abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221457399
Laatste dagje Winterberg, morgen weer naar huis. Dat is prima. Mooi gebied, genoeg te doen, maar 10 dagen is meer dan voldoende.

Heb wel vaker moeten werken dan de bedoeling, maar deze 2 weken zijn de meest slechts geplande vakantieweken ooit. Ik haal het wel in later in augustus.
Ik wist het toen ik deze weken plande.

Thuis nog de laatste voorbereidingen voor Lizzie (ja we hebben een naam, al spellen de kinderen het als Lizzy) .

Hoe gaat het met de 2 nieuwe hondjes oh oh? Je krijgt zo een grote roedel :)
pi_221457829
Lazi, als hij daardoor overlast veroorzaakt voor het hele dorp dan zou ik hem (anoniem) even tippen bij ITL voor een controle.

En Venco, daar zou ik stiekem ook van genieten idd :) maar hou wel in de gaten dat ze het niet als excuus gebruikt om je volgend jaar weer af te troeven!
pi_221457846
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 12:58 schreef FlyingFish het volgende:
Lazi, als hij daardoor overlast veroorzaakt voor het hele dorp dan zou ik hem (anoniem) even tippen bij ITL voor een controle.

En Venco, daar zou ik stiekem ook van genieten idd :) maar hou wel in de gaten dat ze het niet als excuus gebruikt om je volgend jaar weer af te troeven!
Nee hoor, ze is wel gewoon vrij alleen kan ze niet haar reis maken. :+
En dat heeft uiteindelijk niks met mij te maken.
  woensdag 29 juli 2026 @ 13:21:18 #154
319308 Tink89
To live is to dance
pi_221457968
Ik zou ook gniffelen ja!

Wij zijn weer thuis sinds 22:30 gisteravond. De terugreis duurde met twee lange stops en twee supersnelle plaspauzes toch nog 12,5 uur. We zijn nu gaaaar. Vooral prul, die deed pas bij de Nederlandse grens (en das een kwartier van huis) haar ogen dicht. Wel genoten van onder de vliegtuigen doorrijden bij Düsseldorf in de schemer. Vond ze echt heel tof.

Vandaag staat wassen en ons zwembad ont-algen op de planning. En dan straks de naaimachine aan voor de laatste hand aan m’n castlefest-outfit. Maar nu eerst een dutje…
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_221458392
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 10:27 schreef laziness het volgende:
Ik speel zelf ook graag toerist maar probeer ook niet het hele verkeer op te houden op een onbekende plek. Geen 30 waar je 50 mag. Geen 50 waar je 80 mag. En dat is niet omdat ze de weg zoeken ;)
En passeren en invoegen vraagt bij Duitsers ook 2x zoveel ruimte als bij Nederlanders :?

Mijn dorp heeft 9 straten en 1000 inwoners en het staat soms gewoon helemaal vast bij alle 3 de wegen het dorp uit. Het is echt wel absurd. Zeker omdat het is omdat een mini supermarktje waar de dorpsbewoners niet komen illegaal nog steeds blikjes zonder statiegeld verkoopt die hij in het buitenland opkoopt. Blijkbaar is dat zo enorm aantrekkelijk dat ze van heinde en ver komen.
Het dorp viert twee weken feest denk ik als die gast zou sluiten.

Overigens erken ik direct dat de andere dorpen en steden in de regio grotendeels leven van de Duitsers hoor. Ze mogen prima hier zijn als ze maar een beetje doorrijden ;)
In mijn mini dorpje zit verder echt helemaal niks dus supermarktje weg en ons overslaan zou niet erg zijn.
Serieus :? Je krijgt statiegeld terug, dus waarom zou je daarvoor omrijden? :') Of is het een principekwestie?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_221459020
Das nou karma, Venco :D

Spider-Man is gooooeeeed! O+

Boekte nog een nacht erbij, gewoon omdat dat kan. Geen idee alleen wat we morgen gaan doen.

En Lizzie, mooi uitgekozen exode :)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  woensdag 29 juli 2026 @ 17:05:11 #157
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221459296
Hier heten de nieuwe hondjes Leia en Katia, zo heten ze al en ik vind de namen leuk. Ze luisteren goed.
Lizzie of Lizzy maakt niet uit voor de hond @exode .
Spannend dat ze er bijna is.
En Karma is a bitch Venco!
En ook lekker dat jullie toch nog een mini vakantie hebben!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 29 juli 2026 @ 22:21:57 #158
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_221461373
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 14:28 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Serieus :? Je krijgt statiegeld terug, dus waarom zou je daarvoor omrijden? :') Of is het een principekwestie?
Gemakzucht en goedkoper dan statiegeld vooraf neer leggen.
Blijkbaar zuipen ze veel van die blikjes en hebben ze geen zin die allemaal te bewaren en weer in te leveren.
Duitsland was natuurlijk eerder met statiegeld op blikjes dus het trok mensen hier naartoe en dat gaat met trays tegelijk, de hele auto vol :{w
Ze komen met campers en caravans er achter allemaal hier door het dorpstraatje er voor gewurmd. Ik snap het na drie jaar nog steeds niet :N
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_221461982
Zeker met een dagje weg is het wel makkelijker om de blikjes weg te kunnen gooien ipv in een zakje te moeten bewaren, weer mee te nemen naar huis en hopen dat het niet in je tas drupt. (Ik neem voor dagjes weg alleen flesjes mee die kan je hersluiten). Daarvoor snap ik het wel.

En eigenlijk ook wel voor het gedoe bij het inleveren. Altijd een rij, het plakt.. (inleveren doen wij altijd als we boodschappen bestellen, in zakken met 25 stuks tegelijk, sparen we op, en ook als we een aantal lege kratjes bier hebben. Scheelt echt gedoe/gesjouw.)
Dat is echt de enige reden dat we een paar keer per jaar boodschappen bestellen.
  donderdag 30 juli 2026 @ 00:18:52 #160
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_221462027
In veel landen heb je ook mogelijkheid om statiegeldflesjes of -blikjes bij een prullenbak neer te zetten zodat daklozen deze kunnen verzamelen. Ik ga echt geen blikjes mee naar huis nemen voor die 15 cent. In de Efteling kan/kon je blikjes en flesjes in speciale bakken gooien en daarmee doneren, vond ik ook goed idee.
  donderdag 30 juli 2026 @ 07:55:40 #161
176471 oh-oh
pi_221462443
Ik geef mijn statiegeldflessen hier idd in bulk aan een zigeuner op de parkeerplaats bij de supermarkt
Er hangen alweer twee vuiliszakken in de schuur.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 30 juli 2026 @ 08:59:18 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221462623
Ik zag een paar weken terug iemand heel zorgvuldig alle prullenbakken bij de McD op het parkeerterrein open maken en doorzoeken etc. Toen ben ik snel naar kantoor gereden, op 2min en heb daar mijn zak met zeker 30 blikjes opgehaald en aan hem gegeven. Zijn blik was priceless. ❤

Er anders zit er heel dichtbij een blikjesautomaat waar je hele zakken in 1x in kan kieperen, dus daar rij ik meestal langs. Ideaal! :Y Kun je óf doneren óf als tikkie je statiegeld krijgen
pi_221464719
Mijn man neemt altijd blikjes van werk mee als we een dagje uit gaan. Meestal lever ik ze dan in, die paar. Vooral als ik dan toch even in de winkel moet wezen.
Maar omdat het nu zomer is, hebben we ineens heel de week door blikjes en het komt zó mijn neus uit dat ik ermee gekapt ben ze weg te brengen. :')
Elke week 20 blikjes, doei! :D En ik drink ze amper.
  donderdag 30 juli 2026 @ 15:39:17 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221464946
Bij ons thuis is dat de puberklus, statiegeld en lege flessen en dan mogen zij de opbrengst houden. ;)

Alleen die op kantoor doe ik zelf.
lk drink geen koffie dus in plaats daarvan af en toe een no-sugar monster :@ Zeker als ik ‘s nachts mijn bes uitgeweest ben is dat erg fijn. :+
  donderdag 30 juli 2026 @ 15:43:05 #165
319308 Tink89
To live is to dance
pi_221464971
Ik drink nooit blikjes. Heb een waterfles bij me, een thermos thee en eventueel een fles ranja. Prik en frisdrank is aan mij echt niet besteed…

Het niet wegbrengen vind ik dan wel weer maf. Da’s snel een euro of 3 per week die je in de prullenbak mikt.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 30 juli 2026 @ 15:53:47 #166
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_221465037
Thuis brengen we het wel weg. Maar ik ga niet onderweg of tijdens een uitstapje met lege blikjes of flesjes zeulen.

Thuis is het inderdaad ook een klusje voor de meiden. Die duiken daarna de Kruidvat in met het extra opgehaalde zakgeld :')
pi_221465103
Haha ik ben een extreme cheepskate met statiegeld :D :@ Ik vind het zo zonde om dat geld wel uit te geven en niet terug te krijgen.
Ik heb nu Duitse statiegeldflessen klaar staan voor ons volgende tripje naar Dld en heb een keer een poos Deense flessen bewaard tot we er weer op vakantie gingen _O-
  donderdag 30 juli 2026 @ 16:13:15 #168
176471 oh-oh
pi_221465135
:D In mijn oude buurt raapte ik echt overal blikken en flessen op, ik heb zelfs zo een grijper.
Maar ik liep daar met de hondenkar en mikte dat allemaal onder in de kar, Picnic nam ze mee, dus dat koste me dan weer geen enkele moeite, en het was echt niet overdreven vaak een euro of 8 per week!
Mijn bezoek is vanochtend vertrokken en boy wat ben ik blij met de stilte hier O+
( Groucho Marx )
  donderdag 30 juli 2026 @ 16:58:35 #169
244125 laziness
pi_221465433
Wij hebben alle plastic waterflessen die we mee hadden op vakantie ook in een tas bewaard en thuis (nou ja in Duitsland :P ) weer ingeleverd. Niet om het geld maar omdat die flessen op die manier gewoon weer gerecycled worden. In het buitenland kan je ze alleen maar weggooien.

Ik drink zelf ook alleen water en thee. Man en kind drinken heel af en toe wel prik maar willen ook niet een hele fles op moeten drinken voordat de koolzuur er af is dus die hebben wel eens blikjes staan. Met statiegeld en worden netjes weer ingeleverd ;)
  donderdag 30 juli 2026 @ 17:41:55 #170
176471 oh-oh
pi_221465820
Ik heb blikjes zero voor af en toe.
En hier is het water raar dus daar doe ik een heel klein vleugje ranja zero in, ik doe echt een maand met een fles of zo, maar daar zit ook statiegeld op.
( Groucho Marx )
pi_221465858
Zojuist Duitse blikjes en flessen meegegeven aan de AH, werden gewoon verrekend.

Na de vakantie sparen we ze weer op voor school van Juul. Die zijn bezig met allerlei acties om een nieuw schoolplein te realiseren (groen schoolplein) en 1 van de acties is statiegeld.

Lekker weer je huis terug oh oh, het was wel gezellig neem ik aan?

Vlotte terugreis gehad vandaag en tijdens het rijden even een nogal belangrijke deadline gehaald voor mijn werk. En daarmee bedoel ik natuurlijk als bijrijder :D Geen spijt gehad om deze 2 weken toch op vakantie te gaan, maar in augustus ga ik nog een week ECHT vakantie opnemen.

En yes, thuis met airco! Het was in Winterberg gisteren 35 graden en 's nachts bloedheet in de slaapkamers. Ik slaap dan gewoon niet.
  donderdag 30 juli 2026 @ 18:03:06 #172
176471 oh-oh
pi_221465951
:D En dan nog 2 dagen tot de puppy?
Hmm het was gezellig maar zij is echt too much hoor.
Non stop ouwehoeren, voortdurend schreeuwend komen vertellen wat de merlin app voor vogels meldt.Ja dat hoor ik zo wel he.
Het is een enorme ADHDer met allemaal issues, maar goed, dat wist ik, ik ben oprecht blij dat ze weg is :P
Ze ging ook drie keer per dag dr moeder bellen en zichzelf heel erg herhalen en dan wilde ik even weg sneaken maar ik werd bij alle gesprekken betrokken, ook die met haar zoon die ze ook meerdere keren per dag belt ( die is 25) En ik weet niet wie ik nog meer allemaal heb moeten spreken. En telkens hetzelfde gesprek he.
Ik bel echt zelden iemand.

Maar goed, ik heb net lekker even in mijn zwembad gelegen, ik hoef nu even niet meer te praten en vooral niet te luisteren naar zo een ongeremde spraakwaterval.

En ze wilde van alles doen hier, maar heeft niks afgemaakt, maar dat was ook heel voorspelbaar :D

Hier is het 36 graden vandaag\ het begin van een hittegolf weer.
Morgen wordt mijn keuken geleverd als het goed is *O*
( Groucho Marx )
  donderdag 30 juli 2026 @ 18:17:26 #173
244125 laziness
pi_221466019
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 17:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb blikjes zero voor af en toe.
En hier is het water raar dus daar doe ik een heel klein vleugje ranja zero in, ik doe echt een maand met een fles of zo, maar daar zit ook statiegeld op.
Het gekochte water is raar of uit de kraan? Of allebei? :D
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 30 juli 2026 @ 18:32:33 #174
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_221466083
Wat een dag vandaag

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 30 juli 2026 @ 18:38:40 #175
319308 Tink89
To live is to dance
pi_221466105
Ach Ynske wat naar!
Was het onverwacht?

Wij gaan morgenvroeg naar castlefest en ik heb net een potje staan janken omdat ik nog niet eens de caravan leeg heb… dit ga ik volgend jaar qua planning anders doen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 30 juli 2026 @ 18:42:36 #176
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_221466125
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 18:38 schreef Tink89 het volgende:
Ach Ynske wat naar!
Was het onverwacht?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 30 juli 2026 @ 19:31:14 #177
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_221466495
Wat verdrietig Ynske. Dat hakt er wel in.
pi_221466560
Jeetje Ynske, wat heftig en schrikken. Sterkte daar!
  donderdag 30 juli 2026 @ 19:41:34 #179
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221466574
Wat een naar verhaal, Ynske. Sterkte voor jou. Moet ook zwaar zijn geweest om die jongens op te moeten vangen
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 30 juli 2026 @ 19:58:13 #180
176471 oh-oh
pi_221466692
Oh bah Ynske dat is echt niet niks!

Lazi, het kraanwater :9
Ik koop geen water, het is te drinken maar is net een beetje meh.
( Groucho Marx )
pi_221466899
Ach Ynske, wat heftig :*
pi_221467893
Hier zoiets vreemds of apart net hoe je het wilt noemen.

Wij hebben sinds oktober nieuwe schuin overburen. Helemaal in het begin aan ze voorgesteld verder eigenlijk nooit gezien of gesproken.
Kwamen ze net voor onze vakantie aan de deur of we hun kat een paar dagen eten kunnen geven als ze op vakantie zijn. Zo uit mijn hoofd een dag of 3.

Krijgt verloofde net een Appje dat het 10 dagen zijn, 2x per dag eten geven, kattenbak elke dag en oh ja of we de kat ook elke dag een half uur buiten kunnen laten en dus weer naar binnen. En dat het fijn is om met hem te spelen, het liefste elke dag.
En ze gaan vannacht weg, hebben geen tijd om verder uit te leggen, of we de sleutel bij de andere buren willen halen.

We gaan die kat in leven houden voor ze en ik schep af en toe die kattenbak wel uit. Maar ik vind het vrij brutaal. En gedurfd, ze kennen ons helemaal niet.
  Redactie Frontpage donderdag 30 juli 2026 @ 22:04:19 #183
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221468425
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 21:21 schreef exode het volgende:
Hier zoiets vreemds of apart net hoe je het wilt noemen.

Wij hebben sinds oktober nieuwe schuin overburen. Helemaal in het begin aan ze voorgesteld verder eigenlijk nooit gezien of gesproken.
Kwamen ze net voor onze vakantie aan de deur of we hun kat een paar dagen eten kunnen geven als ze op vakantie zijn. Zo uit mijn hoofd een dag of 3.

Krijgt verloofde net een Appje dat het 10 dagen zijn, 2x per dag eten geven, kattenbak elke dag en oh ja of we de kat ook elke dag een half uur buiten kunnen laten en dus weer naar binnen. En dat het fijn is om met hem te spelen, het liefste elke dag.
En ze gaan vannacht weg, hebben geen tijd om verder uit te leggen, of we de sleutel bij de andere buren willen halen.

We gaan die kat in leven houden voor ze en ik schep af en toe die kattenbak wel uit. Maar ik vind het vrij brutaal. En gedurfd, ze kennen ons helemaal niet.
Ik zou heel simpel nog terug-appen dat jullie een pup krijgen en dat hun wensenlijst teveel tijd gaat kosten.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_221468514
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juli 2026 22:04 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik zou heel simpel nog terug-appen dat jullie een pup krijgen en dat hun wensenlijst teveel tijd gaat kosten.
Ook zonder pup vind ik het veel gevraagd om aan vreemden te vragen om 3 dagen eten te geven en dat zonder overleg te wijzigen naar 10 dagen inclusief al die wensen.

Ik heb ook geen idee hoe die kat eruit ziet, we hebben niet eens een naam. Ze noemen hem steeds 'de kat' misschien heet ie wel zo :)

Ze hebben geluk dat wij katten hebben gehad dus we weten zelf echt wel hoe en wat, maar ik mag hopen dat ze nog informatie delen.
Vanmiddag nog aangebeld maar ze waren niet thuis.

Wij gaan het beestje van eten en drinken voorzien en ik schep echt wel steeds wat uit die kattenbak maar verder niet.
pi_221468684
Daar zou ik dus onwijs dwars van worden... er zo ff vanuit gaan dat 10 dagen inclusief wensen wel prima is... Ik zou terug appen, sorry had op 3 dagen gerekend heb andere plannen en vakantie met mijn gezin.

Ynske, dat is heftig! Sterkte ermee.

Hier net slingers opgehangen, morgen wordt mijn kleine baby meisje alweer 12! Voelt alsof ik hier gister nog meldplicht had en vertelde dat ze gingen inleiden... ik haatte het vroeger als mn moeder zo sentimenteel deed, 3x raden wie t nu zelf doet... :') :@
S. 2014
J. 2016
  donderdag 30 juli 2026 @ 22:35:36 #186
244125 laziness
pi_221468717
Ik zou echt so not amused zijn en melden dat dit niet de afspraak is en ze iets anders mogen regelen nog vanavond. Ontzettend onbeschoft zeg, met geen tijd en de sleutel mag je ook nog zelf gaan halen.

Onze katten gaan graag naar buiten maar onze buren zien terecht dat gedoe niet zitten (gisteren nog een piepende kat van de garage getrokken o|O ) Maar ze merkten ook dat de katten meer dan een week niet buiten echt niet leuk vinden.
Sindsdien gaan ze naar een pension met buitenren.
Rib uit je lijf maar beestjes krijgen veel aandacht, kunnen naar buiten en we krijgen updates en foto’s.

[ Bericht 6% gewijzigd door laziness op 31-07-2026 17:56:33 ]
pi_221468900
Misschien tegen een dikke vergoeding @exode ? *)
Wel echt heeeel raar. Wat heb je toch een rare mensen. :')
En niet eens weten hoe die kat eruit ziet. _O- Is er wel een kat? :P Misschien zijn die mensen gestoord.
  Redactie Frontpage vrijdag 31 juli 2026 @ 00:02:18 #188
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221469306
Misschien hebben ze het wel over het 'katje' van de buurvrouw :+ })
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_221469822
Heb ik hier ooit geschreven over mijn huiszit avontuur jaaaaaren geleden? Dat ik er na 3 nachten achterkwam dat er een stuk of 6 slangen in huis waren? En nog meer verrassingen.

Die vibe heb ik nu. Misschien is 'de kat' wel een heel ander dier. ;)
pi_221469882
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 07:20 schreef exode het volgende:
Heb ik hier ooit geschreven over mijn huiszit avontuur jaaaaaren geleden? Dat ik er na 3 nachten achterkwam dat er een stuk of 6 slangen in huis waren? En nog meer verrassingen.

Die vibe heb ik nu. Misschien is 'de kat' wel een heel ander dier. ;)
Misschien eet het katten. :Y Of ze bedoelen kind. :+
  vrijdag 31 juli 2026 @ 08:19:51 #191
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221469952
Je overburen hebben misschien nu wel het gevoel dat ze het mooi voor elkaar hebben, maar vergeten dat dit de eerste en laatste keer is dat ze jullie ooit om hulp kunnen vragen. Voor mij zou het in ieder geval einde oefening zijn na zo'n stunt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_221469966
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 08:19 schreef livelink het volgende:
Je overburen hebben misschien nu wel het gevoel dat ze het mooi voor elkaar hebben, maar vergeten dat dit de eerste en laatste keer is dat ze jullie ooit om hulp kunnen vragen. Voor mij zou het in ieder geval einde oefening zijn na zo'n stunt.
Inderdaad. Ik zou het voor de kat doen maar echt niet volgens dat wensenlijstje. Misschien zijn het lui die dus ook niks zullen laten of regelen als exode weigert.
En dan? Dan is de kat de dupe van haar stomme baasjes. :(
Maar het laatste woord zou er niet over gezegd zijn.
Bijzonder.
pi_221470128
Het zou me ook niets verbazen als er nog van alles toegevoegd gaat worden, planten, containers, ramen zemen, stofzuigen ;)

Maar inderdaad eens maar nooit meer.

Onze buurvrouw heeft tijdens onze vakantie de tuin top bijgehouden, zelfs wat planten opgebonden die te groot werden en alle binnen planten leven ook nog. Terwijl wij al blij zijn als de tuin zo nu en dan water krijgt en de post uit de brievenbus wordt gehaald.
  vrijdag 31 juli 2026 @ 09:42:25 #194
176471 oh-oh
pi_221470253
Maar ga je het wel doen?
Ik zou echt die kat die je niet kent niet elke dag naar buiten laten.
Da fuck die loopt gelijk weg of zo?
Daar heb je toch geen zin in.
Wat een weirdos
Maar ja die kids die vorig weekend hier waren, die hebben twee katten van bijna 20.
Of nou ja hadden.
Op de dag dat ze hier kwamen werd die moeder gebeld door de dierenambu dat de kater dood was gevonden, aangereden, had nog een tijdje geleefd.
Allemaal in mineur, snap ik. Maar, die katten zijn bijna 20 en heel erg krakkemikkig en er bleek dus eens in de paar dagen een vriendin even voer en water neer te zetten, meer niet, die katten kunnen altijd de straat op.
Die moeder zei ook nog ja eigenlijk had ik hem al lang in moeten laten slapen maar ja, het is er niet van gekomen, en nu dit.

Ik heb mijn mond maar gehouden :')
( Groucho Marx )
pi_221470387
Ik heb de afgelopen twee weken op de konijnen van vrienden gepast. Doen we om en om voor elkaar bij vakanties. Ze verontschuldigden zich al helemaal omdat ze net hun tuin aangeplant hadden en dus wilden vragen of ik de nieuwe plantjes met warm weer ook even water wilde geven :D

Je buren zijn wel bijzonder. Ik zou wel aangeven dat dit veel meer is dan gezegd en zou een diertje wat je niet kent ook niet naar buiten laten. En 1x per dag eten daar went zo'n beestje ook wel aan :N
Dat weten de oppaskonijnen ook, als ze mij zien krijgen ze eten :') (ook als ik daar op bezoek ben _O-)
pi_221470440
Ah joh, het gaat inmiddels veel verder. Het is blijkbaar een raskat die absoluut de tuin niet uit mag. En oh ja, inderdaad de tuin 'moeten' we ook bijhouden.
20 Appjes kreeg verloofde vannacht van ze :o

Maar goed, als ze weer thuiskomen is de kat in leven, het huis gesloopt want de kat moet ergens zijn energe kwijt, de tuin zal half dood zijn maar de post ligt op tafel.

Wij gaan echt niet meer doen dan eten geven (1x per dag niet de gewenste 2x per dag), water verversen en dus de zichtbare drollen uit de kattenbak scheppen en die deponeren we in hun groene container.
Meer niet. Dat is ook al geAppt dus ze zoeken het verder maar uit.

Van een noodoplossing 3 daagjes een kat eten geven naar een heel schema voor 10 dagen, die mensen zijn niet goed bij hun hoofd.

Ze weten dat wij een pup krijgen en 2 kinderen hebben en ook daagjes weg zullen gaan (gesplitst vanwege de pup).

Heb de oude bewoners van dat huis geAppt aan wat voor weirdo's ze hun huis hebben verkocht.
pi_221470488
En weeer rijdt die kolere pokke kuttrein niet rechtstreeks :( :( :(
Gisteravond laat nog gekeken en toen nog gewoon rechtstreeks. Nu ineens werkzaamheden??? Achterlijk gedoe :(
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_221470564
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 10:06 schreef exode het volgende:
Ah joh, het gaat inmiddels veel verder. Het is blijkbaar een raskat die absoluut de tuin niet uit mag. En oh ja, inderdaad de tuin 'moeten' we ook bijhouden.

Maar goed, als ze weer thuiskomen is de kat in leven, het huis gesloopt want de kat moet ergens zijn energe kwijt, de tuin zal half dood zijn maar de post ligt op tafel.

Wij gaan echt niet meer doen dan eten geven (1x per dag niet de gewenste 2x per dag), water verversen en dus de zichtbare drollen uit de kattenbak scheppen en die deponeren we in hun groene container.

Van een noodoplossing 3 daagjes een kat eten geven naar een heel schema voor 10 dagen, die mensen zijn niet goed bij hun hoofd.

Ze weten dat wij een pup krijgen en 2 kinderen hebben en ook daagjes weg zullen gaan (gesplitst vanwege de pup).

Heb de oude bewoners van dat huis geAppt aan wat voor weirdo's ze hun huis hebben verkocht.
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 10:06 schreef exode het volgende:

Wat een gekken!

Ik heb een 12 jarige in huis. Hoe kan het dat mijn baby nu al zo groot is..

SPOILER
S. 2014
J. 2016
pi_221470597
Gefeliciteerd GM! Wat een heerlijke foto O+
  vrijdag 31 juli 2026 @ 10:55:36 #200
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_221470789
Exode, wat een idioten. Ik ben een echt kattenmens, en zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen de kat te verwaarlozen, maar het huis en de tuin zou me helemaal gestolen kunnen worden (en dus een enorme puinzooi worden als die kat op mijn kat lijkt).

Zouden die mensen niet beseffen hoe ze het nu voor zichzelf aan het verpesten zijn? Binnen de kortste keren weet toch de hele straatvan dit achterlijke gedrag, en dan wil (hopelijk) niemand meer een dagje op de kat passen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')