Ik zou er geen geld op inzetten.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:29 schreef Domnivoor het volgende:
Ik lees op tagesschau.de over extreemrechtse groepen die naar dit evenement gingen. Daarvan is ook iemand aangehouden. We wachten even af of de bestuurder ook in die hoek zit.
Vliegtuig is lastiger aan te komen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:38 schreef theunderdog het volgende:
De auto is wel populair qua aanslagen. Waarom in vredesnaam?
Hihihi. Maar er zijn toch echt veel creatievere manieren, waar de garantie op slachtoffers een stuk groter is.quote:
We zitten nu op 14 ernstig gewonden en 1 dode.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hihihi. Maar er zijn toch echt veel creatievere manieren, waar de garantie op slachtoffers een stuk groter is.
Jij kiest voor de makkelijke en nogal flauwe positie in deze. Jij kan nu jezelf op de schouder kloppen, omdat je datgene wat evident is, nog even duidelijk hebt gemaakt. Namelijk: elk slachtoffer is er 1 teveel.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
We zitten nu op 14 ernstig gewonden en 1 dode.
Wat een rare bewering. Geen idee hoe je daar bij komt.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:43 schreef theunderdog het volgende:
Jij kiest voor de makkelijke en nogal flauwe positie in deze. Jij kan nu jezelf op de schouder kloppen, omdat je datgene wat evident is, nog even duidelijk hebt gemaakt. Namelijk: elk slachtoffer is er 1 teveel.
Veel mensen raakschieten voor je overmeesterd wordt is moeilijker dan je denkt. Een groot explosief plaatsen ook. Ergens met een bus op inrijden is echt effectief en makkelijk.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hihihi. Maar er zijn toch echt veel creatievere manieren, waar de garantie op slachtoffers een stuk groter is.
Ok hear me out.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:41 schreef ootjekatootje het volgende:
14 gewonden en 1 dode volgens Bild.
Je gaat er van schrikken hoe relatief makkelijk het zelfs in om een vuile bom/klein kernwapen te maken.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:46 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Veel mensen raakschieten voor je overmeesterd wordt is moeilijker dan je denkt. Een groot explosief plaatsen ook. Ergens met een bus op inrijden is echt effectief en makkelijk.
En weer on topic graag.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De gegiegel is pure projectie. Misschien eens voor de spiegel gaan staan.
Dat is dan wel weer zo ja. Denk inderdaad goede intel.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je gaat er van schrikken hoe relatief makkelijk het zelfs in om een vuile bom/klein kernwapen te maken.
Het mag een wonder heten dat terreurorganisaties daar nog nooit gebruik van hebben gemaakt. Begrijp zelf niet goed waarom. Misschien uitstekend werk van verschillende inlichtingdiensten.
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De gegiegel is pure projectie. Misschien eens voor de spiegel gaan staan.
Ga nog ff het psycholoogje spelen. Kwalquote:Hihihi. Maar er zijn toch echt veel creatievere manieren, waar de garantie op slachtoffers een stuk groter is.
In tegenstelling tot wat je zou denken is kwal niet een ok woord. Geloof me ik heb er notes vol mee.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:52 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
[..]
Ga nog ff het psycholoogje spelen. Kwal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |