Ze geven het alleszins aan elkaar door.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
En de mannen? Of lig alle schuld alleen bij de vrouwen?
Of zoek je daar niet op?
Ik zie eigenlijk het tegenovergestelde in mijn omgeving..quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh de gemiddelde kerel dondersgoed en op jonge leeftijd vaak dat hij veel beter af is met een leuk vrouwtje aan zijn zijde dan met zijn bierzuipende vriendengroep van de voetbal.
Dat stukje zelfreflectie mist helaas bij veel vrouwen.
Jij bent een rare user.. Het éne moment erg vrouwonvriendelijk zoals hier, later weer heel vrouwvriendelijk en kom je voor ze op.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor veel vrouwen zou dat wel beter zijn. Die kunnen niet met hun verworven vrijheden omgaan.
En dat mannen weer rondneuzen zonder condom.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:57 schreef Elan het volgende:
Dat soa's in opkomst zijn heeft er natuurlijk alles mee te maken dat vrouwen wild om zich heen neuken via allerlei apps. Waarom zou dat niet gewoon benoemd mogen worden?
Omdat ze geen vrouw kunnen vinden waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:21 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk het tegenovergestelde in mijn omgeving..
Oh als je ze de kans geeft ongetwijfeld. Maar volgens mij bepaal jij als vrouw uiteindelijk wat er wel of niet in gaat.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat mannen weer rondneuzen zonder condom.
Just sayin'
Hoe ik met je om ga is een reflectie van je eigen gedrag.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jij bent een rare user.. Het éne moment erg vrouwonvriendelijk zoals hier, later weer heel vrouwvriendelijk en kom je voor ze op.
Geeft een beetje een whiplash.
En je bent de dames hier een tikje aan het voeren.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe ik met je om ga is een reflectie van je eigen gedrag.
In beginsel ben ik dol op vrouwen.
Ik zei rondneuzenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh als je ze de kans geeft ongetwijfeld. Maar volgens mij bepaal jij als vrouw uiteindelijk wat er wel of niet in gaat.
Ik weet bijna zeker dat heel dat meeeeh mannen en meeeeh vrouwen zich gewoon online afspeelt. Alles voor de likes, de aandacht. Geef de mensen wat ze willen horen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat ze geen vrouw kunnen vinden waarschijnlijk.
Het zijn veel vaker vrouwen die er voor kiezen om alleen te zijn.
Dat was in beginsel ook waar dit topic over ging.
Ik heb in dit topic geen post geschrevenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe ik met je om ga is een reflectie van je eigen gedrag.
In beginsel ben ik dol op vrouwen.
Nou die Lenny doet net alsof ik degene ben die bipolair maar zelf kan ze er ook wat van hoor.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
En je bent de dames hier een tikje aan het voeren.
Maar als mannen het zonder doen, doen vrouwen het dan toch ook?quote:
Joh waar komt dit nu weer vandaan?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou die Lenny doet net alsof ik degene ben die bipolair maar zelf kan ze er ook wat van hoor.
Ene moment poeslief en dan krijg je uit t niks de wind van voren.
Vrouwencondoom?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:35 schreef Chandler het volgende:
[..]
Maar als mannen het zonder doen, doen vrouwen het dan toch ook?
Want ook vrouwen kunnen genoeg middelen benutten die soa's voorkomen...
En wie faciliteren dat?quote:
Ja dat of een Pessarium.quote:
Nou zitten we ook wel met, wat ik uit het nieuws begreep, een jeugd die of weinig voorlichting, of slechte voorlichting, of helemaal niks van voorlichting wil weten, want zíj weten alles al.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:35 schreef Chandler het volgende:
[..]
Maar als mannen het zonder doen, doen vrouwen het dan toch ook?
Want ook vrouwen kunnen genoeg middelen benutten die soa's voorkomen...
Anders dan een medisch technische verklaring is er niet, of wel?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:37 schreef Elan het volgende:
Er is een reden waarom er geen mannenpil is he.
Natuurlijk is dat wel een ding, er zijn ook serieuze onderzoeken naar gedaan. Sowieso zijn er nog nooit zoveel singles geweest als tegenwoordig.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat heel dat meeeeh mannen en meeeeh vrouwen zich gewoon online afspeelt. Alles voor de likes, de aandacht. Geef de mensen wat ze willen horen.
In het echte leven hoor ik dit zelden. En zeker niet op zo een haatvolle manier.
[..]
Ik heb in dit topic geen post geschreven
En jouw post stond toch echt op zichzelf
De mannenpil zou bijwerkingen hebben die mannen niet willen (alsof wij op onze bijwerkingen zitten te wachten) en ik denk eerlijk gezegd dat de doorsnee man niet echt veel zin heeft in deze pil? Of behoefte?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:37 schreef Elan het volgende:
[..]
En wie faciliteren dat?
Er is een reden waarom er geen mannenpil is he.
T zal ook een bepaald type zijn die die datingapps afstruint voor casual seks.
Pessarium zit dieper vanbinnen he? Nog teveel contact met de slijmvliezen.quote:
Ik denk dat dat eerder ligt aan social media, en dan niet persé de negatieve klanken naar het andere geslacht, maar ook dat mensen niet meer kunnen praten met elkaar, laat staan flirten.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat wel een ding, er zijn ook serieuze onderzoeken naar gedaan. Sowieso zijn er nog nooit zoveel singles geweest als tegenwoordig.
De enige reden is dat je die verantwoordelijk niet uit handen wil geven. Want een hoop mannen boeit jouw zwangerschap niet. Gonorroe is volgens mij voor vrouwen veel schadelijker maar ontwikkelen mannen eerder klachten. Maar misschien doen vrouwen eerder een soatestje als vrijelijk ze om zich heen neuken.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:44 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
De mannenpil zou bijwerkingen hebben die mannen niet willen (alsof wij op onze bijwerkingen zitten te wachten) en ik denk eerlijk gezegd dat de doorsnee man niet echt veel zin heeft in deze pil? Of behoefte?
En dan vermoed ik dat veel vrouwen het misschien niet echt zouden vertrouwen? Tenslotte zijn het niet de mannen die zwanger worden en loopt de vrouw dan alsnog het risico als die pil niet netjes en op tijd wordt ingenomen.
Ok ok!, ook niet geheel onveilig maar toch iets..quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:44 schreef Lenny77 het volgende:
Pessarium zit dieper vanbinnen he? Nog teveel contact met de slijmvliezen.
Ja dikke doei.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat eerder ligt aan social media, en dan niet persé de negatieve klanken naar het andere geslacht, maar ook dat mensen niet meer kunnen praten met elkaar, laat staan flirten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |