Das niet veel dusquote:Op maandag 27 juli 2026 10:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier gister ook enkel buitjes met 3 druppels.
Vanochtend wel een paar minuten flinke buien gehad. Dat had dan wel een uur mogen duren.
Hij gaf het wel toe dat het niet uit zou komen, wel op een vage manier maar tochquote:Op maandag 27 juli 2026 10:45 schreef Dutch_view het volgende:
Volgens mij valt het met de aangekondigde hitte van 40+ graden allemaal erg mee.
Woensdag op zijn heetst, donderdag gelukkig al wat minder en daarna gaan we langzaam weer naar beneden.
Marc Putto oreerde eergister op FB dat de door hem op 23 juli aangekondigde extreme hitte voor de eerste week van augustus werd bevestigd door GFS. Als in, zie je wel ik krijg gelijk !!1!!1
Nu komt GFS daar weer van terug, en wat zie je, aansteller Marc schakelt de reacties uit op FB![]()
Nu hij voor de temperaturen overdag moet afdruipen, heeft meneer Putto zich dan maar gestort op de nachttemperaturenquote:Op maandag 27 juli 2026 16:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hij gaf het wel toe dat het niet uit zou komen, wel op een vage manier maar tochik ga altijd stuk om die kerel
GFS is al heel lang dronken en dient niet serieus genomen te worden.quote:Op maandag 27 juli 2026 17:22 schreef kilon het volgende:
Wel bijzonder dat zelfs op de korte termijn van aanstaande woensdag GSF nog veel hoger zit dan ECMWF in regio Midden.
En dat voor volgende week het nu weer de beurt is aan ECMWF om hoger te gaan zitten blijkbaar, maar dat is nog ver genoeg weg dat het niet veel zinnigs zegt.
Ik dacht dat het op korte termijn dichter bij het realisme zou komen. Ach ja, prima. Beter 31 dan 35 graden.quote:Op maandag 27 juli 2026 17:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
GFS is al heel lang dronken en dient niet serieus genomen te worden.
Als het dauwpunt maar laag is.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:04 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een paniek overal zeg. Woensdag 1 dag heel warm en verder gewoon zomerweer.
Heeft Trump met de botte bijl op budgetten lopen inhakken of waarom presteert dat model zo belachelijk slecht de laatste tijd?quote:Op maandag 27 juli 2026 17:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
GFS is al heel lang dronken en dient niet serieus genomen te worden.
Vandaag was heerlijkquote:Op maandag 27 juli 2026 18:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als het dauwpunt maar laag is.
Vandaag echt 1000x beter dan gisteren.
Ik lees het gewoon nietquote:Op maandag 27 juli 2026 18:04 schreef bloodymary1 het volgende:
Hahaha geweldig! Ah ja hij is er gelukkig mee denk ik danquote:Op maandag 27 juli 2026 17:20 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Nu hij voor de temperaturen overdag moet afdruipen, heeft meneer Putto zich dan maar gestort op de nachttemperaturen![]()
Zijn "voorspelling" : van woensdag op donderdag, in het holst van de nacht, nog 28 tot 30 graaien
Meneer is altijd lekker druk bezig met pijltjes plaatsen in Paint.
[ afbeelding ]
Die man moet eens een enkeltje Death Valley gegeven worden.quote:
Dat is droge hitte. Prima te doen volgens de Nederlanders.quote:Op maandag 27 juli 2026 19:17 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Die man moet eens een enkeltje Death Valley gegeven worden.
Eens kijken of hij 50 graaien dan nog zo leuk vindt
Ik kan niet antwoordenquote:
Geen paniek, toch?quote:Op maandag 27 juli 2026 18:04 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb die man een keer in levende lijve gezien! Komt wel heel dichtbij zo..quote:Op maandag 27 juli 2026 20:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Wat is dat voor een kut autist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |