Bedankt voor de toelichting moderator.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:54 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat je zou denken is kwal niet een ok woord. Geloof me ik heb er notes vol mee.
At your service.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:57 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Bedankt voor de toelichting moderator.
Zal wel actueel zijn. Meerdere bronnen met hetzelfde filmpje. Deze is zonder logo:quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:57 schreef Jippie het volgende:
Weet niet of dit fake-news is, maar dit verscheen net op X
[ x ]
Lijkt op een typische Hermann.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:57 schreef Jippie het volgende:
Weet niet of dit fake-news is, maar dit verscheen net op X
[ x ]
Zunge80 😱😱😱quote:Op zondag 26 juli 2026 00:05 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Lijkt op een typische Hermann.
Die is zelf homo terwijl hij het ook terecht vind dat Marokkanen en moslims dat afkeuren. Beetje een schizofrene houding, maar ik zie hem nog niet snel een auto in een Pride viering boren.quote:
En dit leer je allemaal op de HBO studie terrorisme?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij kiest voor de makkelijke en nogal flauwe positie in deze. Jij kan nu jezelf op de schouder kloppen, omdat je datgene wat evident is, nog even duidelijk hebt gemaakt. Namelijk: elk slachtoffer is er 1 teveel.
Maar als je als terrorist zoveel mogelijk slachtoffers wil maken in een korte tijd, is de auto niet effectief.
De hbo opleiding; maatschappijleer, economie, bestuurskunde, kunstacademie, als 14-jarige geloofwaardig nepagent kunnen spelen en de opleiding der opleidingen. Blazen!quote:Op zondag 26 juli 2026 00:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En dit leer je allemaal op de HBO studie terrorisme?
Is er wel een signalementquote:Op zondag 26 juli 2026 00:22 schreef Domnivoor het volgende:
Politiewoordvoerder: er is geen verdachte is aangehouden.
En de antiterreureenheid is gemobiliseerd.
https://www.bild.de/news/(...)26c4fe2765826e0fd464
Hij is zo te zien wel geboeid. Maar het kan ook een andere ongerelateerde aanhouding zijn.quote:Op zondag 26 juli 2026 00:19 schreef Jippie het volgende:
De dader wist de voertuigbarrières te omzeilen.
Zoals politiewoordvoerder Florian Nath bevestigde aan de "Berliner Morgenpost", wist de verdachte de voertuigbarrières te omzeilen die speciaal voor Christopher Street Day waren opgesteld. Dit is "bijzonder tragisch", aangezien de barrières juist bedoeld waren om bezoekers tegen dergelijke aanvallen te beschermen.
Liveticker:
https://www.focus.de/pano(...)15-860d82261108.html
Daar hebben ze het over dat de dader tegen een boom is gereden en gevlucht.
Misschien is de man op de filmpjes een gewonde?
Probleem is de type auto, bestelbusje is lastig lijkt me, je ruit wordt verbrijzeld, je kan niets meer zien, de pk's verdwijnen met elke klap.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij kiest voor de makkelijke en nogal flauwe positie in deze. Jij kan nu jezelf op de schouder kloppen, omdat je datgene wat evident is, nog even duidelijk hebt gemaakt. Namelijk: elk slachtoffer is er 1 teveel.
Maar als je als terrorist zoveel mogelijk slachtoffers wil maken in een korte tijd, is de auto niet effectief.
Overal politie en Merkel-lego om precies zo'n aanslag te voorkomen en toch is er weer een aanslag met een voertuig die de menigte inscheurt.quote:Op zondag 26 juli 2026 00:19 schreef Jippie het volgende:
De dader wist de voertuigbarrières te omzeilen.
Zoals politiewoordvoerder Florian Nath bevestigde aan de "Berliner Morgenpost", wist de verdachte de voertuigbarrières te omzeilen die speciaal voor Christopher Street Day waren opgesteld. Dit is "bijzonder tragisch", aangezien de barrières juist bedoeld waren om bezoekers tegen dergelijke aanvallen te beschermen.
Liveticker:
https://www.focus.de/pano(...)15-860d82261108.html
Daar hebben ze het over dat de dader tegen een boom is gereden en gevlucht.
Misschien is de man op de filmpjes een gewonde?
Polizei: Bisher kein Verdächtiger gefasst – Fahndung läuftquote:Op zondag 26 juli 2026 00:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hij is zo te zien wel geboeid. Maar het kan ook een andere ongerelateerde aanhouding zijn.
Dat zegt niet heel veel, men kan 95% zeker zijn dat het de verdachte is, maar mocht het toch nog niet zo zijn dan willen ze niet de de wereld laten weten dat ze hem al hebben.quote:Op zondag 26 juli 2026 00:29 schreef nostra het volgende:
[..]
Polizei: Bisher kein Verdächtiger gefasst – Fahndung läuft
Tien tegen 1 dat het een verwardier was.quote:Op zondag 26 juli 2026 00:25 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik ben vorig jaar nog op de pride in Berlijn geweest met mijn vrouw. Ik had overigens geen flauw idee dat het toen was, maar ik vond het wel gezellig.
Behalve toen ik in de overvolle metro stond met al die harige kerels naast me. Maar dat hebben we ook overleefd. Hartstikke vriendelijk volk.
Ik heb wel weer een vermoeden uit welke hoek deze ongunst uitkomt![]()
Je kunt godverredomme nergens meer heen zonder dat die klootzakken de boel lopen te verstieren
Nou jah ergens een keer dan. Tenzij het tegen de verwachte beeldvorming ingaat. Dan hebben we morgen een foto met balkje en een naam met afkorting.quote:Op zondag 26 juli 2026 00:41 schreef RotatoR het volgende:
[..]
De Duitse politie is doorgaans niet zo snel met bekendmakingen.
Laffe ratquote:Op zondag 26 juli 2026 00:54 schreef nostra het volgende:
Ook om zich heen gestoken daarna.
Nach Zeugenangaben sollen Menschen bei dem Vorfall am Rande des CSD auch durch Stiche verletzt worden sein. "Dass ist das, was uns Zeugen geschildert haben. Dass dort Leute mit Stichverletzungen liegen sollen", sagte Polizeisprecher Florian Nath. Die Menschen seien so schnell wie möglich in Krankenhäuser transportiert worden.
Je herhaalt echt alles wat al besproken isquote:Op zondag 26 juli 2026 00:54 schreef nostra het volgende:
Ook om zich heen gestoken daarna.
Nach Zeugenangaben sollen Menschen bei dem Vorfall am Rande des CSD auch durch Stiche verletzt worden sein. "Dass ist das, was uns Zeugen geschildert haben. Dass dort Leute mit Stichverletzungen liegen sollen", sagte Polizeisprecher Florian Nath. Die Menschen seien so schnell wie möglich in Krankenhäuser transportiert worden.
Ik zie niks staan over steken, maar bon.quote:Op zondag 26 juli 2026 01:44 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Je herhaalt echt alles wat al besproken is
Slechte zaak dat Bild extreemrechts zo schandalig in de kaart speelt.quote:Op zondag 26 juli 2026 03:12 schreef leolinedance het volgende:
Mutmaßlicher Verdächtiger ist aus islamistischem Milieu
https://www.bild.de/news/(...)53fdfe2765826e0fd601
Meer meer meer!
Het zal weer eens nietquote:Op zondag 26 juli 2026 03:12 schreef leolinedance het volgende:
Mutmaßlicher Verdächtiger ist aus islamistischem Milieu
https://www.bild.de/news/(...)53fdfe2765826e0fd601
https://www.thereligionofpeace.com/quote:Op zondag 26 juli 2026 05:34 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En uiteraard weer een aanhanger van een bepaalde religie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |