Laden mobiel onmiddellijk in. Zonder vertraging. Even je router resetten?quote:Op zondag 26 juli 2026 12:28 schreef Rob het volgende:
hmm plaatjes laden erg langzaam tot niet bij mij.. postimage stuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Had ik net voor de bui de boodschappen binnen kom ik thuis ben ik thee voor mijn zus vergetenquote:
Hello Robquote:
Ja hier ook zie eerst een lege post en dan heel heel langzaam komt het te voorschijn. gaat wel heel langzaamquote:Op zondag 26 juli 2026 12:28 schreef Rob het volgende:
hmm plaatjes laden erg langzaam tot niet bij mij.. postimage stuk
god straft ... heet datquote:Op zondag 26 juli 2026 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ik net voor de bui de boodschappen binnen kom ik thuis ben ik thee voor mijn zus vergeten
Kon ik terug en wat denk je, een flinke bui regen op me kop gekregen alleen voor die )(*)*& thee
hier nu weer oke iig vanaf fok zijn kantquote:Op zondag 26 juli 2026 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier ook zie eerst een lege post en dan heel heel langzaam komt het te voorschijn. gaat wel heel langzaam
Straffen voor wat?quote:
zou heerlijk zijn eigenlijk als dat eens gebeurde, ff allemaal terug naar de realiteit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |