Nog deze cyclus, ligt eraan hoelang Max met vacantie isquote:Op woensdag 22 juli 2026 21:09 schreef schetterklep het volgende:
Als die Max dit ziet dan stuurt hij nog wel even een zwarte brief neem ik aan? De volgende ambulante ggz client die deelneemt aan dit programma , eigenlijk niet normaal wat die sbs hier steeds binnen laat komen zeg.
En zo begint het rondje weer opnieuw.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:10 schreef greysbones het volgende:
jep iedereen was aan de beurt geweest
dus nu was Cas weer aan de beurt
daar moet ze toch zelf ook moe van wordenquote:Op woensdag 22 juli 2026 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zo begint het rondje weer opnieuw.
Leuk leven heb je dan.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar moet ze toch zelf ook moe van worden
hele dagen boos op de hele wereld
Valentijne is gewoon een heel onzeker persoonquote:Op woensdag 22 juli 2026 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zo begint het rondje weer opnieuw.
Lijkt totaal niet op zijn zus.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:15 schreef Soury het volgende:
Casper is wel een ok gozer, soms wat onhandig maar jong. Ik mag hem wel.
Was een mooie reactie Fatima had haar goed over de zeik.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:14 schreef Indigoblauw het volgende:
[..]
Valentijne is gewoon een heel onzeker persoon
Denkt dat alles en iedereen met haar bezig is en kan alleen aanvallen
Reactie Fatima helemaal goed
Te weinig zendtijd vanwege alle Diederik/Anouk & Fabiënne/Valentijne gedoe. Die krijgen sowieso veel te veel tijd.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:48 schreef freaky40 het volgende:
Ik snap niets van Ricardo, is dat iemand die achter gelaten is? Maakt 0,0 TV dus zal er volgende cyclus wel uitvliegen of krijgt een fikse uitbrander dat als hij volgende cyclus niet presteert er alsnog uit vliegt!
Laatste 3 uitzendingen zijn nu ook een paar minuten korter 54-57 naar 49-50 minuten , en geen Zaterdag uitzending.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Te weinig zendtijd vanwege alle Diederik/Anouk & Fabiënne/Valentijne gedoe. Die krijgen sowieso veel te veel tijd.
Denk ik ook niet net zoals Simone, ik denk dat alle aandacht wat te veel op een paar personen is gericht. Ricardo heeft al laten zien dat hij zijn mond niet laat snoeren. Die blijft wel.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Te weinig zendtijd vanwege alle Diederik/Anouk & Fabiënne/Valentijne gedoe. Die krijgen sowieso veel te veel tijd.
Ik verwacht niet dat Ricardo snel vertrekt, sterker nog, zijn bezoek zal waarschijnlijk niemand minder zijn dan degene die 'm daar ook afgezet heeft: Malgosia, dus die zal FEBO daar nog wel even willen houden. Op z'n minst tot dat bezoek
Inderdaad, ik vind beroepsfigurant Malgosia niet veel aan, maar zoals het nu gaat in die loods vind ik het wel best.quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:01 schreef freaky40 het volgende:
Laat dat bezoek maar snel komen dan, want dit schiet echt niet op.
Die kans zit er wel in, gebleken is dat de zaterdag uitzending goed scoort. Maar ja in het najaar staan er weer een boel nieuwe programma's op de plank. Ze zijn er iig nog niet uit.quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:30 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk toch weer zaterdag afleveringen vanaf eind augustus/begin september als het TV seizoen weer begint. Ondanks dat het korte zaterdagavond intermezzo's waren is het toch wel lekker en helpt het de doordeweekse aflevering om een beetje vaart te houden waardoor zaken een beetje opschieten zoals in de finaleweken.
Vraag me af of ze weten wie Malgosia is. Die heeft immer niet meegedaan aan sex on the beach of meisjes in de junglequote:Op woensdag 22 juli 2026 22:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind beroepsfigurant Malgosia niet veel aan, maar zoals het nu gaat in die loods vind ik het wel best.
Zou me niets verbazen als Fabiënne en Valentijne daarna constant om Ricardo heen hangen voor wat extra bekendheid
Zal toch wel? Misschien van House of Villains, dat zie ik dan weer wel in hun straatje passen.quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Vraag me af of ze weten wie Malgosia is. Die heeft immer niet meegedaan aan sex on the beach of meisjes in de jungle
Daar heb ik een halve aflevering van gezien, mij god wat was dat slecht. Dat is wat "scripted reality" is, een term wat nogal eens misbruikt wordt hier.quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zal toch wel? Misschien van House of Villains, dat zie ik dan weer wel in hun straatje passen.
Dat kwam in elk geval net zo gemaakt over als deze 2![]()
Ik heb nog nooit zo vaak naar iemands keel gekekenquote:Op woensdag 22 juli 2026 23:28 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik kan niet wachten op het belletje naar huis van Fabien, buiten twijfelt iedereen of ze wel als meid geboren is,
Ik vond de dialoogjes bij de opmaaktafel tussen Fabienne en Valentijne toch echt wel scripted reality-waardig. Het lag er duidelijk dik bovenop dat dit gestaged is door de FEBO. Erg nepperig.quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb ik een halve aflevering van gezien, mij god wat was dat slecht. Dat is wat "scripted reality" is, een term wat nogal eens misbruikt wordt hier.
Nee hoor daar is geen script voor nodig zo zijn die dames.quote:Op donderdag 23 juli 2026 00:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vond de dialoogjes bij de opmaaktafel tussen Fabienne en Valentijne toch echt wel scripted reality-waardig. Het lag er duidelijk dik bovenop dat dit gestaged is door de FEBO. Erg nepperig.
Nee joh, kijk naar die benen. Die zet ze altijd gekruist neer bij de uitleg van de opdrachten, heel raarquote:Op woensdag 22 juli 2026 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo vaak naar iemands keel gekeken
Oh dat weet ik niet. Is dat onbewust penis beschermingquote:Op donderdag 23 juli 2026 00:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee joh, kijk naar die benen. Die zet ze altijd gekruist neer bij de uitleg van de opdrachten, heel raar
Dat doen onzekere jongens.
Die heeft ze toch niet (meer), ik vind Valentijne vrouwelijker dan haar. In haar motoriek, bij Valentijne is de medicatie niet goed afgestemd. Die zit te hoog in haar emoties.quote:Op donderdag 23 juli 2026 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet. Is dat onbewust penis bescherming
Het was een grapje.quote:Op donderdag 23 juli 2026 01:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die heeft ze toch niet (meer), ik vind Valentijne vrouwelijker dan haar. In haar motoriek, bij Valentijne is de medicatie niet goed afgestemd. Die zit te hoog in haar emoties.
Je ziet ook niemand gezellig doen met die twee, alle kerels blijven weg bij ze.
Klopt, toen huilde ze vooral veel en hysterisch. Het verschil viel al enorm op toen ze slechts op bezoek kwam bij Casper en de mening van kijkers stond te papegaaien met een attitude alsof ze zichzelf queen van de loods waande.quote:Op donderdag 23 juli 2026 02:35 schreef dbgfan het volgende:
De eerste keer dat ze aan dit programma meedeed was ze volgens mij lang zo erg nog niet als nu. Wat een verschrikking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |