Je bent wel een enorme cuck als je als allochtoon bij FvD gaat zitten.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 07:55 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Slimme zet wel. Ik verwacht een hoop leuke fillempies hoe iemand met zo'n achternaam 'natuurlijk' op zijn minst bij D66 zou moeten zitten of liefst nog linkser. En uiteraard wordt dit gezegd door blanke witte mensen.
heel veel allochtonen die nu hier zijn die zijn fel tegen nog meer migratie en voor woonruimtequote:Op donderdag 20 augustus 2026 08:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je bent wel een enorme cuck als je als allochtoon bij FvD gaat zitten.
Ze hadden Ramamamodoedpedkin ook nog als libertariër. Prachtige borrels bij de LP mee gehad, maar zo loco als een deur.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 08:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vrij van staatsbemoeienis én verrassend vrij van de werkelijkheid.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:05 schreef nostra het volgende:
[..]
Ze hadden Ramamamodoedpedkin ook nog als libertariër. Prachtige borrels bij de LP mee gehad, maar zo loco als een deur.
YernazGod, twintigstejaars politicologie nu denk ik. Die werd achter zijn rug om altijd belachelijk gemaakt volgens Henkie Otten. Volgens mij probeert hij tegenwoordig zijn geluk in de marge als politiek analist en wil dat allemaal nog niet zo vlotten. Lijkt zijn toon ook wat te hebben gematigd en het shockeren voorbij te zijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:05 schreef nostra het volgende:
[..]
Ze hadden Ramamamodoedpedkin ook nog als libertariër. Prachtige borrels bij de LP mee gehad, maar zo loco als een deur.
Dan nog ben je als allochtoon beter op je plek bij JA21 of waarschijnlijk zelfs PVV.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
heel veel allochtonen die nu hier zijn die zijn fel tegen nog meer migratie en voor woonruimte
Nee, dat is het al decennialang, met pieken en dalen.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 05:55 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Wat me dan opvalt aan al deze 'rechtse' partijen is dat men campagne voert met CDA/linkse uitgangspunten. Sociale zekerheid, boeren, goedkope woningbouw, eigen risico in de zorg afschaffen.
Traditionele rechtse onderwerpen zoals een kleine overheid (nee, nee de overheid moet zorgen voor vanalles inclusief ik weet niet hoeveel nieuwe woningen), lager minimum loon, sociale zekerheid meer richting private verzekeringen doen het dan toch in een keer wat minder....
Of is tegenwoordig 'alle buitenlanders eruit, en geen asielzoeker er meer in' al rechts beleid ?
inderdaad veel punten van links en rechts raakt men elkaarquote:Op donderdag 20 augustus 2026 05:55 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Wat me dan opvalt aan al deze 'rechtse' partijen is dat men campagne voert met CDA/linkse uitgangspunten. Sociale zekerheid, boeren, goedkope woningbouw, eigen risico in de zorg afschaffen.
Traditionele rechtse onderwerpen zoals een kleine overheid (nee, nee de overheid moet zorgen voor vanalles inclusief ik weet niet hoeveel nieuwe woningen), lager minimum loon, sociale zekerheid meer richting private verzekeringen doen het dan toch in een keer wat minder....
Of is tegenwoordig 'alle buitenlanders eruit, en geen asielzoeker er meer in' al rechts beleid ?
Pijnlijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 23:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het lijkt daar minder te gaan om het bereiken van een gezamenlijk doel dan om de eigen glorie.
Moet wel even de uitspraak oefenen.quote:
Juist veel allochtonen zijn conservatief en klassiek ingesteld.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 08:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik heb een Turkse patatboer om de hoek die fanatiek PVV-stemmer is.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 10:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Juist veel allochtonen zijn conservatief en zijn klassiek ingesteld.
Wat jij trouwens zegt is fundamenteel bezien behoorlijk xenofoob, ook al zal dat niet jouw intentie zijn.
dat dusquote:Op donderdag 20 augustus 2026 10:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Juist veel allochtonen zijn conservatief en klassiek ingesteld.
Wat jij trouwens zegt is fundamenteel bezien behoorlijk xenofoob, ook al zal dat niet jouw intentie zijn.
Er zijn ook veel buitenlanders die de samenleving verpesten. Veel migranten hebben veel hulp nodig, passen zich moeilijk aan, en leveren economisch niets op. Niet zelden komt daar ook nog veel criminaliteit om de hoek kijken.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 10:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik heb een Turkse patatboer om de hoek die fanatiek PVV-stemmer is.
Die staat me dan terwijl ik op de patat wacht uit te leggen hoe buitenlanders de Nederlandse samenleving verpesten.
Het is altijd nogal arbitrair. Maar partijen die rechts zijn op migratie, maar links op economie hebben we toch altijd als rechts gezien.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 05:55 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
een gezamenlijk doel zoalsquote:Op woensdag 19 augustus 2026 23:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het lijkt daar minder te gaan om het bereiken van een gezamenlijk doel dan om de eigen glorie.
Sommige migratiegroepen kennen inderdaad een lage arbeidsparticipatie en kunnen per saldo een aanzienlijke belasting voor de publieke middelen vormen.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 10:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er zijn ook veel buitenlanders die de samenleving verpesten. Veel migranten hebben veel hulp nodig, passen zich moeilijk aan, en leveren economisch niets op. Niet zelden komt daar ook nog veel criminaliteit om de hoek kijken.
Generaliseren is nooit goed. Maar je moet ook weer geen aversie hebben voor je onderbuik. Ik woon relatief dichtbij een opvangcentrum voor Syrische asielzoekers, en heb er betrekkelijk weinig last van. Maar als je ze ziet, of met ze praat dan merk je wel dat er vaak iets 'mis' mee is. De blik in hun ogen, toch een bepaalde mate van passieve agressie.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 11:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Sommige migratiegroepen kennen inderdaad een lage arbeidsparticipatie en kunnen per saldo een aanzienlijke belasting voor de publieke middelen vormen.
Maar het omgekeerde is evenzeer waar: andere migranten werken juist veel, vullen structurele tekorten op de arbeidsmarkt en dragen via belastingen substantieel bij aan de economie.
Je zou die niet over één kam moeten scheren simpelweg omdat ze uit het buitenland komen of je je ergert aan (of bang bent voor) culturele verschillen. Het maakt van een complexe werkelijkheid een karikatuur.
De relevante vraag is niet óf migratie economisch iets oplevert, want dat doet het. De vraag is: welke migratie, onder welke voorwaarden en met welk selectiebeleid.
Ik ben niet bang voor culturele verschillen of buitenlanders, sterker nog, ik doe niks anders dan de wereld over vliegen voor reizen en het ontmoeten van andere culturen. Maar dat betekent niet dat ik de criminele import van midden Afrika moet appreciëren. Maar dat weet je zelf ook, en je wil mij uit de tent lokken.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 11:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je zou die niet over één kam moeten scheren simpelweg omdat ze uit het buitenland komen of je je ergert aan (of bang bent voor) culturele verschillen. Het maakt van een complexe werkelijkheid een karikatuur.
Mensen met een behoorlijke nare geschiedenis vaak.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 11:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Generaliseren is nooit goed. Maar je moet ook weer geen aversie hebben voor je onderbuik. Ik woon relatief dichtbij een opvangcentrum voor Syrische asielzoekers, en heb er betrekkelijk weinig last van. Maar als je ze ziet, of met ze praat dan merk je wel dat er vaak iets 'mis' mee is. De blik in hun ogen, toch een bepaalde mate van passieve agressie.
Helemaal sporen doet het niet. Maar goed, het zijn wel mensen uiteraard.
Absoluut. Wandelende trauma's. Vraag is: vinden we hun verwerking belangrijker dan onze veiligheid?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 11:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mensen met een behoorlijke nare geschiedenis vaak.
JA21 en zelfs PVV zijn ook conservatief maar die hebben er over het algemeen niet een hele Gobineau-achtige rassenleer bij ingebed.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 10:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Juist veel allochtonen zijn conservatief en klassiek ingesteld.
Al die kwalijke daden doen ook veel autochtonen.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 10:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er zijn ook veel buitenlanders die de samenleving verpesten. Veel migranten hebben veel hulp nodig, passen zich moeilijk aan, en leveren economisch niets op. Niet zelden komt daar ook nog veel criminaliteit om de hoek kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |