Dat lijkt helemaal niet op een black pantherquote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt:
[ afbeelding ]
En, net als waar dan ook, dat is geen positieve ontwikkeling.
Jij bent er helemaal door geobsedeerd, ik niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het gaat over migreren, dus nee, ik laat je geliefde terroristen niet met rust.
Dearborn, de woonplaats van diepgelovige christen Henry Ford, die zo’n enorme antisemiet was, dat Hitler hem een onderscheiding gaf en hem noemde in Mein Kampf.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt:
[ afbeelding ]
En, net als waar dan ook, dat is geen positieve ontwikkeling.
Wat een gast was dat zeg.quote:
Bezoekje tankstation is wat minder enthousiast denk ik.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 16:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Niet alleen een visum maar ook nog een zakje geld https://www.nwo.nl/calls/tulp-fonds
Ze doen het goed op youtube, ze kunnen heel goed net doen alsof alles bijzonder is"Look my kid is biking to school", "I didnt have to pay for my healthcare*" *find what I actually pay in the comments, "wow these stroopwafels and tom pouce are delicious"
Ik ken twee Amerikanen die al jaren op FOK! zitten.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 02:08 schreef spapaars het volgende:
Hebben we al Amerikaanse fokkers aan boord?
https://www.telegraaf.nl/(...)adijs/159001200.html
Hehe.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:11 schreef Mylene het volgende:
Wat een gast was dat zeg.
Op TikTok komen de Amerikanen die hierheen zijn verhuisd ook voorbij. Al ligt het natuurlijk wel aan het algoritme.
Rijden meestal geen auto en komen niet buiten de stad waar ze settelen, want het is wel eng als mensen iets minder goed Engels kunnen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:13 schreef nostra het volgende:
[..]
Bezoekje tankstation is wat minder enthousiast denk ik.
JAAAAAAAAAAAAAAAA DIE BEDOEL IK JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:16 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Hehe.
Ik heb geen TikTok, maar op YouTube heb je ook Amerikanen zitten die naar Nederland zijn verhuisd en erover vloggen.
Het is echt heerlijk hoe je onmogelijk racistisch kan zijn tegenover Amerikanen. Want: blank, zwart, latina, Aziatisch. Ze bestaan allen geheel uit kankerlijers.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 08:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Deze (ex) Amerikanen posten heel veel op YT
Voor hun een verdienmodel.
https://www.youtube.com/@:buncharted
Daar hebben we een woord voor:Mafketel!quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 09:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is echt heerlijk hoe je onmogelijk racistisch kan zijn tegenover Amerikanen. Want: blank, zwart, latina, Aziatisch. Ze bestaan allen geheel uit kankerlijers.
Ja. Dat zijn het zeker !quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 09:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar hebben we een woord voor:Mafketel!
Ik zit hier al sinds 1999, maar dit is niet mijn originele accountquote:Op maandag 10 augustus 2026 22:59 schreef Hyaenidae het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA DIE BEDOEL IK JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
HOE WEET JIJ DIT????![]()
Oh spannend !!! Ben jij HEM?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 17:20 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Ik zit hier al sinds 1999, maar dit is niet mijn originele account
Amerikaanse vrouwen hebben vaak een bepaalde manier van praten die bij mij al heel snel irritatie opwekt.quote:
Enig bewijs? Any evidence?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 09:31 schreef theunderdog het volgende:
'if you are watching our video's...'
NEE!! NEE!!! o god NEEE!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |