Hij verwijdert ook zijn tweets als blijkt dat ie er naast zit. Zo kan ik het ook. 50x roepen, zal er vast 1 of 2 wel goed tussen zitten.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 09:24 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hij legt die andere er ook gewoon naast hoor. Niks is een uitgemaakte zaak, maar dat snap je zelf ook wel natuurlijk. Het kan vriezen het kan dooien.
Tandje minder dan 36 mag wel, maar verder hebben we weinig betere zomers gehadquote:
Schandalig hoe hij omgaat met mede metereologen iddquote:Op vrijdag 24 juli 2026 10:32 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit het gemiddelde laten zien. En als hij een pluim laat zien haalt hij bewust de regio weg om maar de meest extreme te kunnen gebruiken.
Hij voorspelde ook dat het vandaag 38 graden zou zijn. En iedere winter is er gegarandeerd een Elfstedentocht volgens hem.
Om nog maar te zwijgen over hoe hij omgaat met zijn collega-meteorologen.
Ik vraag me wel eens af wat hij allemaal vertelt bij zijn weerprimeurlijn.
Voor de heldere uiteenzettingen/uitleggen, vooruitzichten, weetjes, statistieken, feiten en leerzame dingen ben ik altijd wel fan van Johann (de Alpen weerman) en Jan Visser.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 11:27 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Schandalig hoe hij omgaat met mede metereologen idd
GFS is de weg kwijt en overschat hitte nogal.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 11:11 schreef Frutsel het volgende:
Bijzonder dat die modellen op sommige dagen soms 10 graden verschillen
[ afbeelding ]
Zoals uitgelegd door Johann:quote:Op vrijdag 24 juli 2026 11:43 schreef DemonRage het volgende:
[..]
GFS is de weg kwijt en overschat hitte nogal.
Dat zijn idd kundige mensen.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 11:36 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Voor de heldere uiteenzettingen/uitleggen, vooruitzichten, weetjes, statistieken, feiten en leerzame dingen ben ik altijd wel fan van Johann (de Alpen weerman) en Jan Visser.
We gaan dit meemaken...dit wordt de ultiem verzengende kneiterreeks. Massapaniek! Noodjournaals! Crisismodi! Recesonderbrekingen en record-dikke meloenen!!!quote:
Mensen vergeten blijkbaar dat het modellen zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 11:43 schreef DemonRage het volgende:
[..]
GFS is de weg kwijt en overschat hitte nogal.
Wij moeten langzamerhand maar eens gaan nadenken over beveiliging van ons personeel en onze firmaquote:Op vrijdag 24 juli 2026 13:41 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
We gaan dit meemaken...dit wordt de ultiem verzengende kneiterreeks. Massapaniek! Noodjournaals! Crisismodi! Recesonderbrekingen en record-dikke meloenen!!!
Zoals Frits Pril ooit zei: "Alles Plat!"
Mont Thabor is wel mooi in deze tijd van het jaar.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 14:03 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik ga een weekje kamperen op 3000 meter hoogte denk ik
Whut! Noord Frankrijk ook bizar warm.quote:
Die ook gewoon gfs gebruikt in combinatie met ec en harmonie.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 14:51 schreef Scjvb het volgende:
Buienradar (14 daagse) lijkt stukken betrouwbaarder en aannemelijker te zijn dan veel andere modellen.
https://www.buienradar.nl/weer/de-bilt/nl/2757783/14daagse
GFS komt momenteel het minst geloofwaardig over met z'n absurd hoge temperaturen. Te gek voor woorden!
quote:De Buienradar-app gebruikt bijvoorbeeld een combinatie van het GFS- en het Harmonie-model om de neerslagverwachting voor de komende 3 uur te berekenen. Voor de verwachtingen per uur per plaats wordt een ander weermodel gebruikt. Het verschilt ook van weer-app tot weer-app.
https://www.buienradar.nl(...)e-verschillen-c0d37a
Eens.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:48 schreef Pvt.Webster het volgende:
GFS kun je hoogstens gebruiken voor een trend. In dit geval dat het waarschijnlijk dus wel weer warmer gaat worden. EC ondersteunt dat.
Maar dat model komt voor NL in het zuiden met 46 graden. Kan verder de prullenbak in dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |