Nou ik die van jou wel, die van mij heb ik ook wel een idee over ja!quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:28 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja een gedachte. Aan de aars roesten. Ik denk dat je zelf ook wel weet hoe AI jouw en mijn berichten zou classificeren
Dat mag je vinden, maar gelukkig ben ik beter dan de Nederlandse taal die ik kundig ben.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:33 schreef Masberum het volgende:
[..]
Niet klote bedoeld, maar
* word
* jouw
Ik begrijp het dat er mensen met dyslexie zijn maar dit begint er toch wel op te lijken dat sommige mensen hier de basisschool hebben overgeslagen
En niet alleen vanwege de spelling..
Bedankt voor de moeite die je hebt genomen. Het punt met dat soort hele lange posts is naar mijn idee dat ze juist vaak geen hout slaan. Net als Puzzie haar reactie, ook ontzettend veel verwijten en een hele lange tekst om dat maar te bekrachtigen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:37 schreef Droopie het volgende:
Beste Masberum, en anderen.
Is de vraag uit de OP beantwoord of behoeft deze nog nadere input van users uit R&P?
Ps.. ik heb alle 3 de topics door AI laten lezen
Zal de complete samenvatting besparen, maar hier eindigde die mee..
[..]
Het verbloemen, of het vinden van mensen met een gelijkwaardig gedachtegoed. Juist.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:43 schreef Masberum het volgende:
En zonder A.I. als antwoord: nee ik denk niet dat het beantwoord is want mensen verschillen van mening. Dat is het hele doel van een discussie over zoiets als dit. Daarom zijn er ook topics die 20+ delen doorgaan, geen idee waarom die van mij nu plots gestopt zou moeten worden terwijl de discussie juist nog volop leeft
* snijdenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:43 schreef Masberum het volgende:
[..]
Bedankt voor de moeite die je hebt genomen. Het punt met dat soort hele lange posts is naar mijn idee dat ze juist vaak geen hout slaan. Net als Puzzie haar reactie, ook ontzettend veel verwijten en een hele lange tekst om dat maar te bekrachtigen.
Ik denk zelf dat we een verkeerde kant opgaan als we discussies niet gewoon menselijk laten verlopen i.p.v. A.I. ons het idee laten geven wanneer het klaar is.
En zonder A.I. als antwoord: nee ik denk niet dat het beantwoord is want mensen verschillen van mening. Dat is het hele doel van een discussie over zoiets als dit. Daarom zijn er ook topics die 20+ delen doorgaan, geen idee waarom die van mij nu plots gestopt zou moeten worden terwijl de discussie juist nog volop leeft
Als iemand alleen reageert op één enkel zinnetje en de rest van de uitgebreide, inhoudelijke reactie volledig negeert dan zegt dat iets over die persoon die zich aangevallen voelt.quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:43 schreef Masberum het volgende:
[..]
Bedankt voor de moeite die je hebt genomen. Het punt met dat soort hele lange posts is naar mijn idee dat ze juist vaak geen hout slaan. Net als Puzzie haar reactie, ook ontzettend veel verwijten en een hele lange tekst om dat maar te bekrachtigen.
Ik denk zelf dat we een verkeerde kant opgaan als we discussies niet gewoon menselijk laten verlopen i.p.v. A.I. ons het idee laten geven wanneer het klaar is.
Ik zie in dit topic van @Puzzie en @Lenny77 lange en inhoudelijk goede reacties. Omdat de inhoud ervan je niet aanstaat, roep je dat het AI is. Dan hoef jij niet meer inhoudelijk te reageren. Ik vind dat doorzichtig.quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:33 schreef Masberum het volgende:
[..]
Niet klote bedoeld, maar
* word
* jouw
Ik begrijp het dat er mensen met dyslexie zijn maar dit begint er toch wel op te lijken dat sommige mensen hier de basisschool hebben overgeslagen
En niet alleen vanwege de spelling..
Bagatelliseert. Twee spelfouten in één woord... Misschien proberen om woorden met wat minder lettergrepen te gebruiken (of de basisschool afmaken conform je eigen advies).quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:52 schreef Masberum het volgende:
“Je zak even legen” terwijl het toch echt wel 1 van de sterkste drijvende krachten is voor de mensheid.. je bagataliseert het wel een klein beetje.
Ervan uit. "ervanuit" is een niet bestaand woord.quote:Je gaat ervanuit dat ze erachter komt uberhaupt..
Minder als? Foei foei foei dat is toch wel echt niveautje groep 6.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:12 schreef Masberum het volgende:
vrouwen ervaren seks minder sterk als mannen.
En dat is de reden waarom ik nooit een taalpurist speel (ok, bijna nooit!quote:Op zondag 26 juli 2026 10:01 schreef 2dope het volgende:
[..]
[..]
Bagatelliseert. Twee spelfouten in één woord... Misschien proberen om woorden met wat minder lettergrepen te gebruiken (of de basisschool afmaken conform je eigen advies).
[..]
Ervan uit. "ervanuit" is een niet bestaand woord.
[..]
Minder als? Foei foei foei dat is toch wel echt niveautje groep 6.
Geen ramp natuurlijk maar het staat een beetje treurig als je dan anderen de les denkt te kunnen lezen.
Ik weet een nog -veel gangbaardere- oplossing: gewoon masturberen.quote:Op zondag 26 juli 2026 09:05 schreef Groepfunder het volgende:
Ik lees dat het leveren van "zware lichamelijke inspanning" daar een oplossing voor kan zijn. Evenals "een paar aspirientjes en een warme douche". Dan kom je wél van de aandrang om te willen neuken af, zonder vreemd te gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |