Welke kandidaten zijn er dan nog over?quote:
Ben je weer aan de opium?quote:
Perry het vogelbekdier!quote:
Goede reden wel. En ik heb respect voor de manier waarop je die traditie in stand houdtquote:Op donderdag 30 juli 2026 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik merk gewoon dat ik er dan de volgende dag zó veel minder last van heb.
Hier niet, maar die zou ik wel verwelkomenquote:
Boszquote:Op donderdag 30 juli 2026 23:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alleen Reiziger?
Dat maakt het voor de KNVB wel makkelijker om het wk van over 4 jaar te boycotten.
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Hier niet, maar die zou ik wel verwelkomen
Grunn is hier eerst aan de beurt kennelijkquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Hier niet, maar die zou ik wel verwelkomen
Wij pas maandag of dinsdagquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Grunn is hier eerst aan de beurt kennelijk
Ik had al weinig vertrouwen in Nigel de Jong, maar dit is toch ongelooflijk. Ze hadden blijkbaar echt geen alternatief plan mocht Koeman opstappen. Terwijl de kans daarop me 99% leek. Al die andere landen die hun bondscoach hebben ontslagen hebben een vervanger, wij hebben nog geen idee wie het wordt.quote:
Die is toch op vakantie?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:26 schreef zorro28 het volgende:
@:Nattekat is hier momenteel ook in huis.
Je zou toch op vakantie gaan?quote:
Ja!quote:
De middelmaat Van Bommel, en ondertussen ook Henk Fräser, is in elk geval uit de markt. Ik denk en hoop dat de algemene reactie op de naam Reiziger wel zodanig is dat die, ook voor zijn eigen bestwil, even overgeslagen wordt. En dat het de makkelijke oplossing wordt van het doorschuiven van assistent Van Nistelrooy.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:08 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik had al weinig vertrouwen in Nigel de Jong, maar dit is toch ongelooflijk. Ze hadden blijkbaar echt geen alternatief plan mocht Koeman opstappen. Terwijl de kans daarop me 99% leek. Al die andere landen die hun bondscoach hebben ontslagen hebben een vervanger, wij hebben nog geen idee wie het wordt.
Je moet bijna jaloers zijn op Belgiė dat ze Mark van Bommel hebben weten te strikken, wat natuurlijk een veel betere optie was geweest dan Michael Reiziger. Waarmee ik overigens niet zeg dat Van Bommel een topcoach is...
Nu dan?quote:
Ja dan kan ik ook wel bondscoach worden, ik schijn ook een goede en zelfs betrouwbare uitstraling te hebben!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De middelmaat Van Bommel, en ondertussen ook Henk Fräser, is in elk geval uit de markt. Ik denk en hoop dat de algemene reactie op de naam Reiziger wel zodanig is dat die, ook voor zijn eigen bestwil, even overgeslagen wordt. En dat het de makkelijke oplossing wordt van het doorschuiven van assistent Van Nistelrooy.
Dat zou uiteraard ook middelmaat zijn en iemand die nooit indruk heeft gemaakt op het tactische vlak. Maar het is in elk geval iemand met een goede uitstraling.
Dat is mooi meegenomen, maar jij hebt niet de uitstraling van iemand die topscorer van de Premier League is geweest.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja dan kan ik ook wel bondscoach worden, ik schijn ook een goede en zelfs betrouwbare uitstraling te hebben!
Of nu?quote:
Onee dat is waar. Ik blijf wel gewoon IT-er dan.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is mooi meegenomen, maar jij hebt niet de uitstraling van iemand die topscorer van de Premier League is geweest.
Ik welquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is mooi meegenomen, maar jij hebt niet de uitstraling van iemand die topscorer van de Premier League is geweest.
Misschien heeft ze wel ooit eens staan juichen in het gezicht van iemand uit Andorra.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Pfff... je gaat bijna terug verlangen naar Ronald Koeman.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De middelmaat Van Bommel, en ondertussen ook Henk Fräser, is in elk geval uit de markt. Ik denk en hoop dat de algemene reactie op de naam Reiziger wel zodanig is dat die, ook voor zijn eigen bestwil, even overgeslagen wordt. En dat het de makkelijke oplossing wordt van het doorschuiven van assistent Van Nistelrooy.
Dat zou uiteraard ook middelmaat zijn en iemand die nooit indruk heeft gemaakt op het tactische vlak. Maar het is in elk geval iemand met een goede uitstraling.
Zelfs de naam van Robin van Persie (met of zonder Dick Advocaat) gaat nu rond.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:04 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Pfff... je gaat bijna terug verlangen naar Ronald Koeman.
Dat was een zeer leuke showquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:28 schreef H_T het volgende:
De laatste show van Bert Visscher is nu op Veronica. Dat lijkt me prima vermaak voor vanavond
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zelfs de naam van Robin van Persie (met of zonder Dick Advocaat) gaat nu rond.
Ik heb hem live gezien destijds, nu voor het eerst op de tvquote:
Zit hem nu te kijken. Best of idd. Leukquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:28 schreef H_T het volgende:
De laatste show van Bert Visscher is nu op Veronica. Dat lijkt me prima vermaak voor vanavond
Kunnen we Rudi Garcia niet halen? Deed het toch niet onverdienstelijk bij de zuiderburen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zelfs de naam van Robin van Persie (met of zonder Dick Advocaat) gaat nu rond.
Toen ik bij zijn show was zat er voor mij een vrouw met een harde hoge lach. Die werd constant door hem uitgepiktquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb hem live gezien destijds, nu voor het eerst op de tv
Heb je een date?quote:
En terecht!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Toen ik bij zijn show was zat er voor mij een vrouw met een harde hoge lach. Die werd constant door hem uitgepikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |