Racistische film met zo veel blanken er in. Die domme bevolking had veel multicultureler moeten zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:13 schreef Elan het volgende:
Mensen op het Afrikaanse continent zijn doorgaans dommer (lager IQ in elk geval) dat is wetenschappelijk bewezen.
Zij planten zich wel voor en verspreiden zich als een plaag over het Europees continent.
Wat je vervolgens krijgt is dus het gevolg van wat de fameuze film Idiocracy al voorspelde.
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb op een VMBO gewerkt.quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:14 schreef Hexagon het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe die laaggeletterden voor meer dan 10 jaar school heenkomen. En wat ze al die tijd uitvreten.
Dat geeft de burger moed, ik vond het erg beperkt de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
1 en 3 vwo inderdaad nog niet heel erg, meestal. Ze beginnen meer voor de lijst in 4 vwo en het meeste wordt in 5 en 6 vwo gelezen. Gezien het niveau van de leerlingen komen dan ook de oudere boeken van voor 1900 en dergelijke naar boven.
Hele opgave als docent vandaag de dag van onder je bureau vandaan.quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:22 schreef Hiddendoe het volgende:
Als de onderwijsinstellingen nu eens docenten in dienst nemen die de leerlingen bijbrengen dat lezen een heel groot privilege, een enorm voorrecht is.
Dat je van 26 rare tekentjes niet alleen woordjes kunt vormen maar ook de mooiste zinnen kunt maken.
Geldt ook voor de Europese bevolking. Verspreidden zich ook over allerlei continenten en gingen als konijnen te keer.quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:13 schreef Elan het volgende:
Mensen op het Afrikaanse continent zijn doorgaans dommer (lager IQ in elk geval) dat is wetenschappelijk bewezen.
Zij planten zich wel voor en verspreiden zich als een plaag over het Europees continent.
Wat je vervolgens krijgt is dus het gevolg van wat de fameuze film Idiocracy al voorspelde.
Bekijk deze YouTube-video
Ik weet het. Dweilen met de kraan open.quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:23 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Hele opgave als je dat als docent vandaag de dag van onder je bureau moet doen.
Op de VMBO waar ik gewerkt heb ben ik ook wel eens bedreigd door een cultuurverrijker.quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik weet het. Dweilen met de kraan open.
Vandaag de dag is het beroep docent bijna net zo gevaarlijk als dat van een politieagent.
Er zijn natuurlijk ook best jongeren waarvoor school echt een hel is en die veel beter en veel liever met hun handen werken. En daar is ook niets mis mee. Het zegt eerder iets over ons onderwijs dat we daar niet voldoende in voorzien en er dus veel jongeren zijn die eerst jaren ongelukkig theoretische kennis op moeten doen, terwijl ze met een praktische opleiding veel beter uit de voeten kunnen.quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb op een VMBO gewerkt.
Die types zitten vooral het leven van de leerkrachten en het andere personeel zuur te maken en de klassen waar ze in zitten enorm omlaag te trekken met hun houding, tot ze oud genoeg zijn om van school af te mogen.
Velen van hen spijbelen ook continu terwijl de ouders tegen de leerplichtambtenaar zeggen: "Mijn kind is niet gemaakt om op school te zitten. Hij is veel gelukkiger als hij met zijn handen bezig is."
Ja de LTS en dergelijke opheffen was misschien niet zo handig, maar dit zijn vaak mensen met een migratie-achtergrond en mensen uit een achterbuurt die gewoon helemaal geen interesse hebben i.p.v. dat ze de capaciteit niet zouden hebben.quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk ook best jongeren waarvoor school echt een hel is en die veel beter en veel liever met hun handen werken. En daar is ook niets mis mee. Het zegt eerder iets over ons onderwijs dat we daar niet voldoende in voorzien en er dus veel jongeren zijn die eerst jaren ongelukkig theoretische kennis op moeten doen, terwijl ze met een praktische opleiding veel beter uit de voeten kunnen.
Denken dat je op het VMBO wat moet doen.quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:14 schreef Hexagon het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe die laaggeletterden voor meer dan 10 jaar school heenkomen. En wat ze al die tijd uitvreten.
Is dat niet afhankelijk van de locatie? Helaas zie ik Janneke141 niet meer vaak terug maar die was hoopvol mbt het VMBO.quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Op de VMBO waar ik gewerkt heb ben ik ook wel eens bedreigd door een cultuurverrijker.
Moeder werd op gesprek uitgenodigd en die ging gelijk helemaal tekeer zonder überhaupt te luisteren.
"WAT BEDOELT U MET DAT HIJ DREIGEND OVER KWAM??? WAT EEN ONZIN!!! WAT HEEFT HIJ GEDAAN DAN??? MENSEN VINDEN OOK SNEL DAT IK DREIGEND OVER ZOU KOMEN!!! DAT SLAAT HELEMAAL NERGENS OP!!! IK KOM HELEMAAL NIET DREIGEND OVER, DAT ZIT ALLEMAAL MAAR TUSSEN JULLIE OREN!!!"
Tja, iedereen is wel eens bedreigd door een cultuurverrijker. Wie is er niet groot mee geworden, zou ik haast gaan roepen.quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Op de VMBO waar ik gewerkt heb ben ik ook wel eens bedreigd door een cultuurverrijker.
Moeder werd op gesprek uitgenodigd en die ging gelijk helemaal tekeer zonder überhaupt te luisteren.
Deze school was eerst behoorlijk elitair, maar werd steeds meer multiculti. Inmiddels bestaat-ie niet meer omdat er steeds minder nieuwe leerlingen kwamen. De leerlingen zijn overgeheveld naar een vestiging waar nauwelijks blanke kinderen zaten en volgens mij bestaat die inmiddels ook niet meer, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:32 schreef Cherni het volgende:
[..]
Is dat niet afhankelijk van de locatie? Helaas zie ik Janneke141 niet meer vaak terug maar die was hoopvol mbt het VMBO.
Ik kijk de laatste tijd regelmatig naar arrestatie-filmpjes op het Youtubekanaal van Asmongold.quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:33 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Tja, iedereen is wel eens bedreigd door een cultuurverrijker. Wie is er niet groot mee geworden, zou ik haast gaan roepen.
Over die moeder: heb je wel eens een praatprogramma op tv gezien? Daar lopen ze elkaar allemaal te overschreeuwen en luisteren niet naar wat de ander zegt.
Ja, en van school af trappen gaat natuurlijk niet want politiek beschermlaagje. Witte Peter of Jan hadden allang op kunnen donderen onder de noemers "intimidatie en ongewenst gedrag"quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:28 schreef ToT het volgende:
[..]
"WAT BEDOELT U MET DAT HIJ DREIGEND OVER KWAM??? WAT EEN ONZIN!!! WAT HEEFT HIJ GEDAAN DAN??? MENSEN VINDEN OOK SNEL DAT IK DREIGEND OVER ZOU KOMEN!!! DAT SLAAT HELEMAAL NERGENS OP!!! IK KOM HELEMAAL NIET DREIGEND OVER, DAT ZIT ALLEMAAL MAAR TUSSEN JULLIE OREN!!!"
Is toch gewoon waar. Hoevaak ik niet een topic hier las en dan de reacties van diverse usertjes: TLDR.quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:27 schreef ToT het volgende:
Er was ook een topic over dat de aandachtsspanne de afgelopen jaren drastisch korter is geworden: van 12 naar 8 seconden.
Het zou ontzettend jammer zijn als een vmbo niet meer als opstap zou dienen voor leerlingen die wat meer ruimte nodig hebben om ook lekker rustig aan te kunnen doen om gewoon te stapelen. Genoeg kinderen die mogelijk pas op latere leedtijd een knop omdraaien.quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze school was eerst behoorlijk elitair, maar werd steeds meer multiculti. Inmiddels bestaat-ie niet meer omdat er steeds minder nieuwe leerlingen kwamen. De leerlingen zijn overgeheveld naar een vestiging waar nauwelijks blanke kinderen zaten en volgens mij bestaat die inmiddels ook niet meer, maar dat weet ik niet zeker.
Ook, maar het gaat ook om de cijfertjes; als school heb je een bepaald slagingspercentage nodig.quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:36 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ja, en van school af trappen gaat natuurlijk niet want politiek beschermlaagje. Witte Peter of Jan hadden allang op kunnen donderen onder de noemers "intimidatie en ongewenst gedrag"
Dit wordt gezien als een "cultureel misverstandje" of "incidentje"
Te lange post, niet gelezen.quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:37 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Is toch gewoon waar. Hoevaak ik niet een topic hier las en dan de reacties van diverse usertjes: TLDR.
Too long, didn't read.
Te lang, geen zin om te lezen.
Hele diepe zucht. Ik ben o zo blij dat ik geen jonkie van 15 of 20 ben. Je zult je toch maar als redelijk intelligent wezen door deze rijstebrijberg van lamlendigheid en onwil moeten eten om je eigen luilekkerland te bereiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet zozeer ons onderwijs, het is de hele mentaliteit. Mensen die met hun handen werken, worden nog steeds lager aangeslagen dan die theoretische sufkutten.quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk ook best jongeren waarvoor school echt een hel is en die veel beter en veel liever met hun handen werken. En daar is ook niets mis mee. Het zegt eerder iets over ons onderwijs dat we daar niet voldoende in voorzien en er dus veel jongeren zijn die eerst jaren ongelukkig theoretische kennis op moeten doen, terwijl ze met een praktische opleiding veel beter uit de voeten kunnen.
En wat is dan het probleem als ze wel een praktosche opleiding doen en daar hun beroep van maken?quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de LTS en dergelijke opheffen was misschien niet zo handig, maar dit zijn vaak mensen met een migratie-achtergrond en mensen uit een achterbuurt die gewoon helemaal geen interesse hebben i.p.v. dat ze de capaciteit niet zouden hebben.
En toch verdienen ze tegenwoordig vaak veel meer dan mensen die hun halve leven in de schoolbanken hebben gezeten.quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:40 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Het is niet zozeer ons onderwijs, het is de hele mentaliteit. Mensen die met hun handen werken, worden nog steeds lager aangeslagen dan die theoretische sufkutten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |