Nee, daarom juist, nu was het zeer terecht geweest.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan ik me prima voorstellen in dit geval, ik zou hier helemaal gek worden. Laat staan als je ook nog helemaal op je limiet zit.
Compleet met een analyse van een foto van een zwetende Pogacar.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het verhaal van de ziekte mag de prullenbak in.
Het was je eigen verhaal, Karrel. Pogacar zag er pips uit, toch?
???? Lezen is ook een kunst heb niet in bocht 7 staan. Wat dat met jatten van spullen te maken heeft kan ik niet plaatsenquote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:54 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Goh dat verwacht je ook niet. Iemand die met zijn poten niet van de spullen van andere kan afblijven en wegwijzerbordjes langs het parcours steelt blijkt een proleet die in bocht 7 heeft gestaan.
Mathieu is al lang blij dat het probleem Philipsen inmiddels is opgelost.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:06 schreef Faraday01 het volgende:
Elke dag beter, Mathieu heeft zondag een groot probleem
Als het niet regent zoals vorig jaar gaan we toch gewoon sprinten in Parijs?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:06 schreef Faraday01 het volgende:
Elke dag beter, Mathieu heeft zondag een groot probleem
Bij Picnic PostNL zouden ze hem op staande voet ontslaan!quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:09 schreef Szura het volgende:
Een renner sleutelt aan een fiets, wat een wereldwonder
Pogacar gaat daar winnen.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:09 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Als het niet regent zoals vorig jaar gaan we toch gewoon sprinten in Parijs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |