Je bent de allereerste die ik positief zie praten over de Lidl zelfscan. Ik ben groot fan van zelfscan maar die van de Lidl is echt gemaakt om me woest te krijgen met dat idiote systeem.quote:Op zondag 26 juli 2026 10:28 schreef Tuindier het volgende:
Ik hoop dat er goede kandidaten bijzitten @:Kaatje1 !
Ik heb net weer voor de hele week boodschappen ingeslagen bij de Lidl. Tegenwoordig met zelfscan, heerlijk. Ik kreeg controle op de soort bananen, had bio gekozen. De dame na mij kreeg dezelfde controle, maar die had bio als ‘gewoon’ afgewogen dus ik snap waarom de controle er is. Morgen komt picnic de laatste niet-Lidl dingen brengen en dan hebben we weer structuur.
Ik vind de zelfscan bij de Lidl ook tof. Als je onderweg scant dan. Die hoerige weegschaal daarentegenquote:Op zondag 26 juli 2026 10:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je bent de allereerste die ik positief zie praten over de Lidl zelfscan. Ik ben groot fan van zelfscan maar die van de Lidl is echt gemaakt om me woest te krijgen met dat idiote systeem.
Ik vond ‘t even wennen maar kan er nu goed mee overweg. Wel iets vaker assistentie bij nodig dan de andere supers maar dat stoort me niet.quote:Op zondag 26 juli 2026 10:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je bent de allereerste die ik positief zie praten over de Lidl zelfscan. Ik ben groot fan van zelfscan maar die van de Lidl is echt gemaakt om me woest te krijgen met dat idiote systeem.
Die weegschaal jaquote:Op zondag 26 juli 2026 10:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind de zelfscan bij de Lidl ook tof. Als je onderweg scant dan. Die hoerige weegschaal daarentegen![]()
![]()
Ik kan dit bijna voelenquote:Op zondag 26 juli 2026 10:50 schreef Clubsoda het volgende:
Probeer die weegschaal eens te doen met een helpende peuter.
"NIET op leunen! Niet aankomen! Niet richting de weegschaal ademen! Niets afpakken! Niet zo snel aangeven!"
"Waarom niet mama?"
"Dan raakt de weegschaal in de war"
"Waaróm raakt de weegschaal in de war?"
"ALS IK DAT TOCH EEN WIST JONGEN!"
Ellendig onding. (De weegschaal, niet de peuter).
Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 26 juli 2026 10:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
In Schotland hadden ze dit bij vrijwel iedere supermarkt.quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:16 schreef sigme het volgende:
En een vriendin (moeilijk vind ik dat, iemand zo noemen, maar goed, de enige persoon die ik afgelopen 20 jaar ietwat heb weten te binden)Sinds ik je post last spookt ie rond in mijn hoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik herken het 'weten te binden' met maar 1 vriendin. Nog nooit zo'n lange vriendschap met iemand gehad, ik ken haar sinds 2007, ook als collega's begonnen, maar inmiddels zo hecht dat we bijna dagelijks contact hebben.
En elkaar eigenlijk maar weinig echt 'zien'.
Ik hoor jou heel weinig over 'vriendinnen' (of 'vrienden'); heb jij ze wel?quote:Op zondag 26 juli 2026 11:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Sinds ik je post last spookt ie rond in mijn hoofd.
Ik herken het 'weten te binden' met maar 1 vriendin. Nog nooit zo'n lange vriendschap met iemand gehad, ik ken haar sinds 2007, ook als collega's begonnen, maar inmiddels zo hecht dat we bijna dagelijks contact hebben.
En elkaar eigenlijk maar weinig echt 'zien'.
Citytrip gaat helemaal naar Koekstad.quote:Op zondag 26 juli 2026 09:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Waar gaan jullie heen @:annex ?
Wijk bij Duurstede, dan moet ik altijd denken aan een bezorgde statushouder die daaraan gekoppeld was. Vroeg zich af of het daar allemaal duurder was dan in de rest van Nederland![]()
Was gisteravond in gesprek met iemand die heel misschien Teuntje wil hebben. En later uit Spanje bericht dat er nog een stel belangstelling voor haar heeft.
Ik ga dat gekke lieve beestje zo missen maar mijn lijf zal het fijn vinden
Deventerquote:
Bij jou in Duitsland niet.. in Nettetal-Kaldekirchen, waar ik af en toe boodschappen doe op vakantie, helaas wel.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:46 schreef z80 het volgende:
Gezien alle commentaar over de weegschaal en kratten even google er bij gehaald.
Die onzin weegmeuk hebben we in Duitsland gelukkig niet. Enkel 1 weegschaal voor groente/fruit. En dat is voor Duitsers al moeilijk genoeg.
Het probleem van de weegschaal 1 in zin. Is gewoon kut.quote:Op zondag 26 juli 2026 10:50 schreef Clubsoda het volgende:
Probeer die weegschaal eens te doen met een helpende peuter.
"NIET op leunen! Niet aankomen! Niet richting de weegschaal ademen! Niets afpakken! Niet zo snel aangeven!"
"Waarom niet mama?"
"Dan raakt de weegschaal in de war"
"Waaróm raakt de weegschaal in de war?"
"ALS IK DAT TOCH EEN WIST JONGEN!"
Ellendig onding. (De weegschaal, niet de peuter).
Altijd maar 1 of 2. Rest zie ik als kennissen denk ik?quote:Op zondag 26 juli 2026 11:33 schreef sigme het volgende:
Ik hoor jou heel weinig over 'vriendinnen' (of 'vrienden'); heb jij ze wel?
Deze 'nieuwe' van mij heb ik leren kennen in 2013 ofzo en onlangs toen wij pups hadden heb ik haar weer eens benaderd; we bleken elkaar in de 9(!) jaar daarvoor niet gezien te hebben. Maar dat is wel ongeveer mijn niveau van vriendschap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker om het eens uit te schrijven
[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 26-07-2026 13:28:34 ]
Dat het goed zou komen hoopte ik ook, maar gisteren zat ik te lezen en ze sprong meerdere keren op schoot. Ik had steeds niet door dat ze aanstalten maakte want dan kan ik het voorkomen. En vanochtend sprong ze weer op me toen ik in bed lag. En dat doet zo’n pijn steeds en duurt ook totdat het wegtrekt. Probeert ook steeds dat ze op de bank naast me komt liggen (hoopte dat dat ook ok is voor haar) maar ze blijft aandringen om op schoot te komen en ook te trappelen.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Citytrip gaat helemaal naar Koekstad.
Jammer hoor! dat Teuntje niet matcht met je lijf. Je vertelt er verder leuk en amusant over. Zoals dat slepen met haar speelgoed.
Stiekem hoopte ik dat het goed zou gaan. En velen met mij, vermoed ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |