij draait de hele boel om. Het begint met mensen die geen relatie meer willen omdat ze teleurgesteld zijn en individualisering. Antisociaal gedrag en onhandigheid zijn een gevolg, geen oorzaak.
Daar is die ongelijkheid heel duidelijk zichtbaar. Mannen geloven gemakkelijker een vrouw als ze zegt dat ze aan de pil is en een condoom niet nodig is, omdat ze niet direct met de gevolgen zitten. Omgekeerd loopt een vrouw meer risico.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De mannenpil kan alleen maar een mislukking worden. Je moet namelijk een man echt goed kunnen vertrouwen om te vertrouwen op dat hij de pil goed slikt (zelfs als iemand van goede wil is, is therapietrouw niet altijd simpel).
Hoe dan ook: nog altijd in testfase.
Een mannetje aan je zijde of een bierdrinkende vriendengroep van de voetbalclub? Dat is idd een lastig stukje zelfreflectie voor mij. Ik ga er eens rustig over nadenken.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh de gemiddelde kerel dondersgoed en op jonge leeftijd vaak dat hij veel beter af is met een leuk vrouwtje aan zijn zijde dan met zijn bierzuipende vriendengroep van de voetbal.
Dat stukje zelfreflectie mist helaas bij veel vrouwen.
Zelfs bij vrouwen is de therapietrouw vaker bedroevendquote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De mannenpil kan alleen maar een mislukking worden. Je moet namelijk een man echt goed kunnen vertrouwen om te vertrouwen op dat hij de pil goed slikt (zelfs als iemand van goede wil is, is therapietrouw niet altijd simpel).
Hoe dan ook: nog altijd in testfase.
Omdat ze tegenwoordig niet meer mogen zuipen, wij gingen op onze 15e zuipen en dan kwam dat contact met het andere geslacht vanzelf wel.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Kan het niet samen lopen?
De doorsnee 15 jarige wil wel nog een relatie EN zit op social media maar niet meer op fuifjes enz
Ik denk niet dat dit mogelijk is.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Daar is die ongelijkheid heel duidelijk zichtbaar. Mannen geloven gemakkelijker een vrouw als ze zegt dat ze aan de pil is en een condoom niet nodig is, omdat ze niet direct met de gevolgen zitten. Omgekeerd loopt een vrouw meer risico.
Hoe zou je die ongelijkheid toch wat kunnen wegwerken?
Op je vijfendertigste wijntjes drinken met je vriendinnen in plaats van een serieuze relatie.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:05 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Een mannetje aan je zijde of een bierdrinkende vriendengroep van de voetbalclub? Dat is idd een lastig stukje zelfreflectie voor mij. Ik ga er eens rustig over nadenken.
Ik mis geen zelfreflectie bij mannen. Ga dus ook niet geforceerd ongevraagd advies lopen geven. Zo ben ik dan ook wel weer.
Misschien daarom dat ik dat hier niet zo zie gebeuren?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat ze tegenwoordig niet meer mogen zuipen, wij gingen op onze 15e zuipen en dan kwam dat contact met het andere geslacht vanzelf wel.
In Nederland that is in België hebben jullie nog wel die luxe.
Nederlandse jongeren gaan naar Oostende en zo om dat ze daar gewoon mogen zuipen. Hier zal het ook wel gebeuren maar dan moet t stiekem. In een keet en bij vrienden thuis of zo. Niet de plekken waar je veel leeftijdsgenootjes van het andere geslacht ontmoet.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:14 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Misschien daarom dat ik dat hier niet zo zie gebeuren?
Hopelijk geen voorbode voor ons dan
En die vrouwen neuken met wie?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor veel vrouwen zou dat wel beter zijn. Die kunnen niet met hun verworven vrijheden omgaan.
Jammer..quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Nederlandse jongeren gaan naar Oostende en zo om dat ze daar gewoon mogen zuipen. Hier zal het ook wel gebeuren maar dan moet t stiekem. In een keet en bij vrienden thuis of zo. Niet de plekken waar je veel leeftijdsgenootjes van het andere geslacht ontmoet.
Met de 5% topdogs van Tinder. Die neuken op hun beurt zoveel vrouwen dat het lopende soa-fabrieken zijn.quote:
Ik denk dat er misschien toch wat meer gedaan moet worden aan mannen medeverantwoordelijk maken voor zwangerschap. Dat zijn ze immers ook. Middels wettelijk verplichte vaderschapstesten en alimentatie, ook na een ons. Dat ze zich er meer van bewust zijn dat ze hun leven lang kunnen opdraaien voor nu even neuken zonder condoom.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit mogelijk is.
En dat dit mss ook niet hoeft. Wij blijven uiteindelijk degenen die zwanger worden.
Krijgen we dan ook inspraak op een eventuele abortus? Of is het dan allemaal ineens weer baas in eigen buik en je kunt de tering krijgenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat er misschien toch wat meer gedaan moet worden aan mannen medeverantwoordelijk maken voor zwangerschap. Dat zijn ze immers ook. Middels wettelijk verplichte vaderschapstesten en alimentatie, ook na een ons. Dat ze zich er meer van bewust zijn dat ze hun leven lang kunnen opdraaien voor nu even neuken zonder condoom.
Maar de lelijke Sid's en andere kalende kneuzen doen aan dreadgames. Dit zijn mannen die zelden dates hebben.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Met de 5% topdogs van Tinder. Die neuken op hun beurt zoveel vrouwen dat het lopende soa-fabrieken zijn.
Niet. Want dit is nu eenmaal een fact of life.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Daar is die ongelijkheid heel duidelijk zichtbaar. Mannen geloven gemakkelijker een vrouw als ze zegt dat ze aan de pil is en een condoom niet nodig is, omdat ze niet direct met de gevolgen zitten. Omgekeerd loopt een vrouw meer risico.
Hoe zou je die ongelijkheid toch wat kunnen wegwerken?
Het is nu eenmaal voor sommigen lastig. Ik ben ook rampzalig in dit soort zaken.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:10 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zelfs bij vrouwen is de therapietrouw vaker bedroevend![]()
Hoe dan... het is jouw zwangerschap
De man mag best een mening hebben maar de vrouw beslist. Zij draagt immers het kind.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook inspraak op een eventuele abortus? Of is het dan allemaal ineens weer baas in eigen buik en je kunt de tering krijgen
Dit somt het wel netjes op.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:13 schreef Apotheose het volgende:
denk eerder dat veel mannen geen vrouw meer willen want veel vrouwen kunnen enorm zeiken. En dan gaan die vrouwen lekker een potje cognitieve dissonantie opentrekken en zichzelf op de tieten slaan met ' jA mAaR wIj WiLlEn GeEn MaN wAnT sTrOnG wOmAn"
Serieuze relatie is ook geen oplossing voor een niet bestaand probleem. Prima dat er meer singles komen. Enkel vervelend voor de mensen die dit nodig hebben. Niet voor de mensen die verteld worden dat ze het nodig zouden moeten hebben.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Op je vijfendertigste wijntjes drinken met je vriendinnen in plaats van een serieuze relatie.
Je weet best wat ik bedoel.
Amen zuster. En ik accepteer ook niet dat men zich op bepaalde plekken gaat positioneren om dmv een fatsoenlijk gesprekje versierd te worden en ik accepteer het ook niet als ik inhoudsloos en oppervlakkig word genoemd. Ook accepteer ik het niet als mij de emotionele leeftijd van een kind van 3 wordt toegedicht. Dan maar narcist zijn, maar mijn aandacht krijg je niet.quote:
Leuke gaslighting tactiek weer. Willen schermen met je wetenschapquote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:16 schreef alternatif het volgende:
[..]
wetenschap past niet in de ideologie van het gros van de mensen
mensen zijn echt dom worden
[ afbeelding ]
Wat ik las maar pin me er niet op vast is dat 10% van alle mannen op Tinder likes krijgen van 90% van de vrouwen. Dus de poel waarin je als niet topdog vist is in beginsel al vrij beperkt, het zijn niet alleen de kalende kneuzen die buitenspel blijven staan. Veel mannen die vroeger (15 jaar geleden) gewoon zonder al teveel problemen een leuke vrouw konden vinden staan nu gefrustreerd aan de zijlijn. Omdat een vrouwelijk zesje geen mannelijk zesje neukt maar minimaal een 7 of een 8.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:48 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Maar de lelijke Sid's en andere kalende kneuzen doen aan dreadgames. Dit zijn mannen die zelden dates hebben.
Volmondig mee eens.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:20 schreef Elan het volgende:
[ tiktok ]
Op naar nog meer zelfstandige vrouwen, is goed voor ze
Heb het hele interview gezien, best een goed en toch wel aardig genuanceerd gesprek geworden, een stuk sterker dan de gemiddelde nrc columnquote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:20 schreef Elan het volgende:
[ tiktok ]
Op naar nog meer zelfstandige vrouwen, is goed voor ze
Het liet vooral zien dat het vroeger niet per se slechter geregeld was. En arbeidsparticipatie anno 2026 is in de meeste gevallen totaal niet vrijblijvend omdat je die 2 inkomens keihard nodig hebt om überhaupt een huis te kunnen kopen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:03 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Heb het hele interview gezien, best een goed en toch wel aardig genuanceerd gesprek geworden, een stuk sterker dan de gemiddelde nrc column
Ach welnee.quote:Op zondag 2 augustus 2026 10:07 schreef alternatif het volgende:
Man has money = I can provide a better life for my family and loved ones... Woman has money = "I don't need no man"
Precies.quote:Op zondag 2 augustus 2026 11:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ach welnee.
Wat je gewoon merkt als je wat gaan doomscrollen dat social media ragebait nu eenmaal vol in de schijnwerpers zet. En voor veruit de meesten is het volgens mij een verdienmodel (al zal er vast ook wel een frustie tussen zitten).
In de reacties zie je dan de gekken. En echt hele grote idioten die zo ver in de fuik zitten dat ik vermoed dat ze niet meer normaal in de samenleving kunnen meedraaien.
Meestal lachwekkend, vaak meelijwekkend en soms zelf ben je blij dat je niet in de buurt woont, want wat voor bedreigingen je al naar je hoofd krijgt voor een nuancering… pfff…
Neem het allemaal niet te serieus. Mensen zijn sociale dieren en veruit de meesten zijn dus gewoon geïnteresseerd in een leuke partner. Ja, ook de schreeuwlelijken die zogenaamd geen man of vrouw nodig hebben.
Als je iemand nodig hebt om een klein huisje van pak en beet 5 miljoen te kopen zonder hypotheek weet je dat gewoon een beneden modaal inkomen hebt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Het liet vooral zien dat het vroeger niet per se slechter geregeld was. En arbeidsparticipatie anno 2026 is in de meeste gevallen totaal niet vrijblijvend omdat je die 2 inkomens keihard nodig hebt om überhaupt een huis te kunnen kopen.
Een klein huisje van 5 miljoen zonder hypotheek nog welquote:Op zondag 2 augustus 2026 18:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je iemand nodig hebt om een klein huisje van pak en beet 5 miljoen te kopen zonder hypotheek weet je dat gewoon een beneden modaal inkomen hebt.
Nou ja, voor mij wel (meest waarschijnlijk). Maar om in de 50 jaar mijn vrouw te bedriegen en eventueel veel pijn te doen… Die zie ik even niet.quote:Op zondag 2 augustus 2026 16:36 schreef MultiBanaan het volgende:
Denk dat de wereld binnen 50 jaar volledig naar de klote is, dus neuk gewoon lekker wat los en vast zit, ga lekker vreemd op je partner want het is binnenkort toch allemaal voorbij
Het leven kan alleen maar leuk zijn als je erop los neukt en vreemdgaat, kennelijk.quote:Op zondag 2 augustus 2026 20:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ja, voor mij wel (meest waarschijnlijk). Maar om in de 50 jaar mijn vrouw te bedriegen en eventueel veel pijn te doen… Die zie ik even niet.
Dat ligt iets genuanceerder zou ik zeggen…quote:Op zondag 2 augustus 2026 21:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het leven kan alleen maar leuk zijn als je erop los neukt en vreemdgaat, kennelijk.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Het geboortecijfer daalt wereldwijd - hoe komt dat?
AI-criticus Connor Leahy gelooft dat technologie en internet hierin een belangrijke rol spelen.
Als samenleving hebben we technologie behandeld als een soort Wilde Westen, en de jonge generatie voelt zich gedesillusioneerd door de gebroken beloftes.
Fragment van de Nexus Conference 2025.
Bekijk het volledige rondetafelgesprek op onze website! https://nexus-instituut.nl/en/video/what-have-you-seen-what-is
Ik snap er niets meer van. Want nog niet zo lang geleden was er juist onderzoek dat jongeren geen seks meer hebben.quote:
Niet geen seks, minder seks. En dan voornamelijk in Amerika. https://tagmag.news/feed/(...)t-een-ander-verhaal/quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik snap er niets meer van. Want nog niet zo lang geleden was er juist onderzoek dat jongeren geen seks meer hebben.
Wat is het nu? of wordt de verdeling gewoon nog sterker. Grote groep auti's, en klein groepje die succesvol is op de datingmarkt en seks heeft.
Ja precies. Maar de verdeling wordt hierdoor wel nog groter. Een beetje sociaal vermogen hebben is nu nog lastiger. Want het is niet dat de behoefte tot seks ineens aan het verdwijnen is. Die jongens (en meisjes) die geen seks meer hebben raken vervreemd, worden incels.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet geen seks, minder seks. En dan voornamelijk in Amerika. https://tagmag.news/feed/(...)t-een-ander-verhaal/
Dat lost de natuur zelf wel op.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja precies. Maar de verdeling wordt hierdoor wel nog groter. Een beetje sociaal vermogen hebben is nu nog lastiger. Want het is niet dat de behoefte tot seks ineens aan het verdwijnen is. Die jongens (en meisjes) die geen seks meer hebben raken vervreemd, worden incels.
Terwijl de baasjes nog steeds neuken en later lief hebben. Best zorgwekkend.
Dat laatste is zeker een probleem. Maar ik zal het eerste niet bagatalliseren. We eindigen op die manier met veel mensen die graag een partner hadden gehad, maar alleen eindigen. Simpelweg omdat ze de datingmarkt niet aankunnen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat lost de natuur zelf wel op.
De hoeveelheid testosteron (de primaire drijfveer achter seksuele lusten bij mannen) neemt door de veranderende levensstijl al jaren af.
Jonge mensen zoeken ook gewoon nog een partner blijkt uit de data. Die willen in elk geval in beginsel helemaal niet alleen blijven.
Het grotere probleem is er voor de 40+ man wiens huwelijk of relatie eindigde. Want in bij die leeftijdsgroep en ouder geven vrouwen er massaal de brui aan en blijven liever alleen. Casual seks vinden voor hun is geen probleem en de emotionele verbinding halen ze wel uit vriendschappen en of hun (klein)kinderen..
Niet mensen, mannen. Voor vrouwen zijn die datingapps een speeltuin. Die ervaren niet of veel minder eenzaamheid.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat laatste is zeker een probleem. Maar ik zal het eerste niet bagatalliseren. We eindigen op die manier met veel mensen die graag een partner hadden gehad, maar alleen eindigen. Simpelweg omdat ze de datingmarkt niet aankunnen.
Zo sterk zou ik dat niet stellen. Punt is wel dat dames veel meer te kiezen hebben.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet mensen, mannen. Voor vrouwen zijn die datingapps een speeltuin. Die ervaren niet of veel minder eenzaamheid.
Ze hebben niet alleen meer te kiezen, ze hebben relaties in beginsel ook veel minder nodigquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zo sterk zou ik dat niet stellen. Punt is wel dat dames veel meer te kiezen hebben.
Maar goed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |