SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In dit geval hadden ze volgens mij allemaal dezelfde reactie bij het zien van een liggende Skjelmose.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:38 schreef Slobeend het volgende:
We kijken op drie verschillende zenders in dit topic, soms verwarrend
José wees Renaat nog wel even terecht.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:39 schreef Rudicio het volgende:
Ik vind het ergens wel aandoenlijk maar Renaat en José hebben toch echt pilletjes nodig?
Zou gewoon ketnet opzettenquote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik kijk eigenlijk iedere dag naar een andere zender, bepaald geen favoriet gevonden tot nu toe.
De nieuwe menos dusquote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:40 schreef Szura het volgende:
Ayuso is de nieuwe Mas
Wint nooit meer iets
Moet zeggen dat de Fransen er ook bitter weinig van kennen.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik kijk eigenlijk iedere dag naar een andere zender, bepaald geen favoriet gevonden tot nu toe.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |