SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In dit geval hadden ze volgens mij allemaal dezelfde reactie bij het zien van een liggende Skjelmose.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:38 schreef Slobeend het volgende:
We kijken op drie verschillende zenders in dit topic, soms verwarrend
José wees Renaat nog wel even terecht.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:39 schreef Rudicio het volgende:
Ik vind het ergens wel aandoenlijk maar Renaat en José hebben toch echt pilletjes nodig?
Zou gewoon ketnet opzettenquote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik kijk eigenlijk iedere dag naar een andere zender, bepaald geen favoriet gevonden tot nu toe.
De nieuwe menos dusquote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:40 schreef Szura het volgende:
Ayuso is de nieuwe Mas
Wint nooit meer iets
Moet zeggen dat de Fransen er ook bitter weinig van kennen.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik kijk eigenlijk iedere dag naar een andere zender, bepaald geen favoriet gevonden tot nu toe.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Halve minuut nu?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Remco lijkt niet heel ver uit te lopen?
Gaat een 25' pakken op Pogi en een minuut op de rest.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Remco lijkt niet heel ver uit te lopen?
Maar op het vlakke relatief weinig gepakt dan dus.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:44 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Gaat een 25' pakken op Pogi en een minuut op de rest.
Ja, vooral bergop tijd genomen eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar op het vlakke relatief weinig gepakt dan dus.
Muhahahaquote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wordt Pogacar nu nerveus? @:karrel
Die gaat de vraag vandaag opnieuw stellen, nu zonder hem zelf weg te lachen.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wordt Pogacar nu nerveus? @:karrel
Denk dat Lipowitz ook wel teleurstelling voelt.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:47 schreef TAmaru het volgende:
Ik denk dat iedereen behoorlijk tevreden is na deze tijdrit behalve Ayuso. Del Toro heeft ook echt een topprestatie geleverd. Skjelmose echt verrassend.
Dit was sowieso niets voor Ganna.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:48 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Denk dat Lipowitz ook wel teleurstelling voelt.
En Ganna.
Maar wel teleurstellend dat een Cattaneo bijvoorbeeld sneller is.quote:
En zijn eigen teamgenoot.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar wel teleurstellend dat een Cattaneo bijvoorbeeld sneller is.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar wel teleurstellend dat een Cattaneo bijvoorbeeld sneller is.
Die sluipt elke etappe geruisloos mee.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:51 schreef Slobeend het volgende:
Extreem grijze muis Voisard nu in de top 10.
Ruben de Scheefpoeper vindt hier wat van.quote:
Met nog drie zware bergetappes te gaan kan de nummer 10 straks zomaar op een uur eindigen.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:51 schreef Slobeend het volgende:
Extreem grijze muis Voisard nu in de top 10.
Met nog zoveel klimwerk zijn de posities van Evenepoel. Del Toro en Seixas ook nog geen zekerheidjes wat mij betreft. Daar zit nog wel instortgevaarquote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:53 schreef kilon het volgende:
De strijd om plek 3 wordt nog eventjes leuk.
Verder aardig dat Ayuso en Skjelmose dichter bij elkaar zitten nu en Martinez en Pidcock kunnen nog stuivertje wisselen.
De rest ligt wel in zijn plooi.
Is alweer over een maand he. Als er echt breuken zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:54 schreef Marcoss het volgende:
Heeft RB wel een fatsoenlijke kopman voor de Vuelta zo
Altijd met twee woorden spreken, maar Evenepoel lijkt me uitstekend in de 3e week te zijn door geen Dauphiné te hebben gereden.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Met nog zoveel klimwerk zijn de posities van Evenepoel. Del Toro en Seixas ook nog geen zekerheidjes wat mij betreft. Daar zit nog wel instortgevaar
Hij heeft nu echt niemand meer over om te knechten, bij Lipo was die kans nog (licht) aanwezig komende dagenquote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:48 schreef The_Undertone het volgende:
Is Remco nu het gelukkigst met zijn overwinning of de val van Flipowitz
Tuckwell.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:54 schreef Marcoss het volgende:
Heeft RB wel een fatsoenlijke kopman voor de Vuelta zo
Ruim, die was 42:01.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Is Pascal Eenkhoorn (39:59) nog binnen de limiet?
Iedereen op tijd dan? Lipowitz de enige uitvaller?quote:
En Craps DNS.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen op tijd dan? Lipowitz de enige uitvaller?
Met hoe Lipo onderweg was had hij nog prima podiumkansen gehad, die had gewoon de 4e tussentijd he.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij heeft nu echt niemand meer over om te knechten, bij Lipo was die kans nog (licht) aanwezig komende dagen
Vandaar de licht tussen haakjesquote:Op dinsdag 21 juli 2026 18:02 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Met hoe Lipo onderweg was had hij nog prima podiumkansen gehad, die had gewoon de 4e tussentijd he.
Dan gaat hij echt niet knechten.
Achter Tarling dan, denk ik? Of gingen ze daar nog harder dan bij?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:59 schreef wimderon het volgende:
Lipowitz had ook de tweede tijd tussen punt 2 en 3. Heeft daar ook al alle risico's genomen dunkt me.
Veel sneller. Tarling was allang een naam uit het verleden voordat de top 8 begon.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 18:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Achter Tarling dan, denk ik? Of gingen ze daar nog harder dan bij?
Het gaat over de tijd tussen punt 2 en 3 he, daar vloog Tarlingquote:Op dinsdag 21 juli 2026 18:11 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Veel sneller. Tarling was allang een naam uit het verleden voordat de top 8 begon.
quote:Op dinsdag 21 juli 2026 18:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Achter Tarling dan, denk ik? Of gingen ze daar nog harder dan bij?
81e en 80e!quote:Op dinsdag 21 juli 2026 18:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waar staat Gee op deze ranking en T3-Finish?
Dan is hij gebrand om zo goed mogelijk te knechten voor Del Toro!quote:Op dinsdag 21 juli 2026 18:18 schreef TAmaru het volgende:
Pogacar niet blij dat Remco sneller was op het klimmetje. Daarna geen risico genomen.
Misschien wel goed dat zijn concurrent eens een paar dagen achtereen wint. Een Pogacar die zint op revanche is meestal imposanter dan een verveelde Pogacar.
quote:Op dinsdag 21 juli 2026 18:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan is hij gebrand om zo goed mogelijk te knechten voor Del Toro!
Klopt, maar de prio bij Pogacar lijkt toch meer om zijn maat Del Toro op het podium en in het wit te krijgen dan zelf nog meer te pakken.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 18:18 schreef TAmaru het volgende:
Pogacar niet blij dat Remco sneller was op het klimmetje. Daarna geen risico genomen.
Misschien wel goed dat zijn concurrent eens een paar dagen achtereen wint. Een Pogacar die zint op revanche is meestal imposanter dan een verveelde Pogacar.
Denk wel dat hij graag wil winnen op Alpe d’Huezquote:Op dinsdag 21 juli 2026 18:27 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Klopt, maar de prio bij Pogacar lijkt toch meer om zijn maat Del Toro op het podium en in het wit te krijgen dan zelf nog meer te pakken.
Ik denk dat het er best in zit dat we die in de bergen dienend gaan zien rijden tot dat veilig iis.Zie ze nog wel samen wat proberen richting Remco.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |