abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221432143
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 21:28 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ja een gedachte. Aan de aars roesten. Ik denk dat je zelf ook wel weet hoe AI jouw en mijn berichten zou classificeren
Nou ik die van jou wel, die van mij heb ik ook wel een idee over ja! :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 21:33 schreef Masberum het volgende:

[..]
Niet klote bedoeld, maar

* word
* jouw

Ik begrijp het dat er mensen met dyslexie zijn maar dit begint er toch wel op te lijken dat sommige mensen hier de basisschool hebben overgeslagen

En niet alleen vanwege de spelling..
Dat mag je vinden, maar gelukkig ben ik beter dan de Nederlandse taal die ik kundig ben.

Maar goed, je doet er maar mee wat je er mee wil doen.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_221432145
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 21:37 schreef Droopie het volgende:
Beste Masberum, en anderen.

Is de vraag uit de OP beantwoord of behoeft deze nog nadere input van users uit R&P?

Ps.. ik heb alle 3 de topics door AI laten lezen
Zal de complete samenvatting besparen, maar hier eindigde die mee..
[..]

Bedankt voor de moeite die je hebt genomen. Het punt met dat soort hele lange posts is naar mijn idee dat ze juist vaak geen hout slaan. Net als Puzzie haar reactie, ook ontzettend veel verwijten en een hele lange tekst om dat maar te bekrachtigen.

Ik denk zelf dat we een verkeerde kant opgaan als we discussies niet gewoon menselijk laten verlopen i.p.v. A.I. ons het idee laten geven wanneer het klaar is.

En zonder A.I. als antwoord: nee ik denk niet dat het beantwoord is want mensen verschillen van mening. Dat is het hele doel van een discussie over zoiets als dit. Daarom zijn er ook topics die 20+ delen doorgaan, geen idee waarom die van mij nu plots gestopt zou moeten worden terwijl de discussie juist nog volop leeft
  Moderator zaterdag 25 juli 2026 @ 21:52:59 #153
38824 crew  Droopie
pi_221432208
De discussie of je vreemd mag gaan was nogal toch gevoerd? Of wil je nog meer meningen horen?

Dus of terug naar de OP, of open een nieuw (redelijk) normaal topic waar je over wilt discusseren.

Dagboektopics kunnen ook, maar die zijn op aanvraag.
Hell To The Liars
pi_221432230
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 21:43 schreef Masberum het volgende:
En zonder A.I. als antwoord: nee ik denk niet dat het beantwoord is want mensen verschillen van mening. Dat is het hele doel van een discussie over zoiets als dit. Daarom zijn er ook topics die 20+ delen doorgaan, geen idee waarom die van mij nu plots gestopt zou moeten worden terwijl de discussie juist nog volop leeft
Het verbloemen, of het vinden van mensen met een gelijkwaardig gedachtegoed. Juist.

Succes daarmee.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_221432307
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 21:52 schreef Droopie het volgende:
Of wil je nog meer meningen horen?
Ja
  zaterdag 25 juli 2026 @ 22:48:01 #156
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221432556
quote:

[..]
Bedankt voor de moeite die je hebt genomen. Het punt met dat soort hele lange posts is naar mijn idee dat ze juist vaak geen hout slaan. Net als Puzzie haar reactie, ook ontzettend veel verwijten en een hele lange tekst om dat maar te bekrachtigen.

Ik denk zelf dat we een verkeerde kant opgaan als we discussies niet gewoon menselijk laten verlopen i.p.v. A.I. ons het idee laten geven wanneer het klaar is.

* snijden
Colleziono francobolli di bambini
pi_221432621
Denk je nou echt zelf dat je superzaad 100% was na al die tijd dat je een alcohol verslaving hebt/had en dus dagelijks dronk?

Dat alcoholmisbruik geen invloed heeft op de kwaliteit van zaad?

Overigens vind ik dit topic heel raar, meer een soort van zelf verheerlijkings topic geworden van de TS hoe super goed en intelligent hij is en hoe supergoed de kwaliteit van zijn zaad is/was.

[ Bericht 2% gewijzigd door Iceage op 26-07-2026 10:04:08 ]
  zaterdag 25 juli 2026 @ 23:04:28 #158
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221432638
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 21:05 schreef Masberum het volgende:

[..]
Dit is geen afbrandtopic toch?
Als iemand alleen reageert op één enkel zinnetje en de rest van de uitgebreide, inhoudelijke reactie volledig negeert dan zegt dat iets over die persoon die zich aangevallen voelt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 25 juli 2026 @ 23:46:38 #159
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221432902
quote:

[..]

:D :D
Eigenlijk precies de reactie van iemand die zichzelf enorm overschat , er niet zo goed mee om kan gaan als mensen hem doorhebben en dan van zich af gaat slaan..
Dan maar weer anderen de schuld geven van je eigen denkfouten en gedrag.
Waarschijnlijk heb je niet eens door hoe doorzichtig je bent. En iedereen ziet het , behalve jijzelf
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221433337
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 21:05 schreef Masberum het volgende:

[..]
Dit is geen afbrandtopic toch?
Wat boeit het? Je doet er toch niets mee.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_221433961
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 22:12 schreef Masberum het volgende:Ja
Ik zie in dit topic van @Puzzie en @Lenny77 lange en inhoudelijk goede reacties. Omdat de inhoud ervan je niet aanstaat, roep je dat het AI is. Dan hoef jij niet meer inhoudelijk te reageren. Ik vind dat doorzichtig.

Waar jij in de OP "rode buurt" schreef, zul je wel de "rosse buurt" bedoelen.

Om toch antwoord te geven op jouw vraag: dat er misschien een verklaring te geven is voor iemands gedrag (i.c. vreemdgaan), wil niet zeggen dat er ook een rechtvaardiging voor is. En dat jij meer dan een half jaar niet hebt geneukt, is natuurlijk geen rechtvaardigingsgrond. Als een man een lange tijd geen (solo)seks heeft gehad, kan hij 's nachts een zaadlozing krijgen. Medisch gezien gaat er dus niets mis als je de komende 7 maanden ook geen (solo)seks hebt. Ongezond is het niet. Wel kun je aandrang voelen. Ik lees dat het leveren van "zware lichamelijke inspanning" daar een oplossing voor kan zijn. Evenals "een paar aspirientjes en een warme douche". Dan kom je wél van de aandrang om te willen neuken af, zonder vreemd te gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Groepfunder op 26-07-2026 10:01:02 ]
  Eindredactie Games zondag 26 juli 2026 @ 10:01:05 #162
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_221434248
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 21:33 schreef Masberum het volgende:

[..]
Niet klote bedoeld, maar

* word
* jouw

Ik begrijp het dat er mensen met dyslexie zijn maar dit begint er toch wel op te lijken dat sommige mensen hier de basisschool hebben overgeslagen

En niet alleen vanwege de spelling..
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 20:52 schreef Masberum het volgende:

“Je zak even legen” terwijl het toch echt wel 1 van de sterkste drijvende krachten is voor de mensheid.. je bagataliseert het wel een klein beetje.
Bagatelliseert. Twee spelfouten in één woord... Misschien proberen om woorden met wat minder lettergrepen te gebruiken (of de basisschool afmaken conform je eigen advies).
quote:
Je gaat ervanuit dat ze erachter komt uberhaupt..
Ervan uit. "ervanuit" is een niet bestaand woord.
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 22:12 schreef Masberum het volgende:
vrouwen ervaren seks minder sterk als mannen.
Minder als? Foei foei foei dat is toch wel echt niveautje groep 6.

Geen ramp natuurlijk maar het staat een beetje treurig als je dan anderen de les denkt te kunnen lezen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_221434605
quote:
7s.gif Op zondag 26 juli 2026 10:01 schreef 2dope het volgende:

[..]
[..]
Bagatelliseert. Twee spelfouten in één woord... Misschien proberen om woorden met wat minder lettergrepen te gebruiken (of de basisschool afmaken conform je eigen advies).
[..]
Ervan uit. "ervanuit" is een niet bestaand woord.
[..]
Minder als? Foei foei foei dat is toch wel echt niveautje groep 6.

Geen ramp natuurlijk maar het staat een beetje treurig als je dan anderen de les denkt te kunnen lezen.
En dat is de reden waarom ik nooit een taalpurist speel (ok, bijna nooit! O-) )
Like trump...
pi_221434720
@Masberum Lees het volgende artikel eens. Misschien is dit voor jou concreter om te kunnen begrijpen dan wanneer andere mensen het jou proberen uit te leggen. Het gaat over empathie en de mogelijkheden over hoe je dat vermogen kunt ontwikkelen:

https://positivepsychology.com/nl/empathie-werkbladen/
  zondag 26 juli 2026 @ 16:33:58 #165
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221437528
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 09:05 schreef Groepfunder het volgende:
Ik lees dat het leveren van "zware lichamelijke inspanning" daar een oplossing voor kan zijn. Evenals "een paar aspirientjes en een warme douche". Dan kom je wél van de aandrang om te willen neuken af, zonder vreemd te gaan.
Ik weet een nog -veel gangbaardere- oplossing: gewoon masturberen.

Het helpt; echt :Y *O*

(liever niet achter een vakantiehuisje van Centre Parcs in Frankrijk)
Colleziono francobolli di bambini
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')