abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 juli 2026 @ 21:11:30 #276
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221415974
Jup.. De Vuilentijne gaat de Fabieblabla aanpakken.. dat is echt wanhoop _O-
pi_221415981
Jaja het gaat gebeuren de 2 bitches kunnen elkaar nu al niet meer luchten. Yeahhh
pi_221415996
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 21:11 schreef 5thencounter het volgende:
Jup.. De Vuilentijne gaat de Fabieblabla aanpakken.. dat is echt wanhoop _O-
Durft ze niet. Alleen maar naar anderen voor support.
pi_221416005
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 21:09 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Jup, van de Jumbo sterwaardige gerechten maken is heel goed te doen _O-
Waarom niet het is een supermarkt je moet de juisten dingen kopen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221416009
We hebben het hier gezegd.

Doei tent. :W _O- _O- _O-
pi_221416020
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 21:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
We hebben het hier gezegd. [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]

Doei tent. :W _O- _O- _O-
Haha nu moet Valentijne bij andere snel slijmen. :D
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221416030
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 21:13 schreef Soury het volgende:

[..]
Haha nu moet Valentijne bij andere snel slijmen. :D
En dan hopen dat het bij die blauwe terecht komt.

pi_221416049
Ik hoop op een beste catfight en dan 2 gele kaarten voor de bloedzuigers. ~O>
pi_221416056
Wat ben ik gemeen. :@
  donderdag 23 juli 2026 @ 21:17:25 #285
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221416059
De Kliphangert.. Valentijne heeft al problemen met haar vrindinnetje Fabiblabla .. die is het ValeGejengel blijkbaar ook zat :P

Of Kamer 5 heeft eindelijk ingegrepen in het GoudenKooiGedrag

donderdag 23 juli 2026 @ 21:19:10 #286
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221416076
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 21:13 schreef Soury het volgende:

[..]
Waarom niet het is een supermarkt je moet de juisten dingen kopen.
Ja De Jumbo Foodmarkt is wel top.. mijn favoriete( dure) winkel :P
pi_221416108
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 21:17 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert.. Valentijne heeft al problemen met haar vrindinnetje Fabiblabla .. die is het ValeGejengel blijkbaar ook zat :P

Of Kamer 5 heeft eindelijk ingegrepen in het GoudenKooiGedrag

[ afbeelding ]
Ik reken op een deceptie
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  donderdag 23 juli 2026 @ 21:22:47 #288
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221416124
quote:
99s.gif Op donderdag 23 juli 2026 21:21 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ik reken op een deceptie
De Nachtkaars .. ja dat is wel traditioneel bij de "Tot Morgens" _O-
pi_221416152
Niet handig van Casper, al kan me 100% voorstellen dat het domme gedoe van die doos 'm het bloed onder de nagels uit trekt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_221416316
Fabiënne over Fatima: "Iedereen die aandacht geeft, daar hapt ze". Eh, misschien omdat Fatima gewoon oprecht geïnteresseerd is in anderen? Vast hogere wiskunde voor Fabiënne.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_221417054
Nou dat was natuurlijk weer een partijdige jury dingetje om het de Haaien te gunnen de 'soundmix Grease-opdracht' te winnen. De Gieren mochten het natuurlijk niet worden anders zouden de Meangirls gaan steigeren van woede. Valentijne werd evengoed al woestboos op haar broer dus dat was een ware broer/zus fittie waarin veel werd gescholden en gesmeten met stoelen. Afijn, de Vossen dik in de min getrapt want gele kaart en 100 punten aftrek. Maar die komen natuurlijk weer terug in de game. Blijkbaar mag er geen bondje de KO's missen, terwijl ze zelf bij de FEBO deze plottwist hebben bedacht. Pakt nog steeds niet goed uit, maar we gaan het zien.
Can en Fatima zijn een beetje de buitenbeentjes van de loods dus moest er iets bedacht worden; ze vinden elkaar leuk! Nou, dat zie ik totaal anders. Can is Moslim en Fatima kletst gewoon vriendelijk mee. Zie daar totaal geen aantrekkingskracht tussen die 2, maar die Milan vind het nog leuker dan de 2 in kwestie zelf. Wie nog steeds geen verhaallijntje heeft is Ricardo. Volgens mij gewoon een FEBO oempaloempa incognito. Heeft geen tekst, geen mening helemaal nietsss.
De barbeque jureerbaare opdracht wordt weer wat. Je zag die Fabienne weer gluren van een afstandje naar de Gieren. Voert dus blijkbaar wat in haar schild of wil drama meemaken. Achterlijk kind. Gelukkig blijken de meangirls hun langste tijd gehad hebben als duo. Morgen flinke bloedbonje tussen beiden. Waar dat dan weer vandaan komt...
Allemaal cabaretteketet!
pi_221417287
De grease battle was echt slecht, met uitzondering van de haaien. Dus zeer terecht dat die wonnen. Gelukkig werd er eerlijk gejureerd. Het bezoek van Valentijne probeerde haar er toch even subtiel op te wijzen dat ze misschien soms even een beetje rustig aan moet doen. De gele kaart van Casper vond ik wel zwaar gestraft, maar ja. Blijkbaar is het iedere keer als je met die ziekte scheldt een gele kaart. Dus wel consequent. Verder weer een best wel saaie aflevering. Helemaal door die BBQ battle. Hopelijk verandert dat snel.
De regie vindt het blijkbaar leuk dat bondjes in de min komen, anders hadden ze de -50 punten voor de 4e plek niet bedacht. Dat mogen ze van mij weer terug op 0 zetten.
pi_221417290
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 20:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
Casper in de sauna het K woord gebruiken, is dit geen :G
Volgens mij zei hij het K woord buiten tegen Valentijne, vlak voordat hij met die stoel gooide.

Ik heb het even terug gekeken en toen Valentijne wegliep en vlak voor hij met die stoel smeet, zei Casper 'kanker op joh'. Hij zei meteen daarna ook tegen de tweeling dat dat waarschijnlijk een gele kaart zal worden. Ik vind dat echt wel zwaar bestraft, maar goed.

[ Bericht 9% gewijzigd door dbgfan op 24-07-2026 02:45:41 ]
pi_221418129
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 20:06 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Wel een beetje het thema deze cyclus:

Eerder in De Bondgenoten:

Valentijne maakt ruzie met Anouk, Valentijne maakt ruzie met Diederik, Valentijne maakt ruzie met Dominique, Valentijne maakt ruzie met Sayf, Valentijne maakt ruzie met Nyssa, Valentijne maakt ruzie met Casper, Valentijne maakt ruzie met Joshlyn, Valentijne maakt ruzie met Jordy, Valentijne maakt ruzie met Roma, Valentijne maakt ruzie met Delano, Valentijne maakt ruzie met Julia, Valentijne maakt ruzie met Fatima, Valentijne maakt ruzie met Mila, Valentijne maakt ruzie met Ricardo, Valentijne maakt ruzie met Wesley, Valentijne maakt ruzie met Simone, Valentijne maakt ruzie met Can, Valentijne maakt ruzie met Milan, Valentijne maakt ruzie met Fabienne.

:P
Kortom, met iedereen dus. ;)
pi_221418138
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 20:12 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Geen idee wát voor touwtje :{
Gewoon het koordje of rafeltje van dat shortje joh. :{w
pi_221418287
Dit is dus precies wat we al voorzien hadden, de 2 bitches die gaan botsen. Waar het precies over gaat is nog onduidelijk maar ben benieuwd.
Bezoek hield zich duidelijk in want als moeder wil je toch niet zulk gedrag van je kind zien? Ook schandalig dat die moeder opeens bedacht nog een ander kind te hebben. Komt dáár dat korte lontje van Casper vandaan, dat hij altijd 2de viool speelt in het gezin?
De tweeling hangt me de strot uit en zoeken ook overal weer de discussie op.
Zou leuk zijn voor Fatima als die ook een serieuze vriendschap vindt daar. En Can is op zich wel een aardige gozer lijkt mij. Zal wel weer uitgemolken worden want daar heb je dan meteen een relatie met elkaar.
Julia deed het erg leuk bij de battle en terecht gewonnen.
Fijn voor ons grote kind dat ze even stil kon staan bij de dood van haar jongere broer. Alleen hoe het in beeld werd gebracht vond ik minder serieus. Dat uitpersen van tranen ook een beetje genant.
pi_221418422
De kijkcijfers van vorige week vrijdag:

Kijkdichtheid: 3,6 Kijkcijfer: 600.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 6

Mooie week afsluiting en de laatste doordeweekse aflevering om 21.00 uur. Toch ietsje ingeleverd ten opzichten van de vorige dagen maar dat zal de altijd lastige vrijdag dip wel zijn.
Gisterenavond keken er 483.000 kijkers lineair, behoorlijk steady de hele week dus al.

Dag Top 25 nr. 15
Allemaal cabaretteketet!
pi_221418772
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 10:40 schreef Chea49 het volgende:
Dit is dus precies wat we al voorzien hadden, de 2 bitches die gaan botsen. Waar het precies over gaat is nog onduidelijk maar ben benieuwd.
Bezoek hield zich duidelijk in want als moeder wil je toch niet zulk gedrag van je kind zien? Ook schandalig dat die moeder opeens bedacht nog een ander kind te hebben. Komt dáár dat korte lontje van Casper vandaan, dat hij altijd 2de viool speelt in het gezin?
De tweeling hangt me de strot uit en zoeken ook overal weer de discussie op.
Zou leuk zijn voor Fatima als die ook een serieuze vriendschap vindt daar. En Can is op zich wel een aardige gozer lijkt mij. Zal wel weer uitgemolken worden want daar heb je dan meteen een relatie met elkaar.
Julia deed het erg leuk bij de battle en terecht gewonnen.
Fijn voor ons grote kind dat ze even stil kon staan bij de dood van haar jongere broer. Alleen hoe het in beeld werd gebracht vond ik minder serieus. Dat uitpersen van tranen ook een beetje genant.
Ik denk ook dat Valentijne alle energie op heeft geslurpt in dat gezin en Casper zichzelf wat moest redden.
pi_221418792
Kom op zeg, die moeder maakte een grapje. Nu is Casper ineens het achtergestelde kind, wat een onzin :')
pi_221420147
Dat je als moeder aan je zoon zegt dat ze geen seks meer op tv van hem wil zien, dat begrijp ik, maar om dan de naam van een medebewoner te noemen, vind ik niet netjes. Zegt veel over moeder.
if it's meant to be, it will be
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')