Borges en Diarree ben ik liever vandaag dan morgen kwijt.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Paixao houden, en Borges en Tengstedt niet halen was ook prima mogelijk. Eigenlijk zag je vrij snel in het seizoen dat Sauer er nog niet helemaal klaar voor was.
Het is helaas binnen ons budget vrijwel onmogelijk om bewezen buitenspelers te halen. Het dichtste bij kwam je nog met spelers als Ivanusec, Idrissi, Alireza en Dilrosun, en dat bleek allemaal vrij weinig. Ik vraag mij af wat ze voor Sauer gaan halen, want Borges en Diarra zijn niet goed genoeg om het seizoen mee te starten.
Klopt, maar iets meer zekerheid dan een Borges kan toch wel zou je zeggen. Die presteerde niet bij een gelijkwaardige club en als je dan al dat risico neemt dan zeker niet voor 11 miljoen. Maar goed, dat zijn we hier allemaal wel eens.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Paixao houden, en Borges en Tengstedt niet halen was ook prima mogelijk. Eigenlijk zag je vrij snel in het seizoen dat Sauer er nog niet helemaal klaar voor was.
Het is helaas binnen ons budget vrijwel onmogelijk om bewezen buitenspelers te halen. Het dichtste bij kwam je nog met spelers als Ivanusec, Idrissi, Alireza en Dilrosun, en dat bleek allemaal vrij weinig. Ik vraag mij af wat ze voor Sauer gaan halen, want Borges en Diarra zijn niet goed genoeg om het seizoen mee te starten.
Vind Krabbendam wel een goede journalist eigenlijk. Bij VI zitten tegenwoordig vooral juichaapjes die een harde plasser krijgen dat ze hun favoriete club mogen verslaan. Hij heeft dat gelukkig helemaal niet.quote:
Denk dat die doelt op de berichten uit de Telegraaf en AD waar ze het hebben over een vaste som van 15 miljoen voor Sauer ipv max 15 miljoen.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vind Krabbendam wel een goede journalist eigenlijk. Bij VI zitten tegenwoordig vooral juichaapjes die een harde plasser krijgen dat ze hun favoriete club mogen verslaan. Hij heeft dat gelukkig helemaal niet.
En terecht lijkt mij, laat die Engelsen maar schuiven. Die hebben zelf ook een miljoentje of 135 ontvangen voor Anderson.quote:
Pogba naar Eupenquote:Op maandag 27 juli 2026 17:52 schreef Irritatie100 het volgende:
https://www.fr12.nl/trans(...)-over-transfer-nadje
Nadje weten te verkopen in plaats van verhuren of ontbinden is wel een contract voor het leven waard voor Rico
Mwa, Nadje is niet goed genoeg voor ons maar iemand die je voor 0,5m haalt moeten we niet op dezelfde manier beoordelen als iemand die we bijv voor 8m halen.quote:Op maandag 27 juli 2026 17:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Nadje weten te verkopen in plaats van verhuren of ontbinden is wel een contract voor het leven waard voor Rico
Is dan ook wel iets was pas meer naar voren komt in de laatste uurtjes. (de zaakwaarnemer zal wel even een telefoontje gedaan hebben om er wat druk op te gooien)quote:Op maandag 27 juli 2026 18:26 schreef Makamba_ het volgende:
Komt in het vi pro artikel met de titel "Gaat Read, of niet" van vandaag in ieder geval niks over terug
Dat zijn vrijwel altijd mondelinge afspraken waar de opvolger dan niet zoveel boodschap aan heeft. Anders was er wel sprake van een clausule. Doen we verder niets mee.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:22 schreef fetX het volgende:
Schijnbaar heeft onze voormalig bolle TD een afspraak gemaakt met kamp Read dat hij voor ~25 mocht vertrekken.
Geen idee of dit zo is en hoe (en of) dat daadwerkelijk op papier is gezet, maar als dit echt zo is maakt het nog meer duidelijk waarom we ontzettend blij moeten zijn dat hij geen TD meer is.
Zou ik ook denken, inderdaad.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zijn vrijwel altijd mondelinge afspraken waar de opvolger dan niet zoveel boodschap aan heeft. Anders was er wel sprake van een clausule. Doen we verder niets mee.
Dit komt wel van ZKA natuurlijk. Ik ben ook geen fan van Dennis maar zo’n clausule in het contract zetten zou betekenen dat hij het wel heel bont heeft gemaakt. Sterker zelfs, het slaat echt nergens op, want we hadden van Read een veel beter seizoen verwacht dan dat hij daadwerkelijk heeft gespeeld. Dit geloof ik dus niet.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:22 schreef fetX het volgende:
Schijnbaar heeft onze voormalig bolle TD een afspraak gemaakt met kamp Read dat hij voor ~25 mocht vertrekken.
Geen idee of dit zo is en hoe (en of) dat daadwerkelijk op papier is gezet, maar als dit echt zo is maakt het nog meer duidelijk waarom we ontzettend blij moeten zijn dat hij geen TD meer is.
zAl jE zIEn dAt hiJ dAAR de GouDeN scHoen PakT.quote:Op maandag 27 juli 2026 17:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat was om 15:00. Overigens zelfs voor Krabby een waardeloze artikel vol open deuren.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is dan ook wel iets was pas meer naar voren komt in de laatste uurtjes. (de zaakwaarnemer zal wel even een telefoontje gedaan hebben om er wat druk op te gooien)
Die "als het ons uitkomt naaien we je een oor aan" strategie is waarschijnlijk schadelijker dan die paar miljoen die je misloopt.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zijn vrijwel altijd mondelinge afspraken waar de opvolger dan niet zoveel boodschap aan heeft. Anders was er wel sprake van een clausule. Doen we verder niets mee.
DtK en Read hebben ook heel toevallig dezelfde zaakwaarnemer, dus het zaakje stinkt wel een beetje. Die zien dus ook een flinke transfersom in de soep lopen omdat Rigaux niet zo meegaand is en leggen er nu lekker druk op.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.fr12.nl/trans(...)papier-is-vastgelegdquote:Op maandag 27 juli 2026 19:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
DtK en Read hebben ook heel toevallig dezelfde zaakwaarnemer, dus het zaakje stinkt wel een beetje. Die zien dus ook een flinke transfersom in de soep lopen omdat Rigaux niet zo meegaand is en leggen er nu lekker druk op.
Dat eeuwige kutargumentquote:Op maandag 27 juli 2026 19:18 schreef CR7 het volgende:
[..]
https://www.fr12.nl/trans(...)papier-is-vastgelegd
Lol Mike Verweij, haalt casus Jorgensen maar weer eens uit de kast.
Mike moet even wat punten scoren voor een toekomstige scoop bij de desbetreffende zaakwaarnemer.quote:. Je neemt als Feyenoord wel een gigantisch bedrijfsrisico als je echt dertig miljoen euro of meer wilt.''
Het is ook niet echt fair tegenover een speler om 'm een oor aan te naaien. Als hij blijft heb je wellicht een ontevreden speler. Bovendien kan ik me voorstellen dat het doorsijpelt in de kleedkamer dat het blijkbaar een onbetrouwbare club is en dat je alles op papier moet zetten.quote:Op maandag 27 juli 2026 19:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig was Dennis van de mondelinge afspraken.
quote:Op maandag 27 juli 2026 19:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is ook niet echt fair tegenover een speler om 'm een oor aan te naaien. Als hij blijft heb je wellicht een ontevreden speler. Bovendien kan ik me voorstellen dat het doorsijpelt in de kleedkamer dat het blijkbaar een onbetrouwbare club is en dat je alles op papier moet zetten.
Je gaat waarschijnlijk geen 40 miljoen euro vangen voor een back uit de Eredivisie. Dan is een miljoen vijfentwintig ook geen klein geld.
Verschilt totaal per speler, Read heeft in ieder geval enkele weken al geroepen dat het geen straf was om bij Feyenoord te blijven. Lijkt mij verder ook niet iemand die gaat lopen muiten, Moussa is daarin weer een ietwat ander geval vrees ik. In mijn ogen is het voor een nieuwe directie zijn goed recht om een eigen koers te varen, daarin heb je als andere partij ook enige verantwoordelijk om inderdaad afspraken gewoon vast te leggen.quote:Op maandag 27 juli 2026 19:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is ook niet echt fair tegenover een speler om 'm een oor aan te naaien. Als hij blijft heb je wellicht een ontevreden speler. Bovendien kan ik me voorstellen dat het doorsijpelt in de kleedkamer dat het blijkbaar een onbetrouwbare club is en dat je alles op papier moet zetten.
Je gaat waarschijnlijk geen 40 miljoen euro vangen voor een back uit de Eredivisie. Dan is een miljoen vijfentwintig ook geen klein geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |