abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221409022
Laat dat bezoek maar snel komen dan, want dit schiet echt niet op.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 22 juli 2026 @ 22:06:18 #77
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221409058
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 21:14 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]

@:puzzie
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221409136
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 21:54 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Te weinig zendtijd vanwege alle Diederik/Anouk & Fabiënne/Valentijne gedoe. Die krijgen sowieso veel te veel tijd.

Laatste 3 uitzendingen zijn nu ook een paar minuten korter 54-57 naar 49-50 minuten , en geen Zaterdag uitzending.

Alsnog langer dan de originele 37-40 minuten en 25 op Zaterdag, maar toch.

De zendtijd die overblijft lijkt er beetje erin gepropt, vandaag al helemaal met een waslijst van puntenopdracht+duels+bezoek+feestje, en er is geen tijd meer voor bijvoorbeeld rustige momenten.

En straks nog BBQ opdracht en een Bezoek, en de "finales" van de 1000 euro battles (dat zijn 19 duels totaal voor die 20k), bovenop de reguliere puntenbattles/mogelijke bloedzuigerbattles en stemmen/finale/afscheid/nieuwe bondjes.

[ Bericht 9% gewijzigd door Aranessa op 22-07-2026 22:38:47 ]
pi_221409185
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 21:54 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Te weinig zendtijd vanwege alle Diederik/Anouk & Fabiënne/Valentijne gedoe. Die krijgen sowieso veel te veel tijd.

Ik verwacht niet dat Ricardo snel vertrekt, sterker nog, zijn bezoek zal waarschijnlijk niemand minder zijn dan degene die 'm daar ook afgezet heeft: Malgosia, dus die zal FEBO daar nog wel even willen houden. Op z'n minst tot dat bezoek :D
Denk ik ook niet net zoals Simone, ik denk dat alle aandacht wat te veel op een paar personen is gericht. Ricardo heeft al laten zien dat hij zijn mond niet laat snoeren. Die blijft wel.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221409190
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 22:01 schreef freaky40 het volgende:
Laat dat bezoek maar snel komen dan, want dit schiet echt niet op.
Inderdaad, ik vind beroepsfigurant Malgosia niet veel aan, maar zoals het nu gaat in die loods vind ik het wel best.

Zou me niets verbazen als Fabiënne en Valentijne daarna constant om Ricardo heen hangen voor wat extra bekendheid :')
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_221409197
Hopelijk toch weer zaterdag afleveringen vanaf eind augustus/begin september als het TV seizoen weer begint. Ondanks dat het korte zaterdagavond intermezzo's waren is het toch wel lekker en helpt het de doordeweekse aflevering om een beetje vaart te houden waardoor zaken een beetje opschieten zoals in de finaleweken.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221409237
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 22:30 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk toch weer zaterdag afleveringen vanaf eind augustus/begin september als het TV seizoen weer begint. Ondanks dat het korte zaterdagavond intermezzo's waren is het toch wel lekker en helpt het de doordeweekse aflevering om een beetje vaart te houden waardoor zaken een beetje opschieten zoals in de finaleweken.
Die kans zit er wel in, gebleken is dat de zaterdag uitzending goed scoort. Maar ja in het najaar staan er weer een boel nieuwe programma's op de plank. Ze zijn er iig nog niet uit.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221409245
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 22:29 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Inderdaad, ik vind beroepsfigurant Malgosia niet veel aan, maar zoals het nu gaat in die loods vind ik het wel best.

Zou me niets verbazen als Fabiënne en Valentijne daarna constant om Ricardo heen hangen voor wat extra bekendheid :')
Vraag me af of ze weten wie Malgosia is. Die heeft immer niet meegedaan aan sex on the beach of meisjes in de jungle
pi_221409271
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 22:40 schreef Soury het volgende:

[..]
Vraag me af of ze weten wie Malgosia is. Die heeft immer niet meegedaan aan sex on the beach of meisjes in de jungle
Zal toch wel? Misschien van House of Villains, dat zie ik dan weer wel in hun straatje passen.

Dat kwam in elk geval net zo gemaakt over als deze 2 :')
pi_221409285
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 22:47 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Zal toch wel? Misschien van House of Villains, dat zie ik dan weer wel in hun straatje passen.

Dat kwam in elk geval net zo gemaakt over als deze 2 :')
Daar heb ik een halve aflevering van gezien, mij god wat was dat slecht. Dat is wat "scripted reality" is, een term wat nogal eens misbruikt wordt hier.
pi_221409416
Ik kan niet wachten op het belletje naar huis van Fabien, buiten twijfelt iedereen of ze wel als meid geboren is, _O-
pi_221409463
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 23:28 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik kan niet wachten op het belletje naar huis van Fabien, buiten twijfelt iedereen of ze wel als meid geboren is, _O-
Ik heb nog nooit zo vaak naar iemands keel gekeken :')
pi_221409559
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juli 2026 22:50 schreef Soury het volgende:

[..]
Daar heb ik een halve aflevering van gezien, mij god wat was dat slecht. Dat is wat "scripted reality" is, een term wat nogal eens misbruikt wordt hier.
Ik vond de dialoogjes bij de opmaaktafel tussen Fabienne en Valentijne toch echt wel scripted reality-waardig. Het lag er duidelijk dik bovenop dat dit gestaged is door de FEBO. Erg nepperig.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221409565
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 00:13 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ik vond de dialoogjes bij de opmaaktafel tussen Fabienne en Valentijne toch echt wel scripted reality-waardig. Het lag er duidelijk dik bovenop dat dit gestaged is door de FEBO. Erg nepperig.
Nee hoor daar is geen script voor nodig zo zijn die dames.
pi_221409608
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 23:41 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik heb nog nooit zo vaak naar iemands keel gekeken :')
Nee joh, kijk naar die benen. Die zet ze altijd gekruist neer bij de uitleg van de opdrachten, heel raar
Dat doen onzekere jongens.
pi_221409612
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2026 00:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nee joh, kijk naar die benen. Die zet ze altijd gekruist neer bij de uitleg van de opdrachten, heel raar
Dat doen onzekere jongens.
Oh dat weet ik niet. Is dat onbewust penis bescherming _O-
pi_221409626
Is Jordy gescheiden of kon zijn vrouw niet?

Pff, die Valentijne is helemaal ontspoord. Perfecte reactie van Fatima. ^O^

Ik zat trouwens te denken; stel Diederik wint op een of andere manier die ton en moet dan naar huis, zal Anouk dan nog blijven of vertrekt ze dan opeens wel? :D
All those angels with their wings glued on.
pi_221409629
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 00:55 schreef Soury het volgende:

[..]
Oh dat weet ik niet. Is dat onbewust penis bescherming _O-
Die heeft ze toch niet (meer), ik vind Valentijne vrouwelijker dan haar. In haar motoriek, bij Valentijne is de medicatie niet goed afgestemd. Die zit te hoog in haar emoties.

Je ziet ook niemand gezellig doen met die twee, alle kerels blijven weg bij ze.
pi_221409632
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 01:11 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Die heeft ze toch niet (meer), ik vind Valentijne vrouwelijker dan haar. In haar motoriek, bij Valentijne is de medicatie niet goed afgestemd. Die zit te hoog in haar emoties.

Je ziet ook niemand gezellig doen met die twee, alle kerels blijven weg bij ze.
Het was een grapje.
pi_221409700
Ik ben vast de enige hier, maar ik vond dat gesprekje tussen Fabiënne en Valentijne laatst, over sex op de achterbank, echt top humor. Zeker omdat Wesley er naast zat die niet wist waar hij moest kijken. Het is jammer dat ze elkaar versterken in hun afkeer van sommige mensen. Toch zie ik ze op hun manier ook lief zijn voor anderen. Nu ja, mij storen ze niet. Ik zou ze in de loods, net als Fatima deed, met een korreltje zout nemen.
pi_221409707
Na het voorstukje van morgen te hebben gezien begrijp ik nu ook helemaal waarom Casper bijna de loods uit wilde lopen toen bleek dat zijn zus weer terug kwam. Wat een verschrikkelijk kind. En ook dat steeds na elke ruzie naar Fabienne te lopen om alles in haar voordeel uit te leggen. De eerste keer dat ze aan dit programma meedeed was ze volgens mij lang zo erg nog niet als nu. Wat een verschrikking.

En net nu ik Anouk wat meer begon te waarderen, heeft ze in de aflevering van vandaag de achterlijkste actie ooit. Ze flipt uit de pan omdat Diederik een slokje wijn aannam van Joshlyn. Wow. Als Diederik Anouk's echte vriendje was, was de reactie al vrij gestoord, maar Diederik is gewoon een goede vriend toch? Dan is het nog vele malen gestoorder.

Door de vele spellen is er wel vrij weinig tijd om nog wat onderlinge strubbelingen te laten zien. Spellen zijn wel leuk, met het is nu een beetje een overkill. Een klein beetje minder mag dus wel.
pi_221410246
Ik vind alle negatieve aandacht echt veel teveel op Anouk liggen maar is het niet zo dat die Diederik een meid die al een relatie heeft met rust moet laten? Hij is mede schuldig en vaak wordt dat vergeten. :?
Die venijnige wijven verstieren het hele programma. Af en toe een botsing is leuk om naar te kijken maar dit is een dagelijks terugkerend gedrag en gaat vreselijk irriteren. :(
Sayf alwéér niet geslaagd terwijl hij toch met regelmaat beweert dat hij ALLES kan. En dan steeds maar zeggen volgende keer beter, maar die volgende keer komt er gewoon niet. _O-
Can raakte steeds een ander blok aan waar hij niet mee doorging, volgens mij mag dat helemaal niet toch? :? Eenmaal blok aangeraakt dan met hetzelfde blok doorgaan. :Y
Valt mij op dat als Dominique weer gaat janken en er iemand komt om haar te troosten of in ieder geval voor haar op wil komen, ze deze dan gaat afsnauwen. Ik zou dan nooit meer voor zo iemand op gaan komen hoor. :N
Broer en zus eindelijk ruzie met elkaar. Vind het al opmerkelijk dat Casper zijn zus nog nooit heeft aangesproken op haar asociale gedrag. Zou zij zich thuis dan ook altijd zo gedragen? Dat mens komt kennelijk erg veel aandacht te kort óf slikt de verkeerde hormonen. :{w
pi_221411256
Sayf 'voelt' het dat hij sommige opdrachten moet doen, en krijgt ze dan ook, maar elke keer faalt hij. Gelukkig hebben Diederik en Anouk dat ook in de smiezen dus die gaat geen opdracht meer doen deze cyclus als ze slim zijn.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221411342
De kijkcijfers van vorige week donderdag:

Kijkdichtheid: 4,0 Kijkcijfer: 665.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 8

Still going strong dus op het oude tijdstip van 21.00 uur. Benieuwd hoe de uitgesteld kijken cijfers volgende week zijn want ook gisteren werd er 'maar' door 439.000 kijkers gekeken. Terwijl dat er toch lineair altijd zo'n 500.000 en meer waren om 21.00 uur.

Dag Top 25 nr. 17, ook lager dan voorheen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221411819
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 02:35 schreef dbgfan het volgende:
De eerste keer dat ze aan dit programma meedeed was ze volgens mij lang zo erg nog niet als nu. Wat een verschrikking.
Klopt, toen huilde ze vooral veel en hysterisch. Het verschil viel al enorm op toen ze slechts op bezoek kwam bij Casper en de mening van kijkers stond te papegaaien met een attitude alsof ze zichzelf queen van de loods waande.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')