abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 07:35:56 #226
319308 Tink89
To live is to dance
pi_221477350
Misschien ben ik nu raar, maar als ik 200 euro bijleg aan een cadeautje, zou ik ook wel willen weten wat er precies gegeven wordt, het precieze arrangement vragen vind ik dus niet zo gek eigenlijk.

Wij hebben dag één van castlefest erop zitten. Het is hier fijn! Ik weet alleen niet of ik dit volgend jaar nog doe. We zitten in het goedkoopste hotel in de omgeving, maar zelfs dat kost 300 euro voor twee nachtjes. En dan nog 240 euro kaartjes, de munten voor op het terrein, de benzine en de oppas en ik ben zo 750 euro kwijt. Voor drie dagen, da’s eigenlijk echt wel totaal belachelijk.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_221477388
Is niet perse raar natuurlijk maar het betreffende kasteel was van tevoren besproken en overlegd. Net als het bedrag en inclusief ontbijt.
Kijk, jullie kennen mijn zus niet dus andere factoren zorgen voor mij ook voor weerstand. Alsof ze toch controle wil houden of invloed wil hebben over iets wat ik geregeld heb. In samenspraak! Ik wist niet anders dan dat dit allemaal duidelijk was.
Er kwam al kritiek en nu wil ze allerlei gegevens en info.
Waarom niet gewoon vertrouwen?
Overigens is het ¤198,56. :+ En het belasting verhaal klinkt gewoon als kletskoek.
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 08:07:32 #228
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221477406
Het is gek dat ze dat allemaal nu nodig heeft terwijl het nog niet betaald is en het dan op de Zweedse belasting gooit.

750 euro voor een weekend waar je het naar je zin hebt vind ik niet duur. Maar ja als het je niet waard is.
Moet je eens naar Pinkpop gaan of zo 😂.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 08:30:55 #229
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_221477460
Toen wij iets soortgelijks regelden gaven we aan dit arrangement op die website. Schoonzus bekeek het, was akkoord en betaalde aan manlief. De boekingsgegevens overhandigen was nergens voor nodig. Ik vind het een enorme vote van wantrouwen maar past wel bij het beeld van de “band” die je vaker besproken hebt Venco.
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 09:02:47 #230
176471 oh-oh
pi_221477553
Ik denk dat zij denkt dat ze het op een of andere manier kan gebruiken bij haar belastingen voor korting. En daarom het hele bedrag wil hebben.
Maar zo werkt dat niet en ze moeten zelfs nog betalen 😂
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 09:34:53 #231
244125 laziness
pi_221477655
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 09:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat zij denkt dat ze het op een of andere manier kan gebruiken bij haar belastingen voor korting. En daarom het hele bedrag wil hebben.
Maar zo werkt dat niet en ze moeten zelfs nog betalen 😂
Maar het is de zomer, die IB is ver weg.. Die gegevens komen dan nog wel. Zeggen dat je niet wilt betalen zonder is op zijn minst apart.
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 09:56:52 #232
176471 oh-oh
pi_221477962
Ja zeker, ook aangezien ze alle info wel gewoon weet.

[ Bericht 1% gewijzigd door oh-oh op 01-08-2026 10:09:35 ]
( Groucho Marx )
pi_221478543
De afgelopen maanden gaan er continue Tikkies heen en weer tussen mijn moeder, zus, broer en mij. Dingen die zijn voorgeschoten voor het huis etc. Nog nooit een bon gevraagd of gegeven.

Maar inderdaad de situatie en relatie bij Venco is heel anders. Kan je met AI niet iets hilarisch fabriceren of is het dan echt ruzie?

Verloofde heeft net de wastafel in de badkamer ontkoppeld om goed schoon te maken. Maar dat deed ze iets te hardhandig dus nu zit er een scheur in de afvoer die uit de muur komt....nu maar een emmer eronder en hopen dat de loodgieter snel tijd heeft.
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 11:11:51 #234
176471 oh-oh
pi_221478557
Ik zou in elk geval iets maken waaruit duidelijk blijkt dat ze maar 1/3 betaalt en niet het hele bedrag, en pas na betalen.
Want serieus, stel dat zij dit wil opgeven bij de belasting daar, en daar voordeel bij heeft,stel dat dat het echt is...
Dan zeg je toch meteen tegen je zus en broer van joh als ik dat hier opgeef bij de belasting heb ik daar zus en zo voordeel bij, mag ik dan het hele bedrag doen?
En dan kan ik me weer niet voorstellen dat daar iemand problemen over maakt toch?
Is alles al puppy proof @exode?
( Groucho Marx )
pi_221478563
Enig kind zijn heeft zo zijn voordelen zo te lezen....
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 11:19:30 #236
176471 oh-oh
pi_221478580
Met mijn broertje echt nooit gedoe, en hij is echt niet de braafste.
Met mijn zusje botst het soms wel, we zijn zo verschillend als maar kan, maar we houden van elkaar en zorgen voor elkaar, ik zou het echt niet anders willen.
( Groucho Marx )
pi_221478683
Ik ben juist enorm blij met mijn zus en broer :)
Zeker bij alles wat de afgelopen jaren is gebeurd en wat de afgelopen maanden geregeld moest worden.

We zijn enorm verschillend maar de laatste ruzie was uit onze kindertijd.
pi_221478746
Bijna ohoh, komen zo nog wat dingen binnen, Juul gaat daarna haar honden rondje doen. (Op handen en knieën door de woonkamer en tuin op zoek naar risico's)

Wij gaan vanmiddag spontaan naar Beter bed om matrassen te testen. Ons Auping matras is al ruim 16 jaar oud en we komen inmiddels nogal gebroken ons bed uit.
We twijfelen tussen een aantal merken dus we gaan proefliggen. En.....we gaan van een 1.40 bed naar 1.60.....
pi_221478749
Ik vind het juist relaxt als een van mn zussen of broer zoiets regelt, dat is een van de grote voordelen van niet enigskind zijn :D maar je zus doet raar Venco, ligt niet aan jou.

Maar ik denk toch dat ik de buren van Exode nog raarder vind.

Wanneer komt de pup nu Exode? Komende week al?

Wij vertrekken eind volgende week pas op vakantie, maar door wat kleinere uitjes heb ik wel het idee dat ik er al drie weken vakantie op heb zitten, terwijl ik ook gewoon gewerkt heb. Heerlijk!
pi_221478890
De overburen blijken dus een irrigatiesysteem voor de tuin te hebben maar die hebben ze uitgezet omdat ze bang zijn voor lekkage. Dat vertelde hun buurman net die tot 5 augustus de kat in leven houdt. Hij kan de sproeier niet gebruiken want dan gaat dat systeem in een error dus hij moet met zijn eigen (!) gieter water geven.

Stapelgek.

Ik hoop voor ze dat het regent vanaf 5 augustus want dan nemen wij het dus over.

De pup gaan we morgenochtend halen FF!
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 12:01:07 #241
244125 laziness
pi_221479089
Het wordt idioter en idioter met die buren.
Mijn punt van een irrigatiesysteem is mijn vakantie.
En lekker in error laten gaan, systeem staat toch niet aan :')
De mijne heeft trouwens een knop manueel en dan kan ik de tuinslang er aan koppelen.

No way dat ik met een gieter aan de slag ging.
Dat er uberhaupt buren zijn die meegaan in al die eisen :{w
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 12:06:34 #242
176471 oh-oh
pi_221479110
Oh wacht dus jullie doen niet alleen 10 dagen ipv 3, ze zijn nog langer weg? En dat water is echt idioot.
Maaaaaar je buren dat contact kun je verbreken, je zus is je zus...
Mijn zus en ik ondertekenen briefjes en appjes naar elkaar en ons broertje altijd met Jezus.
:')
( Groucho Marx )
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 12:07:25 #243
176471 oh-oh
pi_221479113
Ik ga naar Pride kijken op tv.
Het is te warm om te bewegen buiten.
( Groucho Marx )
pi_221479870
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 12:01 schreef laziness het volgende:
Het wordt idioter en idioter met die buren.
Mijn punt van een irrigatiesysteem is mijn vakantie.
En lekker in error laten gaan, systeem staat toch niet aan :')
De mijne heeft trouwens een knop manueel en dan kan ik de tuinslang er aan koppelen.

No way dat ik met een gieter aan de slag ging.
Dat er uberhaupt buren zijn die meegaan in al die eisen :{w
Ik wilde graag een regenton in de tuin want klimaatverandering, waterbesparing, dit dat. Maar ik heb even over het hoofd gezien dat je dan dus ook met een gieter aan de gang moet. Pokkenwerk ja. En voor de gieter weer vol zit…. Goed klusje om je zen-modus te oefenen :X.

Ik doe nog even een spuit 11 voor de rare buren en rare zus.

Zussen en ik doen regelmatig dingen samen die we onderling verrekenen. Het enige dat ik lastig vind, is inschatten wat zij een acceptabel bedrag vinden. We hebben best uiteenlopende portemonnees, zeg maar.

En hoi :W! We zijn weer terug van vakantie, Canada is geweldig mooi! Zoveel oogverblindende meren en spectaculaire watervallen gezien en dat zonder hordes toeristen. Vaak wel bij de uitkijkpunten, maar als je 10 meter verder loopt kom je bijna niemand meer tegen. Zo gek!

Ik heb nu wel een jetlag from hell. De laatste nacht in een hotel was al klote wegens slecht bed. Toen een nachtvlucht waar ik misschien 30 min heb kunnen slapen. En nu wordt ik steeds om 3 uur wakker en lukt het niet meer om in slaap te vallen. Nu 5 nachten zonder slaapzzzzz ;(.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_221479877
Die buren zijn ook veel te lief, ze hebben 3 kinderen waarvan 1 baby van een maand of 4. Dus druk genoeg maar ze doen bij 3 huizen de kat en tuin tot ze zelf op vakantie gaan.

Zo nog even cadeau voor de fokker en mama hond gehaald om morgen te geven. Volgens mij zijn wij de laatste die komen. Dat lijkt me ook raar, van een huis vol naar een stuk leger. Alhoewel ze houdt zelf 1 teefje, heeft nog 3 honden, paarden, kippen, schapen, katten en geiten.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 1 augustus 2026 @ 13:07:51 #246
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_221479882
Regenton sluit in de tuinslang op aan, geen gieter nodig.

T blijft zo onwerkelijk dat ze niet meer buiten zit.
Een van de katten is ontsnapt toen de hulpdiensten kwamen, nog niet gespot.
En de verhalen die rondgaan :X
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_221479911
Pfff dat maakt het niet makkelijker Ynske zeker niet voor de kinderen.

Ik ben wel team gieter, heerlijk werkje. Maar met dit weer pak ik wel de sproeier, het is zo droog. Dan moet ik 100 keer lopen.
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 13:15:48 #248
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221479916
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 11:47 schreef exode het volgende:
De overburen blijken dus een irrigatiesysteem voor de tuin te hebben maar die hebben ze uitgezet omdat ze bang zijn voor lekkage. Dat vertelde hun buurman net die tot 5 augustus de kat in leven houdt. Hij kan de sproeier niet gebruiken want dan gaat dat systeem in een error dus hij moet met zijn eigen (!) gieter water geven.

Stapelgek.

Ik hoop voor ze dat het regent vanaf 5 augustus want dan nemen wij het dus over.

De pup gaan we morgenochtend halen FF!
WTF, niet alleen een paar dagen voor hun "raskat" zorgen maar 10 dagen, nadat andere buren er ook al dagenlang voor gezorgd hebben?
En dan je irrigatiesysteem uitzetten.
Echt... no way dat ik daar met een gieter aan de gang ging, maar alles bij elkaar opgeteld ging ik daar sowieso niets doen, na deze ene keer dan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_221480003
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 13:15 schreef Leandra het volgende:

[..]
WTF, niet alleen een paar dagen voor hun "raskat" zorgen maar 10 dagen, nadat andere buren er ook al dagenlang voor gezorgd hebben?
En dan je irrigatiesysteem uitzetten.
Echt... no way dat ik daar met een gieter aan de gang ging, maar alles bij elkaar opgeteld ging ik daar sowieso niets doen, na deze ene keer dan.
Zo staan wij er ook in hoor. Die kat houden we in leven en laten we niet in zijn eigen drollen leven verder doen we niets. Dat weten ze inmiddels ook.

En de eerste en meteen laatste keer.
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 13:34:15 #250
176471 oh-oh
pi_221480025
Ik heb een waterput in de tuin 💜
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')