SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In dit geval hadden ze volgens mij allemaal dezelfde reactie bij het zien van een liggende Skjelmose.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:38 schreef Slobeend het volgende:
We kijken op drie verschillende zenders in dit topic, soms verwarrend
José wees Renaat nog wel even terecht.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:39 schreef Rudicio het volgende:
Ik vind het ergens wel aandoenlijk maar Renaat en José hebben toch echt pilletjes nodig?
Zou gewoon ketnet opzettenquote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik kijk eigenlijk iedere dag naar een andere zender, bepaald geen favoriet gevonden tot nu toe.
De nieuwe menos dusquote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:40 schreef Szura het volgende:
Ayuso is de nieuwe Mas
Wint nooit meer iets
Moet zeggen dat de Fransen er ook bitter weinig van kennen.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik kijk eigenlijk iedere dag naar een andere zender, bepaald geen favoriet gevonden tot nu toe.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Halve minuut nu?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Remco lijkt niet heel ver uit te lopen?
Gaat een 25' pakken op Pogi en een minuut op de rest.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Remco lijkt niet heel ver uit te lopen?
Maar op het vlakke relatief weinig gepakt dan dus.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:44 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Gaat een 25' pakken op Pogi en een minuut op de rest.
Ja, vooral bergop tijd genomen eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar op het vlakke relatief weinig gepakt dan dus.
Muhahahaquote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wordt Pogacar nu nerveus? @:karrel
Die gaat de vraag vandaag opnieuw stellen, nu zonder hem zelf weg te lachen.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wordt Pogacar nu nerveus? @:karrel
Denk dat Lipowitz ook wel teleurstelling voelt.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:47 schreef TAmaru het volgende:
Ik denk dat iedereen behoorlijk tevreden is na deze tijdrit behalve Ayuso. Del Toro heeft ook echt een topprestatie geleverd. Skjelmose echt verrassend.
Dit was sowieso niets voor Ganna.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:48 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Denk dat Lipowitz ook wel teleurstelling voelt.
En Ganna.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |