Maar wel teleurstellend dat een Cattaneo bijvoorbeeld sneller is.quote:
En zijn eigen teamgenoot.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar wel teleurstellend dat een Cattaneo bijvoorbeeld sneller is.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar wel teleurstellend dat een Cattaneo bijvoorbeeld sneller is.
Die sluipt elke etappe geruisloos mee.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:51 schreef Slobeend het volgende:
Extreem grijze muis Voisard nu in de top 10.
Ruben de Scheefpoeper vindt hier wat van.quote:
Met nog drie zware bergetappes te gaan kan de nummer 10 straks zomaar op een uur eindigen.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:51 schreef Slobeend het volgende:
Extreem grijze muis Voisard nu in de top 10.
Met nog zoveel klimwerk zijn de posities van Evenepoel. Del Toro en Seixas ook nog geen zekerheidjes wat mij betreft. Daar zit nog wel instortgevaarquote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:53 schreef kilon het volgende:
De strijd om plek 3 wordt nog eventjes leuk.
Verder aardig dat Ayuso en Skjelmose dichter bij elkaar zitten nu en Martinez en Pidcock kunnen nog stuivertje wisselen.
De rest ligt wel in zijn plooi.
Is alweer over een maand he. Als er echt breuken zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:54 schreef Marcoss het volgende:
Heeft RB wel een fatsoenlijke kopman voor de Vuelta zo
Altijd met twee woorden spreken, maar Evenepoel lijkt me uitstekend in de 3e week te zijn door geen Dauphiné te hebben gereden.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Met nog zoveel klimwerk zijn de posities van Evenepoel. Del Toro en Seixas ook nog geen zekerheidjes wat mij betreft. Daar zit nog wel instortgevaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |