Alsof ze hier een beetje van geniet.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:36 schreef greysbones het volgende:
Jezus Valentijne
Houd je bek eens
Laat het hem zelf zeggen
Allemaal lenen ban bondje in de plusquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:37 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Iedereen in de min, dan wordt het leuk boodschappen doen
Kan het gedrag van Casper wel begrijpen, en Nyssa heeft zijn humeur ook aardig in de min geduwd.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:37 schreef greysbones het volgende:
Casper waardeert de reactie van nyssa niet
Man man
Hij had ook eerst met zijn bondje kunnen besprekenquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan het gedrag van Casper wel begrijpen, en Nyssa heeft zijn humeur ook aardig in de min geduwd.
Hij wist het de avond ervoor alquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij had ook eerst met zijn bondje kunnen bespreken
Maar de envelop had Valentijne al bijna voorgelezen voor Casper het kon
Ik heb Casper niet horen zeggen tegen zijn bondje
Sorry
Gelukkig heeft ze nog 804 overquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:44 schreef 5thencounter het volgende:
Casper pakt de 4k van Poekie![]()
[ afbeelding ]
Screenshot is gewoon gemaakt toen de teller nog aan het teruglopen wasquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja die snap ik niet helemaal.. hoe kan ze geld overhouden, mogen ze zelf inleggen?
Geen Gratis bezoekquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:47 schreef spapaars het volgende:
Daar ga je met geen bezoek deze cyclus.
Heeft ze gewonnen met die envelopquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:47 schreef spapaars het volgende:
Daar ga je met geen bezoek deze cyclus.
Ohw sht.. ik dacht al wat raarquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:47 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Screenshot is gewoon gemaakt toen de teller nog aan het teruglopen was
Meer te verwarren ook, met kleur onthoud je een woord en gelijk de paal waar de kleur op staat.quote:
Logischer was geweest als ze eerst iedereen met 1000 hadden moeten doenquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:55 schreef 5thencounter het volgende:
Erg spannend is het ook niet wie de poen van wie pakt met een of twee lullige spelletjes per dag , de laatste twee is wat telt
Te laatquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:58 schreef Dotteke het volgende:
Moeder vindt Valentijne fel, ze moet er aan denken dat ook vrienden nodig heeft
3 roddel tantes bij elkaarquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:00 schreef greysbones het volgende:
God Milan was er ook nog
Die maakt zichzelf weer even belangrijk door een roddel er in te slingeren
Ik heb daar een slaaf voorquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:02 schreef Dotteke het volgende:
ik..................sta..................ook..........vaaak............. in...............,mijn..........eentjeeeeeeeeeeeee af te wassuhhhhhhhhhhhhhhh
Monoloogje voor de Feboquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:02 schreef Dotteke het volgende:
ik..................sta..................ook..........vaaak............. in...............,mijn..........eentjeeeeeeeeeeeee af te wassuhhhhhhhhhhhhhhh
Ja, ik zag niemand bij haar staan, dacht al tegen wie heeft ze hetquote:
Heb je goed bekeken, ik doe alles met lolaquote:
Brrrr mannen met haar op de rug....quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:05 schreef greysbones het volgende:
Holy moly Delano heeft ook een hele Bush op zijn lijf
Jup, van de Jumbo sterwaardige gerechten maken is heel goed te doenquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:08 schreef Soury het volgende:
Waarom gaat die vent nu allemaal dingen vertellen (niet uit pakjes enzo) ze hebben al die zooi al gekocht.
Durft ze niet. Alleen maar naar anderen voor support.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:11 schreef 5thencounter het volgende:
Jup.. De Vuilentijne gaat de Fabieblabla aanpakken.. dat is echt wanhoop
Waarom niet het is een supermarkt je moet de juisten dingen kopen.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, van de Jumbo sterwaardige gerechten maken is heel goed te doen
Haha nu moet Valentijne bij andere snel slijmen.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
We hebben het hier gezegd. [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Doei tent.![]()
![]()
![]()
En dan hopen dat het bij die blauwe terecht komt.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha nu moet Valentijne bij andere snel slijmen.
Ja De Jumbo Foodmarkt is wel top.. mijn favoriete( dure) winkelquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom niet het is een supermarkt je moet de juisten dingen kopen.
Ik reken op een deceptiequote:Op donderdag 23 juli 2026 21:17 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert.. Valentijne heeft al problemen met haar vrindinnetje Fabiblabla .. die is het ValeGejengel blijkbaar ook zat![]()
Of Kamer 5 heeft eindelijk ingegrepen in het GoudenKooiGedrag
[ afbeelding ]
Volgens mij zei hij het K woord buiten tegen Valentijne, vlak voordat hij met die stoel gooide.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
Casper in de sauna het K woord gebruiken, is dit geen
Kortom, met iedereen dus.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wel een beetje het thema deze cyclus:
Eerder in De Bondgenoten:
Valentijne maakt ruzie met Anouk, Valentijne maakt ruzie met Diederik, Valentijne maakt ruzie met Dominique, Valentijne maakt ruzie met Sayf, Valentijne maakt ruzie met Nyssa, Valentijne maakt ruzie met Casper, Valentijne maakt ruzie met Joshlyn, Valentijne maakt ruzie met Jordy, Valentijne maakt ruzie met Roma, Valentijne maakt ruzie met Delano, Valentijne maakt ruzie met Julia, Valentijne maakt ruzie met Fatima, Valentijne maakt ruzie met Mila, Valentijne maakt ruzie met Ricardo, Valentijne maakt ruzie met Wesley, Valentijne maakt ruzie met Simone, Valentijne maakt ruzie met Can, Valentijne maakt ruzie met Milan, Valentijne maakt ruzie met Fabienne.
Ik denk ook dat Valentijne alle energie op heeft geslurpt in dat gezin en Casper zichzelf wat moest redden.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 10:40 schreef Chea49 het volgende:
Dit is dus precies wat we al voorzien hadden, de 2 bitches die gaan botsen. Waar het precies over gaat is nog onduidelijk maar ben benieuwd.
Bezoek hield zich duidelijk in want als moeder wil je toch niet zulk gedrag van je kind zien? Ook schandalig dat die moeder opeens bedacht nog een ander kind te hebben. Komt dáár dat korte lontje van Casper vandaan, dat hij altijd 2de viool speelt in het gezin?
De tweeling hangt me de strot uit en zoeken ook overal weer de discussie op.
Zou leuk zijn voor Fatima als die ook een serieuze vriendschap vindt daar. En Can is op zich wel een aardige gozer lijkt mij. Zal wel weer uitgemolken worden want daar heb je dan meteen een relatie met elkaar.
Julia deed het erg leuk bij de battle en terecht gewonnen.
Fijn voor ons grote kind dat ze even stil kon staan bij de dood van haar jongere broer. Alleen hoe het in beeld werd gebracht vond ik minder serieus. Dat uitpersen van tranen ook een beetje genant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |