Jordy is degene die meteen zijn bek open trektquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Die tweeling is het er niet mee eens, wat een onsportief gedrag. De haaien waren gewoon het best.
quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
Casper in de sauna het K woord gebruiken, is dit geen
Niet tegen iemand toch?quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
Volgende keer even zeggen met wie ze geen ruzie heeft gehad, scheelt veel slijtage van je toetsenbord.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wel een beetje het thema deze cyclus:
Eerder in De Bondgenoten:
Valentijne maakt ruzie met Anouk, Valentijne maakt ruzie met Diederik, Valentijne maakt ruzie met Dominique, Valentijne maakt ruzie met Sayf, Valentijne maakt ruzie met Nyssa, Valentijne maakt ruzie met Casper, Valentijne maakt ruzie met Joshlyn, Valentijne maakt ruzie met Jordy, Valentijne maakt ruzie met Roma, Valentijne maakt ruzie met Delano, Valentijne maakt ruzie met Julia, Valentijne maakt ruzie met Fatima, Valentijne maakt ruzie met Mila, Valentijne maakt ruzie met Ricardo, Valentijne maakt ruzie met Wesley, Valentijne maakt ruzie met Simone, Valentijne maakt ruzie met Can, Valentijne maakt ruzie met Milan, Valentijne maakt ruzie met Fabienne.
Met haar vrindinnetje FabieBlaBlaquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Volgende keer even zeggen met wie ze geen ruzie heeft gehad, scheelt veel slijtage van je toetsenbord.
Heeft ze eigenlijk wel met iemand geen ruzie gehad?
Dan eerder voor die stoel die hij wegsmeet denk ik.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dat gaat ook nog wel gebeuren.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Met haar vrindinnetje FabieBlaBla
Ow ja.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Met haar vrindinnetje FabieBlaBla
Dat zou wel de kijkcijferklapper worden van de cyclusquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow ja.
Maar dat komt nog wel denk ik.![]()
Dat gaat die tent een meter of 10 de lucht in.
Jaaaaquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
Moet die Floris nu écht in de herhaling![]()
[ afbeelding ]
Mij ook.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:34 schreef R0T29 het volgende:
Ik word te oud denk ik....dit soort shit raakt me
Tja, zag die kop ook voorbij komen.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Nah, ik ben al oud en het raakt me geen moer dit soort TV Emoquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:34 schreef R0T29 het volgende:
Ik word te oud denk ik....dit soort shit raakt me
Opwarmtertje voor wat komen gaatquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe normaal, dit is toch heel verdrietig.
quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:34 schreef StephanL het volgende:
Ja wel emo. Wel mooi voor haar hoor, maar hoef ik niet te zien.
Echt wel.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zou wel de kijkcijferklapper worden van de cyclusShownews waardig
Daar ben ik ook bang voor .quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
Valen
[..]
Opwarmtertje voor wat komen gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |