Dit ja!quote:Op zondag 26 juli 2026 11:44 schreef AnneX het volgende:
Jammer hoor! dat Teuntje niet matcht met je lijf. Je vertelt er verder leuk en amusant over. Zoals dat slepen met haar speelgoed.
Stiekem hoopte ik dat het goed zou gaan. En velen met mij, vermoed ik.
Die telefoon zelfscan werkt voor mij juist weer best oke.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:29 schreef sigme het volgende:
Die weegschaal is even puzzelen, maar ook daar geldt (voor mij) als je het ding eenmaal onder de knie hebt werkt het prima. Tenzij je er een behulpzame kleuter bij hebt, dan is die weegschaal een onneembare horde.
Ik laad m'n boodschappen in kratten en bij de Lidl heb ik zeker 2 kratten nodig, dus ik heb sowieso altijd eerst een assistent nodig om m'n kratten-op-weegschaal goed te keuren.
De Lidl-zelfscan in de winkel met eigen mobiel vind ik dan weer totaal onmogelijk.
Lidl heeft bij het betalen een weegschaal waar je al je boodschappen op moet zetten nadat je ze gescand hebt. Extra controle of je alles wel afgerekend hebt. Eigen tasjes tasjes zijn ingewikkeld qua gewicht, zelfs 1 ademteug richting die weegschaal en het ding schiet al in storing.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:11 schreef Blues het volgende:
Is het dan zo anders die weegschaal dan die van bijv. AH ?
Het werkt niet met een tas. Dus je moet eerst alles op de weegschaal leggen en dan in je tas doen. Dat duurt langer. Je kunt niet doorwerken, want alles moet eerst in de weegschaal en dan herkend worden door de weegschaal. Als je er tegenaan leunt raakt ie van slag. Het duurt vooral oneindig veel langer dan nodig.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:09 schreef z80 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Die dingen hier in Duitsland scannen en wegen goed en snel.
Was het maar een kleuter. Kleuters zijn gewend aan gestructureerde opdrachten en instructies. Hebben enige impulscontrole.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:29 schreef sigme het volgende:
Die weegschaal is even puzzelen, maar ook daar geldt (voor mij) als je het ding eenmaal onder de knie hebt werkt het prima. Tenzij je er een behulpzame kleuter bij hebt, dan is die weegschaal een onneembare horde.
Ik laad m'n boodschappen in kratten en bij de Lidl heb ik zeker 2 kratten nodig, dus ik heb sowieso altijd eerst een assistent nodig om m'n kratten-op-weegschaal goed te keuren.
De Lidl-zelfscan in de winkel met eigen mobiel vind ik dan weer totaal onmogelijk.
Echt he? Het is net iemand met PMS. Een scheve blik en je kunt het de rest van de dag bezuren. Wat een hooggevoelige zieltjes.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Het probleem van de weegschaal 1 in zin. Is gewoon kut.
Met je telefoon onderweg alles al scannen daarentegen![]()
Oh ja sorry, peuter. Dreumes. Klein kind. Ik heb niet veel nuance-aanduiding binnen 'drie turven hoog'.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:45 schreef Clubsoda het volgende:
Was het maar een kleuter. Kleuters zijn gewend aan gestructureerde opdrachten en instructies. Hebben enige impulscontrole.
Werkt het helemaal niet? Bij Lidl in Duitsland waar ik wel eens kom, werkt het als je de tas in de bak zet vóórdat je begint met je producten scannen/op start klikken. Dan neemt hij dat gewicht als nulpunt. Zou wel stom zijn als ze dat in NL niet zo hebben gedaan..quote:Op zondag 26 juli 2026 13:41 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het werkt niet met een tas. Dus je moet eerst alles op de weegschaal leggen en dan in je tas doen. Dat duurt langer. Je kunt niet doorwerken, want alles moet eerst in de weegschaal en dan herkend worden door de weegschaal. Als je er tegenaan leunt raakt ie van slag. Het duurt vooral oneindig veel langer dan nodig.
quote:Op zondag 26 juli 2026 14:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja sorry, peuter. Dreumes. Klein kind. Ik heb niet veel nuance-aanduiding binnen 'drie turven hoog'.
Jawel hoorquote:Op zondag 26 juli 2026 14:03 schreef vlindertje89 het volgende:
Werkt het helemaal niet? Bij Lidl in Duitsland
Baby liggen of kruipen en huilen. Geen tanden, heel schattig.quote:Op zondag 26 juli 2026 14:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja sorry, peuter. Dreumes. Klein kind. Ik heb niet veel nuance-aanduiding binnen 'drie turven hoog'.
Als je een boodschappentas hebt, dan werkt het (meestal). Met een rugzak, wat je 9 van de 10 keer hebt, niet. De bodem is denk ik te dik, of het oppervlakte te klein. Dus dam is het bij elk product "fout!!! Product niet herkend". Dus dan moet het naast de tas en na het betalen in de tas.quote:Op zondag 26 juli 2026 14:03 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Werkt het helemaal niet? Bij Lidl in Duitsland waar ik wel eens kom, werkt het als je de tas in de bak zet vóórdat je begint met je producten scannen/op start klikken. Dan neemt hij dat gewicht als nulpunt. Zou wel stom zijn als ze dat in NL niet zo hebben gedaan..
Nogmaals zeer blij dat mijn Lidl dit nog niet heeft bij de zelfscankassa's(afkloppen..). Dus je kunt ook hier boodschappen komen doen
![]()
Oh wauw. Naar Spanje of in NL?quote:Op zondag 26 juli 2026 14:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Het gaat snel, Teuntje zal waarschijnlijk dinsdag al verhuizen
Nederland, naar wat ooit @Lonaa city was (misschien nog wel maar dat weet ik niet zeker) daar waar mijn grootouders zijn geborenquote:
Ik ben plaatsvervangend blij voor haar dat ze niet weer een hele vliegreis hoeft mee te maken.quote:Op zondag 26 juli 2026 15:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Nederland, naar wat ooit @:lonaa city was (misschien nog wel maar dat weet ik niet zeker) daar waar mijn grootouders zijn geboren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |