Nee hoor, ze is wel gewoon vrij alleen kan ze niet haar reis maken.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:58 schreef FlyingFish het volgende:
Lazi, als hij daardoor overlast veroorzaakt voor het hele dorp dan zou ik hem (anoniem) even tippen bij ITL voor een controle.
En Venco, daar zou ik stiekem ook van genieten iddmaar hou wel in de gaten dat ze het niet als excuus gebruikt om je volgend jaar weer af te troeven!
Serieusquote:Op woensdag 29 juli 2026 10:27 schreef laziness het volgende:
Ik speel zelf ook graag toerist maar probeer ook niet het hele verkeer op te houden op een onbekende plek. Geen 30 waar je 50 mag. Geen 50 waar je 80 mag. En dat is niet omdat ze de weg zoeken![]()
En passeren en invoegen vraagt bij Duitsers ook 2x zoveel ruimte als bij Nederlanders![]()
Mijn dorp heeft 9 straten en 1000 inwoners en het staat soms gewoon helemaal vast bij alle 3 de wegen het dorp uit. Het is echt wel absurd. Zeker omdat het is omdat een mini supermarktje waar de dorpsbewoners niet komen illegaal nog steeds blikjes zonder statiegeld verkoopt die hij in het buitenland opkoopt. Blijkbaar is dat zo enorm aantrekkelijk dat ze van heinde en ver komen.
Het dorp viert twee weken feest denk ik als die gast zou sluiten.
Overigens erken ik direct dat de andere dorpen en steden in de regio grotendeels leven van de Duitsers hoor. Ze mogen prima hier zijn als ze maar een beetje doorrijden![]()
In mijn mini dorpje zit verder echt helemaal niks dus supermarktje weg en ons overslaan zou niet erg zijn.
Gemakzucht en goedkoper dan statiegeld vooraf neer leggen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:28 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
SerieusJe krijgt statiegeld terug, dus waarom zou je daarvoor omrijden?
Of is het een principekwestie?
Het gekochte water is raar of uit de kraan? Of allebei?quote:Op donderdag 30 juli 2026 17:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb blikjes zero voor af en toe.
En hier is het water raar dus daar doe ik een heel klein vleugje ranja zero in, ik doe echt een maand met een fles of zo, maar daar zit ook statiegeld op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Ik zou heel simpel nog terug-appen dat jullie een pup krijgen en dat hun wensenlijst teveel tijd gaat kosten.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:21 schreef exode het volgende:
Hier zoiets vreemds of apart net hoe je het wilt noemen.
Wij hebben sinds oktober nieuwe schuin overburen. Helemaal in het begin aan ze voorgesteld verder eigenlijk nooit gezien of gesproken.
Kwamen ze net voor onze vakantie aan de deur of we hun kat een paar dagen eten kunnen geven als ze op vakantie zijn. Zo uit mijn hoofd een dag of 3.
Krijgt verloofde net een Appje dat het 10 dagen zijn, 2x per dag eten geven, kattenbak elke dag en oh ja of we de kat ook elke dag een half uur buiten kunnen laten en dus weer naar binnen. En dat het fijn is om met hem te spelen, het liefste elke dag.
En ze gaan vannacht weg, hebben geen tijd om verder uit te leggen, of we de sleutel bij de andere buren willen halen.
We gaan die kat in leven houden voor ze en ik schep af en toe die kattenbak wel uit. Maar ik vind het vrij brutaal. En gedurfd, ze kennen ons helemaal niet.
Ook zonder pup vind ik het veel gevraagd om aan vreemden te vragen om 3 dagen eten te geven en dat zonder overleg te wijzigen naar 10 dagen inclusief al die wensen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zou heel simpel nog terug-appen dat jullie een pup krijgen en dat hun wensenlijst teveel tijd gaat kosten.
Misschien eet het katten.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 07:20 schreef exode het volgende:
Heb ik hier ooit geschreven over mijn huiszit avontuur jaaaaaren geleden? Dat ik er na 3 nachten achterkwam dat er een stuk of 6 slangen in huis waren? En nog meer verrassingen.
Die vibe heb ik nu. Misschien is 'de kat' wel een heel ander dier.
Inderdaad. Ik zou het voor de kat doen maar echt niet volgens dat wensenlijstje. Misschien zijn het lui die dus ook niks zullen laten of regelen als exode weigert.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:19 schreef livelink het volgende:
Je overburen hebben misschien nu wel het gevoel dat ze het mooi voor elkaar hebben, maar vergeten dat dit de eerste en laatste keer is dat ze jullie ooit om hulp kunnen vragen. Voor mij zou het in ieder geval einde oefening zijn na zo'n stunt.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:06 schreef exode het volgende:
Ah joh, het gaat inmiddels veel verder. Het is blijkbaar een raskat die absoluut de tuin niet uit mag. En oh ja, inderdaad de tuin 'moeten' we ook bijhouden.
20 Appjes kreeg verloofde vannacht van ze![]()
Maar goed, als ze weer thuiskomen is de kat in leven, het huis gesloopt want de kat moet ergens zijn energe kwijt, de tuin zal half dood zijn maar de post ligt op tafel.
Wij gaan echt niet meer doen dan eten geven (1x per dag niet de gewenste 2x per dag), water verversen en dus de zichtbare drollen uit de kattenbak scheppen en die deponeren we in hun groene container.
Meer niet. Dat is ook al geAppt dus ze zoeken het verder maar uit.
Van een noodoplossing 3 daagjes een kat eten geven naar een heel schema voor 10 dagen, die mensen zijn niet goed bij hun hoofd.
Ze weten dat wij een pup krijgen en 2 kinderen hebben en ook daagjes weg zullen gaan (gesplitst vanwege de pup).
Heb de oude bewoners van dat huis geAppt aan wat voor weirdo's ze hun huis hebben verkocht.
Wat een gekken!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:06 schreef exode het volgende:
Ah joh, het gaat inmiddels veel verder. Het is blijkbaar een raskat die absoluut de tuin niet uit mag. En oh ja, inderdaad de tuin 'moeten' we ook bijhouden.
20 Appjes kreeg verloofde vannacht van ze![]()
Maar goed, als ze weer thuiskomen is de kat in leven, het huis gesloopt want de kat moet ergens zijn energe kwijt, de tuin zal half dood zijn maar de post ligt op tafel.
Wij gaan echt niet meer doen dan eten geven (1x per dag niet de gewenste 2x per dag), water verversen en dus de zichtbare drollen uit de kattenbak scheppen en die deponeren we in hun groene container.
Meer niet. Dat is ook al geAppt dus ze zoeken het verder maar uit.
Van een noodoplossing 3 daagjes een kat eten geven naar een heel schema voor 10 dagen, die mensen zijn niet goed bij hun hoofd.
Ze weten dat wij een pup krijgen en 2 kinderen hebben en ook daagjes weg zullen gaan (gesplitst vanwege de pup).
Heb de oude bewoners van dat huis geAppt aan wat voor weirdo's ze hun huis hebben verkocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |