Kan mij niet voorstellen dat professionele televisie-scouts Malgosia niet kennen.quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Vraag me af of ze weten wie Malgosia is. Die heeft immer niet meegedaan aan sex on the beach of meisjes in de jungle
Dat was slecht inderdaad. Oprechte scripted reality op zijn Amerikaans.quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb ik een halve aflevering van gezien, mij god wat was dat slecht. Dat is wat "scripted reality" is, een term wat nogal eens misbruikt wordt hier.
Het lijkt haast wel alsof Valentijne toen in een depressieve episode zat en nu in een manische.quote:Op donderdag 23 juli 2026 02:35 schreef dbgfan het volgende:
Na het voorstukje van morgen te hebben gezien begrijp ik nu ook helemaal waarom Casper bijna de loods uit wilde lopen toen bleek dat zijn zus weer terug kwam. Wat een verschrikkelijk kind. En ook dat steeds na elke ruzie naar Fabienne te lopen om alles in haar voordeel uit te leggen. De eerste keer dat ze aan dit programma meedeed was ze volgens mij lang zo erg nog niet als nu. Wat een verschrikking.
Ik vind spellen altijd leuk maar dit is inderdaad overdaad. Daarnaast zijn die duellen hartstikke saai.quote:Door de vele spellen is er wel vrij weinig tijd om nog wat onderlinge strubbelingen te laten zien. Spellen zijn wel leuk, met het is nu een beetje een overkill. Een klein beetje minder mag dus wel.
Eensquote:Op donderdag 23 juli 2026 02:35 schreef dbgfan het volgende:
Na het voorstukje van morgen te hebben gezien begrijp ik nu ook helemaal waarom Casper bijna de loods uit wilde lopen toen bleek dat zijn zus weer terug kwam. Wat een verschrikkelijk kind. En ook dat steeds na elke ruzie naar Fabienne te lopen om alles in haar voordeel uit te leggen. De eerste keer dat ze aan dit programma meedeed was ze volgens mij lang zo erg nog niet als nu. Wat een verschrikking.
En net nu ik Anouk wat meer begon te waarderen, heeft ze in de aflevering van vandaag de achterlijkste actie ooit. Ze flipt uit de pan omdat Diederik een slokje wijn aannam van Joshlyn. Wow. Als Diederik Anouk's echte vriendje was, was de reactie al vrij gestoord, maar Diederik is gewoon een goede vriend toch? Dan is het nog vele malen gestoorder.
Door de vele spellen is er wel vrij weinig tijd om nog wat onderlinge strubbelingen te laten zien. Spellen zijn wel leuk, met het is nu een beetje een overkill. Een klein beetje minder mag dus wel.
Inderdaad, de hele dag overal fikkies stoken en dan verwachten dat Casper het voor d'r op gaat nemen en haar brandjes blust voor d'r blust....quote:Op donderdag 23 juli 2026 16:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Valentijne verpest het hele avontuur voor Casper, heb echt medelijden met die jongen en als ik Casper was zou ik lekker naar huis gaan, Het zou je zus/ familie maar zijn
Sayf kan ook alles! .... Alleen niet zo goedquote:Op donderdag 23 juli 2026 09:23 schreef Chea49 het volgende:
Sayf alwéér niet geslaagd terwijl hij toch met regelmaat beweert dat hij ALLES kan. En dan steeds maar zeggen volgende keer beter, maar die volgende keer komt er gewoon niet.
Zeker, Bloedzuigerleukquote:Op donderdag 23 juli 2026 19:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ah ja Valentijne maakt er een knalfuif van vanavond.
Wel een beetje het thema deze cyclus:quote:Op donderdag 23 juli 2026 19:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ah ja Valentijne maakt er een knalfuif van vanavond.
Ja ik moest hard lachenquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:06 schreef R0T29 het volgende:
Ze maken er nog wel wat van op de achtergrond
Fabiënne, er hangt iets uit je broekje....quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
Ze huppelen prima, maar lipsyncen ook nix
[ afbeelding ]
Oei..quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Fabiënne, er hangt iets uit je broekje....
Die tweeling is het er niet mee eens, wat een onsportief gedrag. De haaien waren gewoon het best.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:13 schreef greysbones het volgende:
Jordy begint met klagen
En de twins krijgen de schuld
Tis bijzonder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |