WOUT van Aert met een fan.quote:Vive le vélo is een Vlaams televisieprogramma dat sinds 2005 elk jaar uitgezonden wordt tijdens de Ronde van Frankrijk. Het programma biedt een mix van analyses, interviews, reportages en sfeerverslagen vanuit verschillende locaties langs het parcours van de Tour de France.
Presentator Karl Vannieuwkerke ontvangt dagelijks gasten van binnen en buiten de koers op een wisselde locatie. Maarten Vangramberen verzorgt de interviews aan de start en ontvangt de ritwinnaar. Sammy Neyrinck duikt voor zijn dagelijkse reportages achter de coulissen van de koers en tekent opmerkelijke verhalen op langs het Tourparcours.
Regelmatig terugkerende gasten: Sep Vanmarke, Jan Bakelants, Eddy Planckaert, Sven1, Sven2, Marijn de Vries, Jolien D'hoore, Stijn Steels, Bram Tankink, Laura Verdonschot, Dirk De Wolf, Bert De Backer en velen andere.
DE BINGO:quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sammy.
Neyrinck.
Neyrinck.
Sammy.
Kutfilmpjes.
Sentimentele pianomuziek.
Voeteneind. Berm. Bank.
Herhaling. Hetzelfde. Telkens weer.
Over schoolkrantvraagjes, de kracht van herhaling en ongemakkelijke fistbumps.
Een exclusieve reportage voor WLR.
Ali B.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wie gaan jullie nu een sms'je sturen?
Misschien dat RedBull hulp biedt?quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het record van Pantani genoemd.
Een sprintje à la US Postal wordt wel lastig nu UAE op sterven na dood is.
In DE KOPGROEP zijn ze al sinds gisteren op zoek naar mensen die op de Alp zijn.quote:
Met ruime afstand.quote:Op donderdag 23 juli 2026 22:02 schreef DiegoFuser het volgende:
Dit is het absolute dieptepunt ooit.
Karrel vindt dit waarschijnlijk fantastisch.quote:Op donderdag 23 juli 2026 22:02 schreef DiegoFuser het volgende:
Dit is het absolute dieptepunt ooit.
In het hoofd van Karrel rijdt Remco na morgen in de gele trui, ik vind dat dus echt fenomenaal.quote:
Het was een topshow!quote:
We krijgen morgen allemaal mensen langs de koers die heel vervelend gaan lopen doen op de Alp om in beeld te komen bij Vive le Velo.quote:📺 *Wil jij uitzendtijd op Vive le Vélo?* 💛
Ben je *morgen* op *Alpe d'Huez*? ⛰🚴🏽♂
Stuur ons een *foto/video* terwijl jij voor de *renners* supportert. 👏🏻🙌🏻🥳e leukste, creatiefste, meest enthousiaste halen de uitzending. 📡*
Laat staan als Seixas echt voor de winst gaat meedoen.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:43 schreef Faraday01 het volgende:
Laten zoals het is , ja goed idee hebben we vandaag weer gezien
Dit soort volk tikt ook 200 euro af om voor lul te lopen in een Redbull jasje.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor geen goud!
Maar als je daar bent, dan gaat het niet om 10 euro over lijkt me.
Gewoon de Spaanse Guardia Civil inhurenquote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je moet gewoon nooit meer naar Alpe d'Huez. Afgehandeld.
Er wordt ook 10k voor een WK-finale kaartje afgetikt.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit soort volk tikt ook 200 euro af om voor lul te lopen in een Redbull jasje.
Ziedend! Ik denk dat de meeste supporters daar nooit op een fiets zitten.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:48 schreef OmniRocket het volgende:
Die bergen staan vast vol met van die wielrenners die als ze zelf op de fiets zetten zich ook als mongolen gedragen. Kortweg asocialen.
Bert houdt van mensen die de koers snappen!quote:
Deel weet nog niet eens of er zand of lucht in een fietsband zit. Moet wel eerlijk zijn in 2008 en 2011 op Alpe d'huez gestaan (bocht 2 en bij de finish) de toerfietsers waren helemaal lyrisch over 'those crazy Dutchmen' in bocht 7.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ziedend! Ik denk dat de meeste supporters daar nooit op een fiets zitten.
Persoonsvorm, kent U die uitdrukking?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:51 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Deel weet nog niet eens of er zand of lucht in een fietsband zit. Moet wel eerlijk zijn in 2008 en 2011 op Alpe d'huez gestaan (bocht 2 en bij de finish) de toerfietsers waren helemaal lyrisch over 'those crazy Dutchmen' in bocht 7.
Eisenberg?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
Alec doet me lichtelijk denken aan die acteur die klootzak Mark Zucherberg speelde.
Het was maar bij wijze van spreken.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:53 schreef Felagund het volgende:
Karrel doet net alsof het gisteren niet serieus was.
Goh dat verwacht je ook niet. Iemand die met zijn poten niet van de spullen van andere kan afblijven en wegwijzerbordjes langs het parcours steelt blijkt een proleet die in bocht 7 heeft gestaan.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:51 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Deel weet nog niet eens of er zand of lucht in een fietsband zit. Moet wel eerlijk zijn in 2008 en 2011 op Alpe d'huez gestaan (bocht 2 en bij de finish) de toerfietsers waren helemaal lyrisch over 'those crazy Dutchmen' in bocht 7.
Ze hebben er echt de hele uitzending op gehoopt.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
Vergeet het verhaal van de ziekte, zei Renaat met een stem vol teleurstelling.
Kan ik me prima voorstellen in dit geval, ik zou hier helemaal gek worden. Laat staan als je ook nog helemaal op je limiet zit.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:57 schreef Felagund het volgende:
Valt nog mee dat REMCO geen gebaartjes deed.
Denk dat het Pogi weinig kan schelen maar Carrapaz zei na de finish ook dat 2e of 3e niets uitmaakte, dat begreep ik ook niet helemaal.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:58 schreef Faraday01 het volgende:
Wat denken we, mag Karrepats morgen de bollen ophalen op de eerste 2 klimmen of wil Pogi dat ook nog?
Nee, daarom juist, nu was het zeer terecht geweest.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan ik me prima voorstellen in dit geval, ik zou hier helemaal gek worden. Laat staan als je ook nog helemaal op je limiet zit.
Compleet met een analyse van een foto van een zwetende Pogacar.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het verhaal van de ziekte mag de prullenbak in.
Het was je eigen verhaal, Karrel. Pogacar zag er pips uit, toch?
???? Lezen is ook een kunst heb niet in bocht 7 staan. Wat dat met jatten van spullen te maken heeft kan ik niet plaatsenquote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:54 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Goh dat verwacht je ook niet. Iemand die met zijn poten niet van de spullen van andere kan afblijven en wegwijzerbordjes langs het parcours steelt blijkt een proleet die in bocht 7 heeft gestaan.
Mathieu is al lang blij dat het probleem Philipsen inmiddels is opgelost.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:06 schreef Faraday01 het volgende:
Elke dag beter, Mathieu heeft zondag een groot probleem
Als het niet regent zoals vorig jaar gaan we toch gewoon sprinten in Parijs?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:06 schreef Faraday01 het volgende:
Elke dag beter, Mathieu heeft zondag een groot probleem
Bij Picnic PostNL zouden ze hem op staande voet ontslaan!quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:09 schreef Szura het volgende:
Een renner sleutelt aan een fiets, wat een wereldwonder
Pogacar gaat daar winnen.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:09 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Als het niet regent zoals vorig jaar gaan we toch gewoon sprinten in Parijs?
Die mag vanavond nog uitleg geven aan Jacco Vquote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sepp heeft morgen een groot probleem.
Onder de bus gegooid door Geert 'Davide Cassani' De Vlieger.
In het verleden zouden ze ook sneller geweest zijn zonder toeschouwermongolenquote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:12 schreef Szura het volgende:
Je moet bedenken dat hij nog sneller was geweest zonder Yaids en toeschouwermongolen
Die kan inderdaad zeker onder de 35 minutenquote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:12 schreef Szura het volgende:
Je moet bedenken dat hij nog sneller was geweest zonder Yaids en toeschouwermongolen
Karrel draait het om.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zou nu even iemand moeten melden dat Remco ook een erg snelle tijd reed.
Rubio werd onderbroken door een OTOquote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:14 schreef Felagund het volgende:
REMCO werd onderbroken door motoren, dat zou ook niet mogen!
Dat grapje heb ik al eerder gehoordquote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je zit met Lidl voor de sprinters en Trek voor de klassementsrenners!
Is dat ook een marginal gain?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:25 schreef AllesKaputt het volgende:
Dat is wel een Neus waar je U tegen zegt.
Hij zwemt ook 200 kilometer achter het peloton aan!quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:25 schreef Szura het volgende:
Jenthe Biermans is Maarten van de Weijden met haar
Er zijn vast gekken die er voor sms'en.quote:
Had Poupou iets meer in moeten praten op zijn kleinzoonquote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:33 schreef DiegoFuser het volgende:
Mathieu is toch ook gewoon een Franse ritzege?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |