quote:
Op zaterdag 1 augustus 2026 12:01 schreef laziness het volgende:Het wordt idioter en idioter met die buren.
Mijn punt van een irrigatiesysteem is mijn vakantie.
En lekker in error laten gaan, systeem staat toch niet aan
De mijne heeft trouwens een knop manueel en dan kan ik de tuinslang er aan koppelen.
No way dat ik met een gieter aan de slag ging.
Dat er uberhaupt buren zijn die meegaan in al die eisen

Ik wilde graag een regenton in de tuin want klimaatverandering, waterbesparing, dit dat. Maar ik heb even over het hoofd gezien dat je dan dus ook met een gieter aan de gang moet. Pokkenwerk ja. En voor de gieter weer vol zit…. Goed klusje om je zen-modus te oefenen

.
Ik doe nog even een spuit 11 voor de rare buren en rare zus.
Zussen en ik doen regelmatig dingen samen die we onderling verrekenen. Het enige dat ik lastig vind, is inschatten wat zij een acceptabel bedrag vinden. We hebben best uiteenlopende portemonnees, zeg maar.
En hoi

! We zijn weer terug van vakantie, Canada is geweldig mooi! Zoveel oogverblindende meren en spectaculaire watervallen gezien en dat zonder hordes toeristen. Vaak wel bij de uitkijkpunten, maar als je 10 meter verder loopt kom je bijna niemand meer tegen. Zo gek!
Ik heb nu wel een jetlag from hell. De laatste nacht in een hotel was al klote wegens slecht bed. Toen een nachtvlucht waar ik misschien 30 min heb kunnen slapen. En nu wordt ik steeds om 3 uur wakker en lukt het niet meer om in slaap te vallen. Nu 5 nachten zonder slaapzzzzz

.