Jij vraagt of het "gerechtvaardigd" is. Bedenk dat jij het alleen maar hoeft te rechtvaardigen als iemand erachter komt. Zolang jij er zelf vrede mee hebt, hoeft het voor niemand anders gerechtvaardigd te zijn. Gewoon doen dus, maar wel veilig, en zorgen dat absoluut niemand er ooit achter komt. Gewoon je mond houden en ervan genieten.quote:Op donderdag 23 juli 2026 22:21 schreef Masberum het volgende:
Mijn gezin zit in het buitenland, ik ondersteun hen financieel al 7 maanden. Als ik kan ga ik ook naar hen toe maar tot nu toe heb ik nog geen echte remote job gevonden. Ik zit behoorlijk blauw, is dit een reden om iets te doen in de rode buurt? Ik zit alles te doen om hen te ondersteunen maar heb het zelf moeilijk. Ik weet ook niet hoelang dit nog gaat duren. En ik bedoel dus niet stelselmatig, maar eigenlijk maar eenmalig een keer om weer te ervaren hoe het voelt.
Dat weet je dus niet ...quote:Op vrijdag 24 juli 2026 05:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
Volgens sommigen geldt het "Kiss, don't tell" principe. Dat zijn mensen die ik gelukkig niet in mijn leven heb.
Nee, want daarom heet het "don't tell". Misschien heb jij heel veel mensen in je leven/omgeving die stiekem vreemdgaan en er nooit iets van zeggen.quote:
Nope, want ik heb werkelijk iedereen mijn leven uitgeknikkerd. Bovendien kan ik soms gedachten horen en kun je op basis van gedrag ook veel vermoeden. Vermoeden is de basis voor wantrouwen en dan hoef je het niet eens zeker te weten.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 08:08 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nee, want daarom heet het "don't tell". Misschien heb jij heel veel mensen in je leven/omgeving die stiekem vreemdgaan en er nooit iets van zeggen.
quote:Op vrijdag 24 juli 2026 08:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nope, want ik heb werkelijk iedereen mijn leven uitgeknikkerd. Bovendien kan ik soms gedachten horen en kun je op basis van gedrag ook veel vermoeden. Vermoeden is de basis voor wantrouwen en dan hoef je het niet eens zeker te weten.
Jaaaa, dat maak ik mezelf wijsquote:Op vrijdag 24 juli 2026 08:37 schreef TAmaru het volgende:
[..]Wat een onzin maak je jezelf wijs joh.
Tuurlijk zijn er mensen die hun vreemdganggedrag niet goed kunnen verbergen, maar het gebeurt meer dan je denkt en sommige mensen die zwijgen als het graf.
Maar je zult dus wel niemand in je leven hebben verder, dus ook niemand die vreemdgaat nee.
quote:Op vrijdag 24 juli 2026 09:03 schreef Lenny77 het volgende:
Jullie zijn toch echt uit elkaar?
Dan is het sowieso geen vreemdgaan.
Wat wilt ts dan bereiken? Dat 'ie voor z'n ex een beeld wilt scheppen dat hij uit principe geen andere relatie heeft maar stiekem toch pik en ballen laat denken?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 09:31 schreef gianni61 het volgende:
het is geen vreemdgaan als je geen relatie hebt maar alleen alimentatie betaalt.
Nou nee, misschien is hij toch niet echt officieel uit elkaar? Ik weet alleen dat zijn vrouw en kinderen zijn verhuisd.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 09:44 schreef Ridocar het volgende:
[..]
[..]
Wat wilt ts dan bereiken? Dat 'ie voor z'n ex een beeld wilt scheppen dat hij uit principe geen andere relatie heeft maar stiekem toch pik en ballen laat denken?
In dat geval vind ik het misschien nóg kwalijker.
Je hoeft er ook helemaal niet trots op te zijn. Ik ben ook niet trots als ik uit eten ga of ergens koffie ga drinken. Daar geniet ik gewoon van en dan vergeet ik het weer. En meestal vertel ik er ook aan niemand over. Waarom zou vreemdgaan anders zijn?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 08:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Als je denkt dat het een flex is om vreemd te gaan, dat is het niet. Niet iets om trots op te zijn.
Vreemdgaan is een keuze, die de vreemdganger maakt.
Ik snap het niet waarom zou vreemdgaan anders zou zijn, kan je dat toelichten?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 09:49 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Je hoeft er ook helemaal niet trots op te zijn. Ik ben ook niet trots als ik uit eten ga of ergens koffie ga drinken. Daar geniet ik gewoon van en dan vergeet ik het weer. En meestal vertel ik er ook aan niemand over. Waarom zou vreemdgaan anders zijn?
Heb het nog een keer gelezen, het bewust misleiden van de ander is gewoon fout.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 09:49 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Je hoeft er ook helemaal niet trots op te zijn. Ik ben ook niet trots als ik uit eten ga of ergens koffie ga drinken. Daar geniet ik gewoon van en dan vergeet ik het weer. En meestal vertel ik er ook aan niemand over. Waarom zou vreemdgaan anders zijn?
Jij denkt in termen als: wat niet weet wat niet deert.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 09:49 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Och och och, een ander misleiden. Wat erg allemaal zeg. En waarom zou die ander zich misleid moeten voelen dan? Omdat ik eens in een ander restaurant ga eten? Kom zeg. We zijn toch allemaal volwassen mensen. Verantwoordelijk voor onze eigen gevoelens. En nee, je kunt er maar beter helemaal niks van zeggen. Zorgen dat ze er nooit achterkomt. Dan maakt het toch niks uit.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 09:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Heb het nog een keer gelezen, het bewust misleiden van de ander is gewoon fout.
Daar gaat het om. Misschien heb jij geen geweten maar voor de ander die daar niet voor kiest is het misleiding als je in het geheim vreemd zit te gaan.
Gewoon zorgen dat ze er nooit achterkomt en anders alles categorisch ontkennen.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 09:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jij denkt in termen als: wat niet weet wat niet deert.
Maar als ze het wel te weten komen dan is dat natuurlijk zeer pijnlijk voor de ander. Het bedrog, de vertrouwensbreuk, zelfvertrouwen weg, verdriet,..
Waarom vertel je niet eerlijk dat je vreemdgaat? Als je dan zo volwassen bent.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 10:13 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Och och och, een ander misleiden. Wat erg allemaal zeg. En waarom zou die ander zich misleid moeten voelen dan? Omdat ik eens in een ander restaurant ga eten? Kom zeg. We zijn toch allemaal volwassen mensen. Verantwoordelijk voor onze eigen gevoelens. En nee, je kunt er maar beter helemaal niks van zeggen. Zorgen dat ze er nooit achterkomt. Dan maakt het toch niks uit.
Gaslighting is dat.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 10:13 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat ze er nooit achterkomt en anders alles categorisch ontkennen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 24 juli 2026 10:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Waarom vertel je niet eerlijk dat je vreemdgaat? Als je dan zo volwassen bent.
Blablabla is goed met je.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 10:28 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Vanaf 0:53: "Cheating is a man, he sneaks out of his own house, to go find some happiness behind your back. So your feelings aren't hurt. Cheating is for you, it's not for me!"
Oke, Professor X.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 08:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nope, want ik heb werkelijk iedereen mijn leven uitgeknikkerd. Bovendien kan ik soms gedachten horen en kun je op basis van gedrag ook veel vermoeden. Vermoeden is de basis voor wantrouwen en dan hoef je het niet eens zeker te weten.
Dat ontkennen is NOG erger voor iemands zelfvertrouwen dan het bekennen.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 10:13 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Maar het feit dat je het verborgen moet houden zegt toch vanzelf al dat het niet ok wordt gevonden? Dat het geen: och och och wat erg allemaal is?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 10:13 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Och och och, een ander misleiden. Wat erg allemaal zeg. En waarom zou die ander zich misleid moeten voelen dan? Omdat ik eens in een ander restaurant ga eten? Kom zeg. We zijn toch allemaal volwassen mensen. Verantwoordelijk voor onze eigen gevoelens. En nee, je kunt er maar beter helemaal niks van zeggen. Zorgen dat ze er nooit achterkomt. Dan maakt het toch niks uit.
Ja dit dus.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 10:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Waarom vertel je niet eerlijk dat je vreemdgaat? Als je dan zo volwassen bent.
Je kunt gedachten horen?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 08:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik snap dat wel van die Japanners, het is niet leuk om altijd zo'n lelijk Aziatisch vrouwtje te moeten neuken.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:04 schreef MultiBanaan het volgende:
Hoezo zit je gezin in het buitenland? Is je gezin een Thaise vrouw met kinderen van een ander die je gewoon financieel onderhoudt toevallig? En die je een of twee keer in het echt hebt gezien?
Maar wat maakt het uit of iets gerechtvaardigd is of niet? Je vrouw gaat het 9/10 kans niet leuk vinden als ze erachter komt. De vraag is meer, vind je het dat waard, dat ze eventueel helemaal van de kaart zal zijn als ze er eventueel achter komt? Hoeveel is het jou waard om dat allemaal te laten gebeuren in ruil voor je zak even te legen? Vind je dat het allemaal waard, dan gaat niemand je tegenhouden, behalve jezelf
Wat vreemdgaan is, is trouwens ook cultureel bepaald. In Japan ziet de meerderheid van de maatschappij het niet als vreemdgaan als je naar de dames van lichte zeden te gaat om je afhandig te laten maken van je hodensaft, die zien het pas als vreemdgaan als er 'echte' mensen bij betrokken zijn
Dus mocht je jezelf identificeren als een Japanner, want waarom ook niet, jan en alleman identificeert zich tegenwoordig als van alles en nog wat, dan zou ik zeggen, lekker naar die rooie buurt gaan en even flink de bloemetjes buiten zetten
Het is niet verwonderlijk dat jij, met het ouder worden, je bestaan als leeg en saai bent gaan ervaren.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 10:13 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dat hij vroeger in veel zwarte gaten is verdwenen is inderdaad precies de reden dat hij zich zo leeg van binnen voelt nuquote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:10 schreef OllieA het volgende:
[..]
Het is niet verwonderlijk dat jij, met het ouder worden, je bestaan als leeg en saai bent gaan ervaren.
Intimiteit en verbinding lijken voor jou onbekende begrippen, zwarte gaten. Daar ben je nu in het verdwijnen.
In het begin zeker. Je kan daar iemand op psychisch gebied enorm mee beschadigen.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 10:56 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat ontkennen is NOG erger voor iemands zelfvertrouwen dan het bekennen.
quote:Op vrijdag 24 juli 2026 10:58 schreef William_Papadin het volgende:
Mag gewoon zolang je maar niet in haar klaarkomt, dan is het wat mij betreft geen vreemdgaan.
Ja, dan niet eh.quote:
Of het is weer eens dikke duimen aandacht werkquote:Op vrijdag 24 juli 2026 09:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou nee, misschien is hij toch niet echt officieel uit elkaar? Ik weet alleen dat zijn vrouw en kinderen zijn verhuisd.
Dit klinkt een stuk logischer, helemaal bij deze TS.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of het is weer eens dikke duimen aandacht werk
De stemmen in je hoofd bedoel je? Of wat? Natuurlijk kan je geen gedachten horen ouwequote:Op vrijdag 24 juli 2026 08:14 schreef SebbeSwensje het volgende:Bovendien kan ik soms gedachten horen
Aaah, daar is mijn maatje weerquote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:00 schreef Raw85 het volgende:
[..]
De stemmen in je hoofd bedoel je? Of wat? Natuurlijk kan je geen gedachten horen ouwe
oei zeg nou nouquote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Aaah, daar is mijn maatje weerik kan jou zelfs gedachten sturen, dus pas maar op. Je zit echt op het randje.
Je kan toch ook je pincode geheim willen houden voor je partner, ondanks dat als ze die zou weten ze niet automatisch je rekening zou plunderen..quote:Op vrijdag 24 juli 2026 10:58 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar het feit dat je het verborgen moet houden zegt toch vanzelf al dat het niet ok wordt gevonden? Dat het geen: och och och wat erg allemaal is?
“Je zak even legen” terwijl het toch echt wel 1 van de sterkste drijvende krachten is voor de mensheid.. je bagataliseert het wel een klein beetje..quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:04 schreef MultiBanaan het volgende:
Hoeveel is het jou waard om dat allemaal te laten gebeuren in ruil voor je zak even te legen? Vind je dat het allemaal waard, dan gaat niemand je tegenhouden, behalve jezelf
Je gaat ervanuit dat ze erachter komt uberhaupt..quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:00 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Hoe langer het duurt voordat het bedrog aan het licht komt, hoe groter de negatieve consequenties zijn voor hemzelf.
Dit topic gaat over de moraliteit van het vreemdgaan. Je vraagt wat anderen ervan vinden. Als je al een plan hebt, doen! Hoe je daar moreel in staat is aan jou. Je hoeft mij niet te overtuigen.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:52 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je kan toch ook je pincode geheim willen houden voor je partner, ondanks dat als ze die zou weten ze niet automatisch je rekening zou plunderen..
[..]
“Je zak even legen” terwijl het toch echt wel 1 van de sterkste drijvende krachten is voor de mensheid.. je bagataliseert het wel een klein beetje..
[..]
Je gaat ervanuit dat ze erachter komt uberhaupt..
Je gaat even voorbij aan de vraag of jullie echt uit elkaar zijn of niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:52 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je kan toch ook je pincode geheim willen houden voor je partner, ondanks dat als ze die zou weten ze niet automatisch je rekening zou plunderen..
[..]
“Je zak even legen” terwijl het toch echt wel 1 van de sterkste drijvende krachten is voor de mensheid.. je bagataliseert het wel een klein beetje..
[..]
Was dat een vraag? Maar ik ben bang dat als ik eerlijk reageer ik weer een ban kan krijgen, ik weet nooit wat ik moet verwachten. De banmeldingen zijn ook altijd maar wat vaag vind ik..quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:56 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Je gaat even voorbij aan de vraag of jullie echt uit elkaar zijn of niet.
Of was het echt hypothetisch?
Waarom zou je een ban krijgen? Het kunnen toch maar 3 opties zijn?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
Was dat een vraag? Maar ik ben bang dat als ik eerlijk reageer ik weer een ban kan krijgen, ik weet nooit wat ik moet verwachten. De banmeldingen zijn ook altijd maar wat vaag vind ik..
Nou ja niet om het 1 of ander maar je weet zelf ook wel dat ik wat bans heb gekregen die wat discutabel waren..quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Waarom zou je een ban krijgen? Het kunnen toch maar 3 opties zijn?
-Ja ik ben uit elkaar maar weet niet 100% zeker hoe en wat, wat als het terug goed komt?
-Nee, ik ben niet officieel uit elkaar, ze is gewoon tijdelijk weg.
-Ik wou gewoon hypothetisch weten wat de gedragscode is als je partner voor een tijdje weg is naar het buitenland.
Nou laten we het dan even omdraaien: je moet als militair 6 maanden naar het buitenland.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:03 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja niet om het 1 of ander maar je weet zelf ook wel dat ik wat bans heb gekregen die wat discutabel waren..
Maar ik kies optie 3
-Ik wou gewoon hypothetisch weten wat de gedragscode is als je partner voor een tijdje weg is naar het buitenland.
Waarom ben jij zo intelligent? Maar in alle eerlijkheid, ik heb haar 2 kinderen gegeven, vrouwen ervaren seks minder sterk als mannen. Het zou raar zijn als ze nog in zou geven en alles op het spel zou zetten.. de vader van 2 kinderen die hun onderhoudtquote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:09 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou laten we het dan even omdraaien: je moet als militair 6 maanden naar het buitenland.
Mag jouw vrouw dan vreemdgaan als het kriebelt? Het is tenslotte één van de sterkste drijvende kracht van de mensheid?
Nou ik ook, voor een man is het erger dan voor een vrouw in het algemeen van wat ik heb gelezenquote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:09 schreef Koettie het volgende:
Tja, best persoonlijk denk ik? Ik zou het bespreken. Vind 6+ maanden wel ruig man.
Maar waarom zou dat raar voor haar zijn en niet voor jou? Vrouwen ervaren dat niet minder? Wij hebben ook zin en behoeftes?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:12 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo intelligent? Maar in alle eerlijkheid, ik heb haar 2 kinderen gegeven, vrouwen ervaren seks minder sterk als mannen. Het zou raar zijn als ze nog in zou geven en alles op het spel zou zetten.. de vader van 2 kinderen die hun onderhoudt
Maar dat is het dus niet? Wat als mannen dat gewoon zo denken want het komt hun wel 'goed' uit?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:13 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ik ook, voor een man is het erger dan voor een vrouw in het algemeen van wat ik heb gelezen
Ik heb haar 2 heel gezonde kinderen gegeven. Andere mannen zouden dat niet hebben gedaan. Mijn genen zijn prima. Waarom is dat zo weinig waard zodra het werkelijkheid wordt? Ik geef haar 2 heel gezonde kinderen en dan wordt dat gezien als normaal. Terwijl dat in de praktijk niet zo is.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:15 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar waarom zou dat raar voor haar zijn en niet voor jou? Vrouwen ervaren dat niet minder? Wij hebben ook zin en behoeftes?
Ze heeft jou 2 kinderen gegeven en zorgt voor je. Waarom zou je alles op het spel zetten? De moeder van je 2 kinderen en het zorgend hart van het huis?
Mannen lijken te denken dat het ok is voor hun maar niet ok voor hun vrouw. Dat is toch eigenlijk een beetje hypocriet? Niet?
Maar ik denk niet in termen als 'komt het mij goed uit'.. Als ik een fout maak geef ik dat toe als ik begrijp dat ik een fout heb gemaakt.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar dat is het dus niet? Wat als mannen dat gewoon zo denken want het komt hun wel 'goed' uit?
Ja, dat is ook normaal.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:23 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik heb haar 2 heel gezonde kinderen gegeven. Andere mannen zouden dat niet hebben gedaan. Mijn genen zijn prima. Waarom is dat zo weinig waard zodra het werkelijkheid wordt? Ik geef haar 2 heel gezonde kinderen en dan wordt dat gezien als normaal. Terwijl dat in de praktijk niet zo is.
Je hebt 2 gezonde halve zaadjes gegeven wat je, met wat geluk, 15 min werk heeft gekost.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:23 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik heb haar 2 heel gezonde kinderen gegeven. Andere mannen zouden dat niet hebben gedaan. Mijn genen zijn prima. Waarom is dat zo weinig waard zodra het werkelijkheid wordt? Ik geef haar 2 heel gezonde kinderen en dan wordt dat gezien als normaal. Terwijl dat in de praktijk niet zo is.
Van halve zaadjes krijg je geen conceptie.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:26 schreef Lenny77 het volgende:
Je hebt 2 gezonde halve zaadjes gegeven wat je, met wat geluk, 15 min werk heeft gekost.
Nee dat begrijp ik niet. En misschien is dat omdat ik dom ben of onrealistisch of wat dan ook. Het grootste goed voor een vrouw is gezonde kinderen. Ik heb haar dat gegeven. 9 maanden zwangerschap of 15 minuten werk van mijn kant staat daar naar mijn idee compleet los van.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:26 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Je hebt 2 gezonde halve zaadjes gegeven wat je, met wat geluk, 15 min werk heeft gekost.
Zij heeft jouw 2 gezonde kinderen van niets tot een mens gebouwd, deze 9 maanden gedragen, gebaard, gevoed met haar lichaam
Is dat dan wel zo normaal?
Snap je niet dat het krom is te denken dat zij je dan wel eeuwig trouw moet zijn maar dat jij hem wel overal in mag hangen?
Heeft ze nog "dank je wel" gezegd na die heldendaad van je?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:35 schreef Masberum het volgende:
Het grootste goed voor een vrouw is gezonde kinderen. Ik heb haar dat gegeven.
Denk je dat jouw zaadje helemaal gebuikt wordt?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:35 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Van halve zaadjes krijg je geen conceptie.
Nee, ze accepteren het voor lief niet waarquote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:37 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Heeft ze nog "dank je wel" gezegd na die heldendaad van je?
Hmmm, bijzonder, ik heb vroeger geleerd 1 (heel) zaadje en 1 (hele) eicel die samensmelten. Zal wel weer niet goed hebben opgelet bij biologie ....quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Denk je dat jouw zaadje helemaal gebuikt wordt?
Alleen de kop gaat naar binnenDe staart valt af aan de buitenkant van de eicel.
En dan lever je alsnog 'maar' de helft van het genetisch materiaal. De andere helft is van haar.
Maar dan mag zij dat toch ook van jou verwachten?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:35 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik niet. En misschien is dat omdat ik dom ben of onrealistisch of wat dan ook. Het grootste goed voor een vrouw is gezonde kinderen. Ik heb haar dat gegeven. 9 maanden zwangerschap of 15 minuten werk van mijn kant staat daar naar mijn idee compleet los van.
En eeuwige trouw hoeft ze niet te hebben, ze kan vreemdgaan als ze wil, maar als dank ervoor dat ik haar 2 genetisch zeer goede kinderen heb gegeven mag ze naar mijn idee wel trouw blijven ongeacht.
Nee, dit is echt totale onzinquote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:35 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik niet. En misschien is dat omdat ik dom ben of onrealistisch of wat dan ook. Het grootste goed voor een vrouw is gezonde kinderen. Ik heb haar dat gegeven. 9 maanden zwangerschap of 15 minuten werk van mijn kant staat daar naar mijn idee compleet los van.
En eeuwige trouw hoeft ze niet te hebben, ze kan vreemdgaan als ze wil, maar als dank ervoor dat ik haar 2 genetisch zeer goede kinderen heb gegeven mag ze naar mijn idee wel trouw blijven ongeacht.
Nou ja omdat het bij mij niet veel troep was. Mijn spermacellen waren juist heel actief. Bij mij had ze al een veel grotere kans op een gezond kindquote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar dan mag zij dat toch ook van jou verwachten?
Je beseft ook dat in de hele lading zaad van jou destijds er ook een hele hoop troep zat (bij alle mannen he, het is massaproductie terwijl een vrouw al geboren wordt met haar hele set eicellen)? En dat de eicel selecteert en alleen de beste zaadcel toelaat?
Het klopt dat het een heel mooi geschenk is maar dat hebben jullie samen aan elkaar gegeven. Waarom zou het dan voor de 1 waardevoller moeten zijn dan voor de ander?
Dit maakt jou niet bijzonder. Het overgrote deel van de mannen had hetzelfde kunnen presterenquote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:45 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja omdat het bij mij niet veel troep was. Mijn spermacellen waren juist heel actief. Bij mij had ze al een veel grotere kans op een gezond kind
Nee, dit is juist niet waar, we hebben onderzoek laten doen en mijn sperma was veel beweeglijker dan gemiddeldquote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit maakt jou niet bijzonder. Het overgrote deel van de mannen had hetzelfde kunnen presteren
Je had ze allemaal op pole position staan?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:45 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja omdat het bij mij niet veel troep was. Mijn spermacellen waren juist heel actief. Bij mij had ze al een veel grotere kans op een gezond kind
Wat wil je als onderbouwing? Je hele aanname slaat gewoon nergens op . Alleen omdat jij een zaadje had die zijn werk heeft gedaan maakt niet dat jouw ex iets aan jou verplicht isquote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:46 schreef Masberum het volgende:
[..]
Bedankt weer voor de onderbouwing gianni61
Ik begrijp dat je het niet graag wil horen, maar de kans op gezonde kinderen was met mij wel extra grootquote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:48 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Je had ze allemaal op pole position staan?
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:48 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee, dit is juist niet waar, we hebben onderzoek laten doen en mijn sperma was veel beweeglijker dan gemiddeld
En die heb je haar gegeven, zeg je.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:50 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je het niet graag wil horen, maar de kans op gezonde kinderen was met mij wel extra groot
Heb je dat laten testen? Oprechte vraag!quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:45 schreef Masberum het volgende:
[..]
Bestaat er behalve normaal zaad dan ook nog beter zaad? "Superzaad"?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Heb je dat laten testen? Oprechte vraag!
Want maar iets van een 10% van zaad bestaat uit degelijke kwaliteit.
Heel beweeglijk zaad. Schijnt A-grade te zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bestaat er behalve normaal zaad dan ook nog beter zaad? "Superzaad"?
Die 10% zal wel goed zijn he?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja eerst lukte het niet, 2 maanden lang. Toen bij het ziekenhuis bleek dat mijn sperma meer dan prima was.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Heb je dat laten testen? Oprechte vraag!
Want maar iets van een 10% van zaad bestaat uit degelijke kwaliteit.
Edit: sorry, je had hier al antwoord op gegeven.
Waarom is dit getest? Lukte het eerst niet?
Hebben ze dat al na 2 maanden getest? Das best snel. Hier zeggen ze een jaar proberen en dan beginnen de testen pas.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 23:00 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja eerst lukte het niet, 2 maanden lang. Toen bij het ziekenhuis bleek dat mijn sperma meer dan prima was.
Niet minder raar dan jouw reacties bij mijquote:Op vrijdag 24 juli 2026 23:02 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Toch best vreemd bij zulk superieur zaad.
Je moet me niet kwalijk nemen dat ik met de nodige scepsis jouw conceptietheoriën lees.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 23:02 schreef Masberum het volgende:
[..]
Niet minder raar dan jouw reacties bij mij
Is het raar als ik me afvraag hoe willd seks met jou zou zijn?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 23:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hebben ze dat al na 2 maanden getest? Das best snel. Hier zeggen ze een jaar proberen en dan beginnen de testen pas.
Een beetje?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 23:05 schreef Masberum het volgende:
[..]
Is het raar als ik me afvraag hoe willd seks met jou zou zijn?
Nou ik hecht ook veel aan goede seks dus oneens.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:13 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ik ook, voor een man is het erger dan voor een vrouw in het algemeen van wat ik heb gelezen
Weet je dat het risico op alcoholverslaving voor ongeveer 50% verklaard wordt uit erfelijke factoren?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:50 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je het niet graag wil horen, maar de kans op gezonde kinderen was met mij wel extra groot
Nee dat weet/wist ik niet. Mijn opa was verslaafd maar hij was doof dus daar kon ik me toen wel wat bij voorstellen. De rest van de familie was niet verslaafd, maar mijn familie is ook vrij klein dus ja, ik ben nog de enige om de familienaam voort te zetten, wat nog gelukt is, maar het zijn 2 dames geworden (vind ik zelf geen probleem trouwens, jongen of meisje boeit me niet) maar het kan best zijn dat de familielijn na 90 jaar stopt om het zo maar te zeggenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 00:25 schreef OllieA het volgende:
[..]
Weet je dat het risico op alcoholverslaving voor ongeveer 50% verklaard wordt uit erfelijke factoren?
Ja, en laten testen, ze kunnen kijken hoe actief het zaad is en dat maakt blijkbaar wel degelijk uit. En mijn zaad was wel echt goed, vergroot de kans op succesvolle zwangerschap nogal, of op gezonde kinderen, 1 van de 2, ik weet ook niet precies meer wat ze toen zeiden. Maar het was in ieder geval goed nieuws. En ja er zit wel verschil tussen de kwaliteit van zaad blijkbaar jaquote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet precies meer hoe dat ging. Maar dat ging best vlot van wat mij bijstaat, mijn vriendin wou ook graag kinderen dus zat er wat meer bovenop dan ik.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 23:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hebben ze dat al na 2 maanden getest? Das best snel. Hier zeggen ze een jaar proberen en dan beginnen de testen pas.
Lennyquote:Op vrijdag 24 juli 2026 23:05 schreef Lenny77 het volgende:
[modbreak]Kunnen we het aub een beetje leuk houden? Die sneren op en af zorgen alleen maar voor ontsporing[/modbreak]
Oh mash... wat zet je je in dit topic toch weer in de kijker zeg...quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:50 schreef Masberum het volgende:
[..]
Godverdommequote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:23 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ze merkt wel dat er 'iets' is. Elke leugen die je met jou meedraagt, brengt een bepaalde onrust met jou mee. Ook al ben je nog zo'n goede manipulator en kan je heel charmant zijn waardoor de meeste mensen denken dat je een heel sympathieke vent bent, op langetermijn gaan mensen merken dat jij iets aan jezelf verbergt.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:52 schreef Masberum het volgende:
Dit slaat helemaal nergens op. Als je het zo gaat spelen, kan zij andersom beweren dat zij voor jou twee kinderen heeft gebaard en jou verwijten dat jij daarbij enkel geprofiteerd hebt van jouw lusten en zij de lasten moet dragen.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:12 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo intelligent? Maar in alle eerlijkheid, ik heb haar 2 kinderen gegeven, vrouwen ervaren seks minder sterk als mannen. Het zou raar zijn als ze nog in zou geven en alles op het spel zou zetten.. de vader van 2 kinderen die hun onderhoudt
Het enige waar je trots op bent is niet eens iets waar je je best voor hebt gedaan. Trots is een begrip dat je kunt gebruiken als je iets hebt gepresteerd. En nee, intiem zijn is geen prestatie, evenals "goed zaad" hebben.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 03:06 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja, en laten testen, ze kunnen kijken hoe actief het zaad is en dat maakt blijkbaar wel degelijk uit. En mijn zaad was wel echt goed, vergroot de kans op succesvolle zwangerschap nogal, of op gezonde kinderen, 1 van de 2, ik weet ook niet precies meer wat ze toen zeiden. Maar het was in ieder geval goed nieuws. En ja er zit wel verschil tussen de kwaliteit van zaad blijkbaar ja*beetje trots*
* jouwquote:Op zaterdag 25 juli 2026 06:51 schreef Chandler het volgende:
[..]
Oh mash... wat zet je je in dit topic toch weer in de kijker zeg...![]()
Kan mij voorstellen dat mensen erg moe van je worden!
Maaruh je mag dat super sperma hebben maar wil niet zeggen dat ze in hun bovenkamer ook goed worden, als we kijken naar je PH krijg ik sterk de twijfels of ze geestelijk wel de juiste capaciteiten hebben gekregen (want jou suuperzaad is gecombineerd met een hoop onzin in je bovenkamer)
Ik hoop echt dat je eens de juiste psycholoog vind die je wakker kan krijgen
Wat is het causale verband tussen alcohol en doofheid?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 03:00 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee dat weet/wist ik niet. Mijn opa was verslaafd maar hij was doof dus daar kon ik me toen wel wat bij voorstellen.
Waarschijnlijk is doofheid zielig en een goede reden om alcoholist te worden. Alle dove mensen zijn immers alcoholist, net als seksueel gefrustreerde users met grootheidswaanzin en het moreel besef van een fruitvlieg.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 14:10 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Wat is het causale verband tussen alcohol en doofheid?
Je bent zelf degene die doet of de kinderen iets zijn die jij je vrouw hebt gegevenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:43 schreef Masberum het volgende:
[..]
* jouw
* vindt
Maar afgezien daarvan, wel treurig om zo over iemands kinderen te praten
Je ziet jouw genetische bijdrage als een uitzonderlijk waardevolle prestatie. Je noemt je kinderen "genetisch zeer goede kinderen" en beschouwt dat als een groot geschenk aan de vrouw , want andere mannen zouden dat niet hebben gedaan. WTF !!quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:23 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jouw uitspraak betekent vooral dat je je eigen bijdrage heel groot maakt.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:35 schreef Masberum het volgende:
[..]
Het hebben van zeer beweeglijk en actief zaad vergroot vooral de kans om zwanger te worden,quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:45 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dat zal het 1e wel zijn geweest.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 03:06 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja, en laten testen, ze kunnen kijken hoe actief het zaad is en dat maakt blijkbaar wel degelijk uit. En mijn zaad was wel echt goed, vergroot de kans op succesvolle zwangerschap nogal, of op gezonde kinderen, 1 van de 2, ik weet ook niet precies meer wat ze toen zeiden. Maar het was in ieder geval goed nieuws. En ja er zit wel verschil tussen de kwaliteit van zaad blijkbaar ja*beetje trots*
![]()
Hier ook iets van 12 maanden zag ik.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 23:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Al jouw posts :Het is bijna vermakelijk als je het leest , terwijl het eigenlijk gewoon heel erg triest is.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:52 schreef Masberum het volgende:
Denk niet dat zij dat wil, ze is niet voor niets vertrokkenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:27 schreef Molo het volgende:
Je kunt toch makkelijk even heen en weer vliegen om je zak te legen in je eigen wijf lijkt mij
Maar is het dan nog wel vreemdgaan?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:27 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Denk niet dat zij dat wil, ze is niet voor niets vertrokken
Denk het nietquote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Maar is het dan nog wel vreemdgaan?
Tomboysquote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:27 schreef Molo het volgende:
Je kunt toch makkelijk even heen en weer vliegen om je zak te legen in je eigen wijf lijkt mij
Ja in mijn bovenkamer gaan de regeltjes voor de Nederlandse taal niet altijd zoals ik zou willenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:43 schreef Masberum het volgende:
[..]
* jouw
* vindt
Maar afgezien daarvan, wel treurig om zo over iemands kinderen te praten
quote:Samenvatting
Wat is de overeenkomst tussen Pim Fortuyn, Zlatan Ibrahimovi, Steve Jobs, Nina Brink en Neelie Kroes? Volgens Martin Appelo zijn ze alle vijf narcistisch. Narcisme is een verslavend patroon van jezelf opblazen en anderen afstoten. Een instabiele psychische basis ligt hieraan ten grondslag. Het eerste deel van dit boek gaat over de psychische ontwikkeling van ieder mens en presenteert ‘de narcistische cirkel’, een model om narcisme beter te begrijpen. In deel twee laat Appelo zien hoe de levensverhalen van Pim Fortuyn, Zlatan Ibrahimovi, Steve Jobs, Nina Brink en Neelie Kroes hierin passen. Het derde deel geeft praktische richtlijnen om de schadelijke gevolgenvan narcisme te hanteren. Deze zijn geïllustreerd met veel voorbeelden uit de therapeutische praktijk van de auteur. Over de auteur(s): Martin Appelo is als gezondheidszorgpsycholoog en gedragstherapeut werkzaam bij diverse instellingen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Veel literatuur over het onderwerp is geschreven voor de omgeving: hoe ga je om met een narcist? Appelo, gezondheidszorgpsycholoog en gedragstherapeut, richt zich op de narcist zelf. Narcisme is volgens hem een categoriale stoornis: je bent narcist of je bent het niet. Hij wijkt af van de tegenwoordig veelgebruikte (dimensionale) opvatting dat iedereen wel een beetje narcistisch is en dat het zelfs ‘gezonde’ vormen kent. Het goede nieuws is dat je er iets aan kunt doen. Appelo houdt de narcist een spiegel voor met ‘de narcistische cirkel’ en (auto)biografieën van beroemdheden. Hij geeft richtlijnen voor het hanteren van narcisme, zowel voor de narcist als voor zijn omgeving. De auteur schrijft toegankelijk en uit eigen ervaring (hij voldoet aan zijn eigen definitie van narcisme), wat voor een interessant en goed leesbaar boek zorgt.
Ja maar je zit te zeggen dat ze geestelijk waarschijnlijk minder gezond zijn. Dat is heel wat anders dan dat je denkt dat ze pech hebben met hun vader. De kinderen zijn onschuldig, jij zit hen te veroordelen vanwege wat je vindt van hun vader, dat is erg slecht. Je mag van mij denken wat je wil maar ik betrek nooit de kinderen (of anderen) erbij, persoonlijke aanvallen zijn er al genoeg maar wat jij doet gaat nog een stap verder.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:12 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ja in mijn bovenkamer gaan de regeltjes voor de Nederlandse taal niet altijd zoals ik zou willen
Dat je het treurig vind dat ik zo over je kinderen praat, tja, ik heb te doen met ze. Zeker als ik al die dingen lees en dan denk, wat een vader...
Dit is geen afbrandtopic toch?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:08 schreef Puzzie het volgende:
Ik moet bij jou altijd denken aan het Dunning-Kruger effect.
Treurig wel.
Is dat ook niet geestelijk ongezond dan? waar je mee omgaat wordt je door besmet is mij altijd verteld en nee ik weet dat natuurlijk niet zeker. En zal het ook zeker niet gaan hardmaken.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:03 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja maar je zit te zeggen dat ze geestelijk waarschijnlijk minder gezond zijn. Dat is heel wat anders dan dat je denkt dat ze pech hebben met hun vader. De kinderen zijn onschuldig, jij zit hen te veroordelen vanwege wat je vindt van hun vader, dat is erg slecht. Je mag van mij denken wat je wil maar ik betrek nooit de kinderen (of anderen) erbij, persoonlijke aanvallen zijn er al genoeg maar wat jij doet gaat nog een stap verder.
Heb je niet door dat door dit soort topics je het gewoon een beetje op jezelf afroept?quote:
Ja een gedachte. Aan de aars roesten. Ik denk dat je zelf ook wel weet hoe AI jouw en mijn berichten zou classificerenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:18 schreef Chandler het volgende:
[..]
Heb je niet door dat door dit soort topics je het gewoon een beetje op jezelf afroept?
zucht, zou al je reacties eens door AI moeten halen en kijken wat die er over te zeggen heeft![]()
Niet klote bedoeld, maarquote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:17 schreef Chandler het volgende:
[..]
Is dat ook niet geestelijk ongezond dan? waar je mee omgaat wordt je door besmet is mij altijd verteld en nee ik weet dat natuurlijk niet zeker. En zal het ook zeker niet gaan hardmaken.
maar de onzin die je hier dagelijks dumpt... o mijn god.
En slecht hoor, maar jou problemen leveren je kinderen je niets op, mijn mening daarover ook niets. Helaas.
En is geen persoonlijke aanval, meer een gedachte. Maar goed, lees het zoals je wilt lezen. Zal mij aan de aars roesten.
Al heb ik te doen met de mensen om je heen die geen keuzes hebben..
quote:Eén kanttekening als eerlijke tegenstem: PabstBlueRibbon's lange post was eigenlijk de enige die hem serieus probeerde te helpen in plaats van af te branden, en daar heeft hij niet op gereageerd. Dat zegt misschien nog het meest.
Nou ik die van jou wel, die van mij heb ik ook wel een idee over ja!quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:28 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja een gedachte. Aan de aars roesten. Ik denk dat je zelf ook wel weet hoe AI jouw en mijn berichten zou classificeren
Dat mag je vinden, maar gelukkig ben ik beter dan de Nederlandse taal die ik kundig ben.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:33 schreef Masberum het volgende:
[..]
Niet klote bedoeld, maar
* word
* jouw
Ik begrijp het dat er mensen met dyslexie zijn maar dit begint er toch wel op te lijken dat sommige mensen hier de basisschool hebben overgeslagen
En niet alleen vanwege de spelling..
Bedankt voor de moeite die je hebt genomen. Het punt met dat soort hele lange posts is naar mijn idee dat ze juist vaak geen hout slaan. Net als Puzzie haar reactie, ook ontzettend veel verwijten en een hele lange tekst om dat maar te bekrachtigen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:37 schreef Droopie het volgende:
Beste Masberum, en anderen.
Is de vraag uit de OP beantwoord of behoeft deze nog nadere input van users uit R&P?
Ps.. ik heb alle 3 de topics door AI laten lezen
Zal de complete samenvatting besparen, maar hier eindigde die mee..
[..]
Het verbloemen, of het vinden van mensen met een gelijkwaardig gedachtegoed. Juist.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:43 schreef Masberum het volgende:
En zonder A.I. als antwoord: nee ik denk niet dat het beantwoord is want mensen verschillen van mening. Dat is het hele doel van een discussie over zoiets als dit. Daarom zijn er ook topics die 20+ delen doorgaan, geen idee waarom die van mij nu plots gestopt zou moeten worden terwijl de discussie juist nog volop leeft
* snijdenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:43 schreef Masberum het volgende:
[..]
Bedankt voor de moeite die je hebt genomen. Het punt met dat soort hele lange posts is naar mijn idee dat ze juist vaak geen hout slaan. Net als Puzzie haar reactie, ook ontzettend veel verwijten en een hele lange tekst om dat maar te bekrachtigen.
Ik denk zelf dat we een verkeerde kant opgaan als we discussies niet gewoon menselijk laten verlopen i.p.v. A.I. ons het idee laten geven wanneer het klaar is.
En zonder A.I. als antwoord: nee ik denk niet dat het beantwoord is want mensen verschillen van mening. Dat is het hele doel van een discussie over zoiets als dit. Daarom zijn er ook topics die 20+ delen doorgaan, geen idee waarom die van mij nu plots gestopt zou moeten worden terwijl de discussie juist nog volop leeft
Als iemand alleen reageert op één enkel zinnetje en de rest van de uitgebreide, inhoudelijke reactie volledig negeert dan zegt dat iets over die persoon die zich aangevallen voelt.quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:43 schreef Masberum het volgende:
[..]
Bedankt voor de moeite die je hebt genomen. Het punt met dat soort hele lange posts is naar mijn idee dat ze juist vaak geen hout slaan. Net als Puzzie haar reactie, ook ontzettend veel verwijten en een hele lange tekst om dat maar te bekrachtigen.
Ik denk zelf dat we een verkeerde kant opgaan als we discussies niet gewoon menselijk laten verlopen i.p.v. A.I. ons het idee laten geven wanneer het klaar is.
Ik zie in dit topic van @Puzzie en @Lenny77 lange en inhoudelijk goede reacties. Omdat de inhoud ervan je niet aanstaat, roep je dat het AI is. Dan hoef jij niet meer inhoudelijk te reageren. Ik vind dat doorzichtig.quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:33 schreef Masberum het volgende:
[..]
Niet klote bedoeld, maar
* word
* jouw
Ik begrijp het dat er mensen met dyslexie zijn maar dit begint er toch wel op te lijken dat sommige mensen hier de basisschool hebben overgeslagen
En niet alleen vanwege de spelling..
Bagatelliseert. Twee spelfouten in één woord... Misschien proberen om woorden met wat minder lettergrepen te gebruiken (of de basisschool afmaken conform je eigen advies).quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:52 schreef Masberum het volgende:
“Je zak even legen” terwijl het toch echt wel 1 van de sterkste drijvende krachten is voor de mensheid.. je bagataliseert het wel een klein beetje.
Ervan uit. "ervanuit" is een niet bestaand woord.quote:Je gaat ervanuit dat ze erachter komt uberhaupt..
Minder als? Foei foei foei dat is toch wel echt niveautje groep 6.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:12 schreef Masberum het volgende:
vrouwen ervaren seks minder sterk als mannen.
En dat is de reden waarom ik nooit een taalpurist speel (ok, bijna nooit!quote:Op zondag 26 juli 2026 10:01 schreef 2dope het volgende:
[..]
[..]
Bagatelliseert. Twee spelfouten in één woord... Misschien proberen om woorden met wat minder lettergrepen te gebruiken (of de basisschool afmaken conform je eigen advies).
[..]
Ervan uit. "ervanuit" is een niet bestaand woord.
[..]
Minder als? Foei foei foei dat is toch wel echt niveautje groep 6.
Geen ramp natuurlijk maar het staat een beetje treurig als je dan anderen de les denkt te kunnen lezen.
Ik weet een nog -veel gangbaardere- oplossing: gewoon masturberen.quote:Op zondag 26 juli 2026 09:05 schreef Groepfunder het volgende:
Ik lees dat het leveren van "zware lichamelijke inspanning" daar een oplossing voor kan zijn. Evenals "een paar aspirientjes en een warme douche". Dan kom je wél van de aandrang om te willen neuken af, zonder vreemd te gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |