Grondoffensief gaat de VS ontzettend verliezen.quote:
Functionerend naar wiens standaard?quote:Op woensdag 22 juli 2026 18:29 schreef sp3c het volgende:
Het ICC is ook nooit bedoelt om mensen uit functionerende rechtsstaten te vervolgen
Ja dat kan maar om nu te stellen dat ze meer slachtoffers gaan hebben dan Iran is een beetje hijgerig.quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:07 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Grondoffensief gaat de VS ontzettend verliezen.
De oprichters?quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:12 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Functionerend naar wiens standaard?
Mocht de VS in deze oorlog niet als winnaar uit de bus komen, dan vermoed ik dat er een paar puppetregimes zullen sneuvelen in de Golfstaten.quote:Op woensdag 22 juli 2026 19:57 schreef -Stranger- het volgende:
[..]
Golfstaten die door oliedampen denken dat ze de VS, waar ze aan het infuus liggen, onder druk kunnen zetten.
Nah, winnen ze wel. Kost ze alleen enorme verliezen.quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:07 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Grondoffensief gaat de VS ontzettend verliezen.
Je kunt je afvragen of het na een grondoffensief in Afghanistan of Irak echt beter op is geworden. Irak is misschien voor Westerse maatstaven 'stabieler' geworden maar ook een ISIS-vijver.quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:37 schreef havanagila het volgende:
[..]
Nah, winnen ze wel. Kost ze alleen enorme verliezen.
Eens.quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen of het na een grondoffensief in Afghanistan of Irak echt beter op is geworden. Irak is misschien voor Westerse maatstaven 'stabieler' geworden maar ook een ISIS-vijver.
Dan kan je wel roepen so much winning maar heb je er vrij weinig aan gehad.
ik heb geen flauw idee wat je probeert te zeggen dus ik hoop gewoon met je meequote:Op woensdag 22 juli 2026 20:34 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Hoop dat ze het bonnetje nog hebben dan. Volgens mij is 'ie stuk.
De Golfstaten zijn altijd puppets geweest: eerst onder de Ottomanen, daarna onder de Britten en nu onder de Amerikanen. Ze kunnen zich geen leven voorstellen zonder onder de vleugels van een grootmacht of rijk te leven. Ten tijde van de Ottomanen en de Britten bestonden deze gebieden uit stamverbanden. Hun geschiedenis als 'moderne' statelijke politieke entiteiten is dan ook relatief recent.quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:36 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Mocht de VS in deze oorlog niet als winnaar uit de bus komen, dan vermoed ik dat er een paar puppetregimes zullen sneuvelen in de Golfstaten.
En nu zitten Turkije en Engeland beide in de NATO.quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:47 schreef Peppert het volgende:
[..]
De Golfstaten zijn altijd puppets geweest: eerst onder de Ottomanen, daarna onder de Britten en nu onder de Amerikanen. Ze kunnen zich geen leven voorstellen zonder onder de vleugels van een grootmacht of rijk te leven. Ten tijde van de Ottomanen en de Britten bestonden deze gebieden uit stamverbanden. Hun geschiedenis als 'moderne' statelijke politieke entiteiten is dan ook relatief recent.
Precies. Maar enigszins pervers is dat natuurlijk wel.quote:Op woensdag 22 juli 2026 18:29 schreef sp3c het volgende:
Het ICC is ook nooit bedoelt om mensen uit functionerende rechtsstaten te vervolgen
Nee, maar het is wel een vazalstaatje van Amerika, Engeland.quote:Op woensdag 22 juli 2026 19:15 schreef Digi2 het volgende:
[..]
De joden komen van origine ook uit het M.O., cultureel en politiek zijn ze niet erg westers.
Gaan de golfstaten dan ook meedoen?quote:Op woensdag 22 juli 2026 19:43 schreef AFA2022 het volgende:
Golfstaten zetten Trump onder druk voor een grondoffensief: Trump urged to consider ground invasion of Iran - Bloomberg.
https://newsukraine.rbc.u(...)n-of-1784714596.html
Je hoeft Amerika niet onder de druk te zetten. Als je Trump maar onder druk zet. En dat is heel makkelijk.quote:Op woensdag 22 juli 2026 19:57 schreef -Stranger- het volgende:
[..]
Golfstaten die door oliedampen denken dat ze de VS, waar ze aan het infuus liggen, onder druk kunnen zetten.
Denk dat het grandioos gaat falen, alleen ligt er aan wat je war goal is.quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:37 schreef havanagila het volgende:
[..]
Nah, winnen ze wel. Kost ze alleen enorme verliezen.
Dat varkentje was ook op een oortje na gevildquote:Op woensdag 22 juli 2026 21:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een teringbende zeg, en het was zo makkelijk te voorkomen.
Ze huisvesten al Amerikaanse bases van waaruit Iran elke dag wordt aangevallen, dus ze doen in principe al mee in de oorlog. Trump had ze wel gevraagd om grondtroepen te leveren voor een grondoffensief, maar ik weet niet of ze dat gaan doen.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Gaan de golfstaten dan ook meedoen?
Wat een teringbende zeg, en het was zo makkelijk te voorkomen.
Iran probeerde vorig jaar ook met man en macht die Israëlische energiecentrale bij Ashdod te treffen.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:28 schreef theunderdog het volgende:
Gaat Amerika Iraanse elektriciteitscentra's bombarderen? en wat gaat dan de reactie van iran zijn?
Hopelijk niet. Maar dat wereldleiders dit soort dreigementen via social media versturen is echt gestoord.
Wat debiele landjes elkaar aandoen zou mij een zorg zijn. Van Amerika verwacht ik hogere standaarden.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iran probeerde vorig jaar ook met man en macht die Israëlische energiecentrale bij Ashdod te treffen.
Dit is racisme.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat debiele landjes elkaar aandoen zou mij een zorg zijn. Van Amerika verwacht ik hogere standaarden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |