Lópezquote:Op maandag 27 juli 2026 11:58 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Wie is de gozer die voor Wellenreuther staat?
Laten we maar even afwachten hoe dit gaat eindigen. Tot nu toe nog niet echt onder de indruk van de verkopen, maar de echte toppers zijn ook nog niet vertrokken natuurlijk.quote:Op maandag 27 juli 2026 11:29 schreef alopio het volgende:
[..]
Het kan zeker, maar ik vind het wel een verademing dat een Rigaux voet bij stuk houd. Leuk dat Read het wil, maar als Forrest hem perse wil hebben moeten ze gewoon dokken. Fijn dat ze hem gewoon houden anders en ook perspectief bieden met een verbetering van contract. Gaan ze echt 30+ bieden is die natuurlijk gewoon weg, hoop gewoon dat de tijd voorbij is dat wij alsnog met minder akkoord gaan.
Rigaux stond wel bekend als harde onderhandelaar, laat hem dat hier maar bewijzen. Tot nu toe gaat dat prima
Daar ben ik wel tevreden mee als er een goede doorverkoop aan zit. Voor dat bedrag kan je hopelijk een linksbuiten halen die beter in ons spel past en wat dominanter is aan de buitenkant. En ik denk dat het voor Sauer ook beter is, want die kan daar lekker rennen in plaats van spelen tegen een laag blok.quote:Op maandag 27 juli 2026 13:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Voor om en nabij de 12,5 miljoen zo te lezen in de reacties. Hmm.
Ik vind het echt een uitstekend bedrag voor een buitenspeler die vorig jaar toch wel flink tekort kwam en nauwelijks rendement had.quote:Op maandag 27 juli 2026 13:30 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Lijkt me een aardige deal, al had ik hem ook nog wel een jaartje langer willen zien.
Maargoed, twee jaar contract en papa die in elk interview riep dat hij weg moet bij Feyenoord. Dan lijkt me dit het hoogst haalbare
Onder het terreurvoetbal van Van Persie komt uiteindelijk iedereen tekortquote:Op maandag 27 juli 2026 13:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het echt een uitstekend bedrag voor een buitenspeler die vorig jaar toch wel flink tekort kwam en nauwelijks rendement had.
Al ben ik het ook wel eens met dat laatste.quote:Op maandag 27 juli 2026 13:30 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Lijkt me een aardige deal, al had ik hem ook nog wel een jaartje langer willen zien.
Maargoed, twee jaar contract en papa die in elk interview riep dat hij weg moet bij Feyenoord. Dan lijkt me dit het hoogst haalbare
Behalve Ueda, Moussa, Targhalline, Valente…quote:Op maandag 27 juli 2026 13:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Onder het terreurvoetbal van Van Persie komt uiteindelijk iedereen tekort
Alsof het laatste jaar van Paixao de maatstaf is voor 'goed genoeg'...quote:Op maandag 27 juli 2026 13:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind het wel jammer, het talent spat er vanaf. Het rendement van Paixao had je gewoon niet moeten verwachten van een 19-jarig jochie, dat is veel te veel druk geweest voor zo'n ventje.
[..]
Al ben ik het ook wel eens met dat laatste.
Blijf erbij dat het een fout is geweest om hem bij NAC te stallen. Daar speelde hij veel, maar hebben ze hem opgeleid en gebruikt als een soort wingback. Bij Feyenoord kwam hij in een heel oncomfortabele rol als directe vervanger van Paixao, terwijl het een totaal andere speler is.quote:Op maandag 27 juli 2026 13:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind het wel jammer, het talent spat er vanaf. Het rendement van Paixao had je gewoon niet moeten verwachten van een 19-jarig jochie, dat is veel te veel druk geweest voor zo'n ventje.
Ah, dat klinkt best aardig. Met een beetje mazzel loopt dat ooit nog op naar richting de 17-18 miljoen. Al pakt die doorverkoop voor ons zelden goed uitquote:Op maandag 27 juli 2026 13:30 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Is ook wel waar inderdaad, maar ik vind het voetballend wel een veel te goede speler om nu af te doen als "kan er niks van, dit is nog een behoorlijk hoog bedrag" terwijl je dat ook veel als reactie ziet.quote:Op maandag 27 juli 2026 13:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Blijf erbij dat het een fout is geweest om hem bij NAC te stallen. Daar speelde hij veel, maar hebben ze hem opgeleid en gebruikt als een soort wingback. Bij Feyenoord kwam hij in een heel oncomfortabele rol als directe vervanger van Paixao, terwijl het een totaal andere speler is.
Gewoon een enorme fout gemaakt door meteen te verwachten dat hij er al stond (wat je best had kunnen zien aankomen dat dit wat onrealistisch was). Ze hadden voor de linksbuiten iemand moeten halen waar je dat eerder van zou verwachten. En dan bedoel ik dus ook niet een Borges die zich nog nooit bewezen had en voor een belachelijk bedrag is gekomen.quote:Op maandag 27 juli 2026 13:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Al ben ik het ook wel eens met dat laatste.
Denk niet dat men er op gerekend had dat Sauer er wel zou staan anders haal je ook geen back-up voor bijna 10 miljoen, daar is imo wel de grootste inschattingsfout gemaakt. Feit was wel dat hij er nog niet klaar voor was en ondanks de ruime speeltijd ook niet echt stappen vooruit gezet heeft.quote:Op maandag 27 juli 2026 14:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Gewoon een enorme fout gemaakt door meteen te verwachten dat hij er al stond (wat je best had kunnen zien aankomen dat dit wat onrealistisch was). Ze hadden voor de linksbuiten iemand moeten halen waar je dat eerder van zou verwachten. En dan bedoel ik dus ook niet een Borges die zich nog nooit bewezen had en voor een belachelijk bedrag is gekomen.
Dat hij in het rampjaar onder De Pers geen grote stappen heeft gezet, met 12 buitenspelers, en continu wisselende opstelling en spelopvatting, terwijl hij vaker niet dan wel fit was, vind ik niet zo heel gek.quote:Op maandag 27 juli 2026 14:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Denk niet dat men er op gerekend had dat Sauer er wel zou staan anders haal je ook geen back-up voor bijna 10 miljoen, daar is imo wel de grootste inschattingsfout gemaakt. Feit was wel dat hij er nog niet klaar voor was en ondanks de ruime speeltijd ook niet echt stappen vooruit gezet heeft.
Paixao houden, en Borges en Tengstedt niet halen was ook prima mogelijk. Eigenlijk zag je vrij snel in het seizoen dat Sauer er nog niet helemaal klaar voor was.quote:Op maandag 27 juli 2026 14:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Gewoon een enorme fout gemaakt door meteen te verwachten dat hij er al stond (wat je best had kunnen zien aankomen dat dit wat onrealistisch was). Ze hadden voor de linksbuiten iemand moeten halen waar je dat eerder van zou verwachten. En dan bedoel ik dus ook niet een Borges die zich nog nooit bewezen had en voor een belachelijk bedrag is gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |