Niet rijk.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 14:29 schreef Fushia2 het volgende:
Ja iedereen weet dat @:danny al jaren binnen is, maar geldt hetzelfde voor @:yvonne ????
Alleen maar kopzorgenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 14:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet rijk.
FOK! levert mij niks op hoor.
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 14:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet rijk.
Huh? Nope. Nooit.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:30 schreef Fushia2 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ook geen aandelen? En je had toch een FOK! mobiel?
hey die vunzige praatjes hoeven hier nietquote:Op zondag 26 juli 2026 12:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
y is misschien qua geld niet rijk, maar ze heeft veel te geven..
Volgens mij ben ik nog steeds niet met Danny getrouwd.quote:Op maandag 27 juli 2026 08:14 schreef incel het volgende:
Volgens mij zijn ze getrouwd en doen ze gewoon 50/50
Uiteraard, er is een hele parallele wereld die dat denkt.quote:Op maandag 27 juli 2026 11:40 schreef nostra het volgende:
Het is een publiek geheim dat @:yvonne ook dat spionnenaccount exploiteert en dat levert goud geld op.
Ik heb tegenwoordig veel vijanden die niets anders te doen hebben dan over me te lullen. Vet triest. En Brechtje is nog een dotje.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:16 schreef Chandler het volgende:
@:Yvonne is heel rijk, ze heeft een vet leuke kerel en super leuke kinderen.
Vooral Brechtje!toen ze nog klein was, wat een dotje
En natuurlijk heel veel FOK!Kers als vrienden, rijker kun je niet zijn lijkt mij zo!
Oh daar heb ik ook last van ja. Zeggen ze dat ik de emotionele leeftijd van een 3-jarige heb en zo'n beetje alles uit het DSM-V. Heel vermoeiend.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig veel vijanden die niets anders te doen hebben dan over me te lullen. Vet triest. En Brechtje is nog een dotje.
quote:Op maandag 27 juli 2026 12:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig veel vijanden die niets anders te doen hebben dan over me te lullen. Vet triest. En Brechtje is nog een dotje.
Meeting in Groningen, yeah.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:49 schreef Chandler het volgende:
[..]
Maar ik ben je vijand niet en zal ik ook nooit worden
Meeting?? Dus dan kom(en) jij/jullie naar stad? zou super leuk zijn.quote:
Fixedquote:Op maandag 27 juli 2026 18:57 schreef Chandler het volgende:
[..]
Meeting?? Dus dan kom(en) jij/jullie naar stad? zou super leuk zijn.
Zou wel grappig wezen als er allemaal oudgedienden van toen bij waren. CartWoman, Sanctasimplicismoes ofzo, Djeez (en Ingrid), SanSan, lolz.. en ik mis echt nog een paar.. liggen op het puntje van mijn tong80.
Hoho, wel uit 80 maar geen Tong80!!! dat had ik mij moeten herinneren dan!quote:
Tara en z`n vrouw.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:57 schreef Chandler het volgende:
[..]
Meeting?? Dus dan kom(en) jij/jullie naar stad? zou super leuk zijn.
Zou wel grappig wezen als er allemaal oudgedienden van toen bij waren. CartWoman, Sanctasimplicismoes ofzo, Djeez (en Ingrid), SanSan, lolz.. en ik mis echt nog een paar.. liggen op het puntje van mijn tong.
Ja tara idd, Dame uit Drenthe? N? zo iets?quote:Op maandag 27 juli 2026 19:03 schreef yvonne het volgende:
Tara en z`n vrouw.
Nog een dame maar die is op anoniem dus die noem ik niet.
Eightball oid. Verder kom ik ook even niet.
Ik denk dat Sancta overleden is, die zat in een tehuis meen ik me te herinneren.
Ja dat was meestal als er moest worden afgerekend haha. Idd Dolfina Chica, ik zal eens kijken of ik met de search iets kan vinden nog.quote:Op maandag 27 juli 2026 19:05 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ja tara idd, Dame uit Drenthe? N? zo iets?
Dolfina-Chica?
En die sancta toch... grappige man maar wel beetje vreemd... kon erg met hem lachen maar *poef* en hij was opeens foetsie!
Ja leuk!quote:Op maandag 27 juli 2026 21:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja dat was meestal als er moest worden afgerekend haha. Idd Dolfina Chica, ik zal eens kijken of ik met de search iets kan vinden nog.
Zou hij me kunnen inwerken om zijn vervanger te worden als hij met pensioen gaat?quote:Op maandag 27 juli 2026 22:06 schreef timmmmm het volgende:
Jij hebt zeker nog nooit gezien wat een beestachtig leuke man Iteejer is? Rijker kan ons yvonne niet wezen
In het verleden wel toch?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 14:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet rijk.
Geen cent! Alleen maar kopzorgen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door EvilSkittle op 29-07-2026 17:55:59 ]...hier om je mars te breken.
Mij ook al niet.quote:
Ik gok dat je door alle "we komen nog xxx Euro te kort" op meets, je er financieel redelijk van op achteruit bent gegaan.quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mij ook al niet.
Ondanks, wat er op andere sites, staat heeft het mij niets opgeleverd.
Godverdomme nou zeg. Nooit erger gehad dan op een POL meet. Zuipen, vreten, tientje op tafel gooien en pleiten.quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gok dat je door alle "we komen nog xxx Euro te kort" op meets, je er financieel redelijk van op achteruit bent gegaan.
Wie niet?.
Verbaast me weinigquote:Op woensdag 29 juli 2026 18:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Godverdomme nou zeg. Nooit erger gehad dan op een POL meet. Zuipen, vreten, tientje op tafel gooien en pleiten.
En niet 1 maar zo`n beetje de helft.
Meets hebben jou en mij een hoop poen gekost.
Tering. Maaaaaar je vond het wel een leuk Twinky, schalkje.quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Verbaast me weinig.
Zeker, maar ook ons aller Twinky staat me nog steeds bij "Dan betalen we mijn deel toch van de fooi?"
Tikje aan de jonge kant toen hoorquote:Op woensdag 29 juli 2026 18:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tering. Maaaaaar je vond het wel een leuk Twinky, schalkje.
Absoluut niet.quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tikje aan de jonge kant toen hoor.
En ik zou sowieso niets beginnen met een FOK!ster natuurlijk.
Neequote:
Dat waren vast VVD'ers.quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Godverdomme nou zeg. Nooit erger gehad dan op een POL meet. Zuipen, vreten, tientje op tafel gooien en pleiten.
En niet 1 maar zo`n beetje de helft.
Meets hebben jou en mij een hoop poen gekost.
PvdA en GL zat er ook tussen de niet betalers. Allemaal kerels met goede banen.quote:
Uitzondering hier en daar wellichtquote:
Mag geen naam hebben hahaquote:Op woensdag 29 juli 2026 19:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uitzondering hier en daar wellicht.
Ik geloof je direct. Was ooit actief voor mijn partij, PvdA, toen ik ontdekte dat een wethouder van ons de boel zat voor te liegen. Ik heb daarna afscheid genomen van politieke activiteit. Waar geld is en macht, daar komen gieren op af. Kreeg als bestuurslid ook te maken met iemand die overwipte van partij naar partij, om maar wethouderschap te krijgen. Dit soort gasten verpest de politiek.quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
PvdA en GL zat er ook tussen de niet betalers. Allemaal kerels met goede banen.
Maar het is op meer meetings zo geweest hoor.
Te verwaarlozen, statistisch gezien nihilquote:
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 29 juli 2026 19:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Te verwaarlozen, statistisch gezien nihil.
Gelukkig niet met Kerstquote:Op woensdag 29 juli 2026 19:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uitzondering hier en daar wellicht.
Heb ik mijn hele leven al last vanquote:
Er zijn grenzen, denk ik.... ofzoquote:
Mwoah.quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb ik mijn hele leven al last van.
Ok ok, ik heb er inderdaad niet zo'n last vanquote:
Idd, jíj nietquote:Op woensdag 29 juli 2026 19:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok ok, ik heb er inderdaad niet zo'n last van.
And we are the champions.quote:
Oh sorry, sorryquote:
Dan is het goed, jij druipt namelijk van de empathiequote:
Ooze.quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan is het goed, jij druipt namelijk van de empathie.
Ware rijkdom zit niet op je bankrekening. Jij bent al jaren één van de belangrijkste mensen van Fok! Dat is pas rijkdom!quote:Op zaterdag 25 juli 2026 14:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet rijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |