quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:06 schreef exode het volgende:
Ah joh, het gaat inmiddels veel verder. Het is blijkbaar een raskat die absoluut de tuin niet uit mag. En oh ja, inderdaad de tuin 'moeten' we ook bijhouden.
20 Appjes kreeg verloofde vannacht van ze![]()
Maar goed, als ze weer thuiskomen is de kat in leven, het huis gesloopt want de kat moet ergens zijn energe kwijt, de tuin zal half dood zijn maar de post ligt op tafel.
Wij gaan echt niet meer doen dan eten geven (1x per dag niet de gewenste 2x per dag), water verversen en dus de zichtbare drollen uit de kattenbak scheppen en die deponeren we in hun groene container.
Meer niet. Dat is ook al geAppt dus ze zoeken het verder maar uit.
Van een noodoplossing 3 daagjes een kat eten geven naar een heel schema voor 10 dagen, die mensen zijn niet goed bij hun hoofd.
Ze weten dat wij een pup krijgen en 2 kinderen hebben en ook daagjes weg zullen gaan (gesplitst vanwege de pup).
Heb de oude bewoners van dat huis geAppt aan wat voor weirdo's ze hun huis hebben verkocht.
Ja een dame in de dop..quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:56 schreef mousemicky het volgende:
O, en gefeliciteerd natuurlijk GM! Jouw oudste wordt al een echte dame
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Ik denk eerder aan die reiki praktijk die ze heeft.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:01 schreef Leandra het volgende:
Wat vaag joh, met haar "voor de belastingen".
Wil ze deze gift aftrekken als zorgkosten voor haar ouders ofzo?
Iets toevoegen, je gelooft het echt he...quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik denk eerder aan die reiki praktijk die ze heeft.![]()
Of ze wil iets toevoegen aan de boeking en of die naar haar zin is.
Ja, in eerste instantie hè! Of alsnog…iets met dat geld.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Iets toevoegen, je gelooft het echt he...
Die wil dat hele bedrag ergens indienen!
Maar het is de zomer, die IB is ver weg.. Die gegevens komen dan nog wel. Zeggen dat je niet wilt betalen zonder is op zijn minst apart.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat zij denkt dat ze het op een of andere manier kan gebruiken bij haar belastingen voor korting. En daarom het hele bedrag wil hebben.
Maar zo werkt dat niet en ze moeten zelfs nog betalen 😂
Ik wilde graag een regenton in de tuin want klimaatverandering, waterbesparing, dit dat. Maar ik heb even over het hoofd gezien dat je dan dus ook met een gieter aan de gang moet. Pokkenwerk ja. En voor de gieter weer vol zit…. Goed klusje om je zen-modus te oefenenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:01 schreef laziness het volgende:
Het wordt idioter en idioter met die buren.
Mijn punt van een irrigatiesysteem is mijn vakantie.
En lekker in error laten gaan, systeem staat toch niet aan![]()
De mijne heeft trouwens een knop manueel en dan kan ik de tuinslang er aan koppelen.
No way dat ik met een gieter aan de slag ging.
Dat er uberhaupt buren zijn die meegaan in al die eisen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
WTF, niet alleen een paar dagen voor hun "raskat" zorgen maar 10 dagen, nadat andere buren er ook al dagenlang voor gezorgd hebben?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:47 schreef exode het volgende:
De overburen blijken dus een irrigatiesysteem voor de tuin te hebben maar die hebben ze uitgezet omdat ze bang zijn voor lekkage. Dat vertelde hun buurman net die tot 5 augustus de kat in leven houdt. Hij kan de sproeier niet gebruiken want dan gaat dat systeem in een error dus hij moet met zijn eigen (!) gieter water geven.
Stapelgek.
Ik hoop voor ze dat het regent vanaf 5 augustus want dan nemen wij het dus over.
De pup gaan we morgenochtend halen FF!
Zo staan wij er ook in hoor. Die kat houden we in leven en laten we niet in zijn eigen drollen leven verder doen we niets. Dat weten ze inmiddels ook.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF, niet alleen een paar dagen voor hun "raskat" zorgen maar 10 dagen, nadat andere buren er ook al dagenlang voor gezorgd hebben?
En dan je irrigatiesysteem uitzetten.
Echt... no way dat ik daar met een gieter aan de gang ging, maar alles bij elkaar opgeteld ging ik daar sowieso niets doen, na deze ene keer dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |