En die heb je haar gegeven, zeg je.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:50 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je het niet graag wil horen, maar de kans op gezonde kinderen was met mij wel extra groot
Heb je dat laten testen? Oprechte vraag!quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:45 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja omdat het bij mij niet veel troep was. Mijn spermacellen waren juist heel actief. Bij mij had ze al een veel grotere kans op een gezond kind
Bestaat er behalve normaal zaad dan ook nog beter zaad? "Superzaad"?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Heb je dat laten testen? Oprechte vraag!
Want maar iets van een 10% van zaad bestaat uit degelijke kwaliteit.
Heel beweeglijk zaad. Schijnt A-grade te zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bestaat er behalve normaal zaad dan ook nog beter zaad? "Superzaad"?
Die 10% zal wel goed zijn he?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja eerst lukte het niet, 2 maanden lang. Toen bij het ziekenhuis bleek dat mijn sperma meer dan prima was.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Heb je dat laten testen? Oprechte vraag!
Want maar iets van een 10% van zaad bestaat uit degelijke kwaliteit.
Edit: sorry, je had hier al antwoord op gegeven.
Waarom is dit getest? Lukte het eerst niet?
Hebben ze dat al na 2 maanden getest? Das best snel. Hier zeggen ze een jaar proberen en dan beginnen de testen pas.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 23:00 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja eerst lukte het niet, 2 maanden lang. Toen bij het ziekenhuis bleek dat mijn sperma meer dan prima was.
Niet minder raar dan jouw reacties bij mijquote:Op vrijdag 24 juli 2026 23:02 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Toch best vreemd bij zulk superieur zaad.
Je moet me niet kwalijk nemen dat ik met de nodige scepsis jouw conceptietheoriën lees.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 23:02 schreef Masberum het volgende:
[..]
Niet minder raar dan jouw reacties bij mij
Is het raar als ik me afvraag hoe willd seks met jou zou zijn?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 23:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hebben ze dat al na 2 maanden getest? Das best snel. Hier zeggen ze een jaar proberen en dan beginnen de testen pas.
Een beetje?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 23:05 schreef Masberum het volgende:
[..]
Is het raar als ik me afvraag hoe willd seks met jou zou zijn?
Nou ik hecht ook veel aan goede seks dus oneens.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:13 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ik ook, voor een man is het erger dan voor een vrouw in het algemeen van wat ik heb gelezen
Weet je dat het risico op alcoholverslaving voor ongeveer 50% verklaard wordt uit erfelijke factoren?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:50 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je het niet graag wil horen, maar de kans op gezonde kinderen was met mij wel extra groot
Nee dat weet/wist ik niet. Mijn opa was verslaafd maar hij was doof dus daar kon ik me toen wel wat bij voorstellen. De rest van de familie was niet verslaafd, maar mijn familie is ook vrij klein dus ja, ik ben nog de enige om de familienaam voort te zetten, wat nog gelukt is, maar het zijn 2 dames geworden (vind ik zelf geen probleem trouwens, jongen of meisje boeit me niet) maar het kan best zijn dat de familielijn na 90 jaar stopt om het zo maar te zeggenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 00:25 schreef OllieA het volgende:
[..]
Weet je dat het risico op alcoholverslaving voor ongeveer 50% verklaard wordt uit erfelijke factoren?
Ja, en laten testen, ze kunnen kijken hoe actief het zaad is en dat maakt blijkbaar wel degelijk uit. En mijn zaad was wel echt goed, vergroot de kans op succesvolle zwangerschap nogal, of op gezonde kinderen, 1 van de 2, ik weet ook niet precies meer wat ze toen zeiden. Maar het was in ieder geval goed nieuws. En ja er zit wel verschil tussen de kwaliteit van zaad blijkbaar jaquote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet precies meer hoe dat ging. Maar dat ging best vlot van wat mij bijstaat, mijn vriendin wou ook graag kinderen dus zat er wat meer bovenop dan ik.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 23:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hebben ze dat al na 2 maanden getest? Das best snel. Hier zeggen ze een jaar proberen en dan beginnen de testen pas.
Lennyquote:Op vrijdag 24 juli 2026 23:05 schreef Lenny77 het volgende:
[modbreak]Kunnen we het aub een beetje leuk houden? Die sneren op en af zorgen alleen maar voor ontsporing[/modbreak]
Oh mash... wat zet je je in dit topic toch weer in de kijker zeg...quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:50 schreef Masberum het volgende:
[..]
Godverdommequote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:23 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik heb haar 2 heel gezonde kinderen gegeven. Andere mannen zouden dat niet hebben gedaan. Mijn genen zijn prima. Waarom is dat zo weinig waard zodra het werkelijkheid wordt? Ik geef haar 2 heel gezonde kinderen en dan wordt dat gezien als normaal. Terwijl dat in de praktijk niet zo is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |