Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:38 schreef ToT het volgende:
Die kunnen toch gewoon een dame uit hun eigen land over laten komen?
Ik had vroeger een Turkse collega. Die zei: "Ik ga deze zomer op vakantie naar Turkije en ga daar trouwen, maar ik ben nog niet helemaal zeker met welke van de twee."
The fuck......
Niet per se. Je moet als moslim kerel ook wat te bieden hebben. Als je je net zo als een droeftoeter gedraagt als autochtone incels dan gaat het ook niks worden. Die vrouwen en hun ouders in Turkije zijn ook niet gek.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:38 schreef ToT het volgende:
Ik had vroeger een Turkse collega. Die zei: "Ik ga deze zomer op vakantie naar Turkije en ga daar trouwen, maar ik ben nog niet helemaal zeker met welke van de twee."
The fuck......
Ja Turkije is gemiddeld wel wat meer ontwikkeld, daarom verbaasde dit me ook behoorlijk.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Niet per se. Je moet als moslim kerel ook wat te bieden hebben. Als je je net zo als een droeftoeter gedraagt als autochtone incels dan gaat het ook niks worden. Die vrouwen en hun ouders in Turkije zijn ook niet gek.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:44 schreef Harvest89 het volgende:
Leuk. Maar hier kun je simpelweg niets tegen doen.
Ook in de meest conservatieve landen ga je als nietsnut zonder geld niet veel krijgen.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja Turkije is gemiddeld wel wat meer ontwikkeld, daarom verbaasde dit me ook behoorlijk.
Maar in andere landen? Als je als stoere islamitische kerel in een rijk westers land woont....?
In tegenstelling tot de progressieve islam?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:05 schreef Momo het volgende:
Sluit natuurlijk wel aan op de conservatieve Islam.
Vrijheid van meningsuiting.quote:
laten we extremisme maar gewoon gebeuren. Men is al zielig zo vrouwloos?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:09 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting.
Als je vrouwen haat dan mag dat.
Mogen ze lekker haten op vrouwen, krijgen ze ook geen vrouwen.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:09 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting.
Als je vrouwen haat dan mag dat.
Ja dat is duidelijk.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Mogen ze lekker haten op vrouwen, krijgen ze ook geen vrouwen.
Nouja in principe is het recept hetzelfde als voor andere incels. Dat ze zich volwassen gaan gedragen en verantwoordelijkheid nemen voor hun leven.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja dat is duidelijk.
Maar dat was mijn punt niet.
Hier kun je niets aan doen, en je kunt ze ook niet helpen.
Die mincels zijn juist een signaal dat ze steeds meer op ons gaan lijken.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:28 schreef Horzula het volgende:
Ik heb in Baden-Württemberg gewoond, en geloof hier geen hout van.
Alles om maar niet toe te geven dat de immigratie van veel teveel Moslims in Europa totaal is mislukt.
Hangt van de woordkeuze afquote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:03 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Maar er iets over zeggen wordt kennelijk niet op prijs gesteld
Volgens mij is een verijfsvergunning voor een buitenlandse partner minder eenvoudig dan vroeger, weet niet hoe dat in Duitsland zit.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:38 schreef ToT het volgende:
The fuck......
Is dat zo? Ik heb afgelopen winter nog gecheckt en toen leek het allemaal nog wel mee te vallen?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:42 schreef Jippie het volgende:
[..]
Volgens mij is een verijfsvergunning voor een buitenlandse partner minder eenvoudig dan vroeger, weet niet hoe dat in Duitsland zit.
Tijdelijk verblijf ja, maar permanent niet vanzelfsprekend meer dacht ik.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb afgelopen winter nog gecheckt en toen leek het allemaal nog wel mee te vallen?
Hmm ook voor permanent had ik afgelopen winter geen veranderingen gezien. Misschien heb ik niet zo goed gekeken dan.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Tijdelijk verblijf ja, maar permanent niet vanzelfsprekend meer dacht ik.
Duitsland loopt op bepaalde punten decennia op Nederland achter.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die mincels zijn juist een signaal dat ze steeds meer op ons gaan lijken.
Op D66ers?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die mincels zijn juist een signaal dat ze steeds meer op ons gaan lijken.
Moslims lopen ook op ons achter. Maar incels zijn een recent westers verschijnsel. Kennelijk nemen ze dat soort dingen en de oorzaken ervan ook vertraagd over.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:56 schreef Horzula het volgende:
[..]
Duitsland loopt op bepaalde punten decennia op Nederland achter.
Ik zie het als een logge bureaucratie die een doorzichtige greep naar de actualiteit doet.
Mannen hebben doorgaans veel minder moeite om 'naar beneden' te trouwen of anderszins een relatie aan te gaan met iemand die financieel of qua sociale status lager is gepositioneerd. Vrouwen doen dat zelden of nooit, zeker niet zodra zij economisch zelfstandig zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ook in de meest conservatieve landen ga je als nietsnut zonder geld niet veel krijgen.
Goh, dit had echt niemand zien aankomen.quote:Vrouwonvriendelijkheid vormt volgens de dienst echter een gedeeld uitgangspunt dat ook in het islamisme voorkomt: vrouwen worden binnen islamistische kringen gemarginaliseerd en beperkt in hun zelfbeschikking, bijvoorbeeld door verplichte kledingvoorschriften.
Totdat die lui opeens politieke partijen gaan oprichten en invloed gaan uitoefenen.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Mogen ze lekker haten op vrouwen, krijgen ze ook geen vrouwen.
Hoe bedoel je ? We halen toch uitsluitend hoogopgeleid volk hierheen met fantastische karaktereigenschappen die ons land naar de 22e eeuw helpen ? We “kunnen” toch niet zonder deze mensen?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 07:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wel echt heel verbazingwekkend. Ik snap niet hoe zo iets kan gebeuren als er hordes alleenstaande jonge mannen uit moslimlanden hierheen komen. Zijn er niet nog wat vrouwen die geen behoefte hebben aan een kamerplant? Wellicht kunnen die elkaar vinden.
Neen vriend, dat is te simplistisch gedacht. Dit soort figuren gaat namelijk straks zover dat ze vrouwen op straat gaan lastig vallen omdat ze zo gek zijn te denken dat ze recht op sex hebben. Dat soort volk moet je linea recta deporteren.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:01 schreef Koekoekmakto het volgende:
Geef die gastjes gewoon een PlayStation, een stempelkaart voor de pizzaboer en een doosje tissues. Hun tijd is voorbij in de moderne samenleving. Hopelijk draaien ze niet door met hun primitieve driften en denkbeelden.
Das enkel het probleem verplaatsen, lieve schat. Ook daar gaan ze gefrustreerd door het leven en vallen ze vrouwen lastig. Misschien preventieve chemische castratie? Worden ze dociel van. Die opgehitste mannelijkheid kun je prima kaltstellen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:12 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Neen vriend, dat is te simplistisch gedacht. Dit soort figuren gaat namelijk straks zover dat ze vrouwen op straat gaan lastig vallen omdat ze zo gek zijn te denken dat ze recht op sex hebben. Dat soort volk moet je linea recta deporteren.
Dat klopt, maar ze hebben ook zo hun behoeften. Ze kunnen het beste hun mindset veranderen zoals ik heb gedaan, maar dat is niet voor iedereen weggelegd.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 08:51 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ? We halen toch uitsluitend hoogopgeleid volk hierheen met fantastische karaktereigenschappen die ons land naar de 22e eeuw helpen ? We “kunnen” toch niet zonder deze mensen?
Waarom zou je hoogopgeleid volk hierheen halen?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 08:51 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ? We halen toch uitsluitend hoogopgeleid volk hierheen met fantastische karaktereigenschappen die ons land naar de 22e eeuw helpen ? We “kunnen” toch niet zonder deze mensen?
Maar daar is geen probleem van hier. Een prima oplossing dus.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:24 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Das enkel het probleem verplaatsen, lieve schat. Ook daar gaan ze gefrustreerd door het leven en vallen ze vrouwen lastig. Misschien preventieve chemische castratie? Worden ze dociel van. Die opgehitste mannelijkheid kun je prima kaltstellen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |