Niet rijk.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 14:29 schreef Fushia2 het volgende:
Ja iedereen weet dat @:danny al jaren binnen is, maar geldt hetzelfde voor @:yvonne ????
Alleen maar kopzorgenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 14:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet rijk.
FOK! levert mij niks op hoor.
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 14:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet rijk.
FOK! levert mij niks op hoor.
Huh? Nope. Nooit.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:30 schreef Fushia2 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ook geen aandelen? En je had toch een FOK! mobiel?
hey die vunzige praatjes hoeven hier nietquote:Op zondag 26 juli 2026 12:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
y is misschien qua geld niet rijk, maar ze heeft veel te geven..
Volgens mij ben ik nog steeds niet met Danny getrouwd.quote:Op maandag 27 juli 2026 08:14 schreef incel het volgende:
Volgens mij zijn ze getrouwd en doen ze gewoon 50/50
Uiteraard, er is een hele parallele wereld die dat denkt.quote:Op maandag 27 juli 2026 11:40 schreef nostra het volgende:
Het is een publiek geheim dat @:yvonne ook dat spionnenaccount exploiteert en dat levert goud geld op.
Ik heb tegenwoordig veel vijanden die niets anders te doen hebben dan over me te lullen. Vet triest. En Brechtje is nog een dotje.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:16 schreef Chandler het volgende:
@:Yvonne is heel rijk, ze heeft een vet leuke kerel en super leuke kinderen.
Vooral Brechtje!toen ze nog klein was, wat een dotje
En natuurlijk heel veel FOK!Kers als vrienden, rijker kun je niet zijn lijkt mij zo!
Oh daar heb ik ook last van ja. Zeggen ze dat ik de emotionele leeftijd van een 3-jarige heb en zo'n beetje alles uit het DSM-V. Heel vermoeiend.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig veel vijanden die niets anders te doen hebben dan over me te lullen. Vet triest. En Brechtje is nog een dotje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |